Jaws

DeletedUser

Guest
'

Jag skrev i 10 minuter hela vårt gräl mellan mig och Omundo, men du läste förmodligen inte ens det.

Omundo och jag har legat på varandra ett tag, och då han verkligen sög, så var det enkelt för mig att ta två av hans byar, sen när adlingstoppet kom, var jag fortfarande under attack av han, på de två byarna jag hade tagit, och jag försvarade mig, sen började han gå emot andra byar med fejks och spejjningar, då blev jag frustrerad men väntade lite till, till slut brast det och jag skickade en offensiv armé mot en av hans byar, och jag tog den utan några problem, till följd av ett adelståg ofcourse. Men, eftersom jag enbart ville visa min poäng så deffade jag aldrig upp den och skrev till han att han kunde ta tillbaka den. Vilket han gjorde timmen efter.
"till slut brast det och jag skickade en offensiv armé mot en av hans byar" exakt? du gjorde alltså inte vad du blev tillsagd och sen sa du att du skickade adlar 2 dagar sedan när du i igentligen tog över byn under natten.. vad är det om inte en lögn?
 

DeletedUser

Guest
Hade varit glad om du hade försökt skriva lite bättre svenska men ok. .



Påhopp på mina medlemmar accepterar jag ABSOLUT inte....om du vill fortsätta kasta skit så gör det på mig..jag vet vad som hänt och vet sanningen så jag bryr mig inte....men att ge sig på en av mina medlemmar för sin stavning det är lågt :mad:
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
"till slut brast det och jag skickade en offensiv armé mot en av hans byar" exakt? du gjorde alltså inte vad du blev tillsagd och sen sa du att du skickade adlar 2 dagar sedan när du i igentligen tog över byn under natten.. vad är det om inte en lögn?

Han säger ju att han blev attackerad, for gods sake.

Jag skulle då attackera tillbaka även ifall det var adlings stopp!
 

DeletedUser

Guest
Så fram med bevis som stärker det ni vidhåller och visa vem som har rätt.
Är det som dumlekungen säger är detta mkt smutsigt och blir bara smutsigare om ni inte är raka och visar upp sanningen. Om dumlekungen ljuger är han ett as som förtjänar utadling.
:confused:

Tycker isf att det är kingdumle som ska ge oss bevis på det han säger är sant snarare än vi..

Bevis? räcker att säga att hans by som ligger längst bort ifrån den adlade byn inte har 48 timmar dit.
 

DeletedUser

Guest
Han säger ju att han blev attackerad, for gods sake.

Jag skulle då attackera tillbaka även ifall det var adlings stopp!

adlingsstopp är adlingsstopp enligt mig, det kunde ha blivit löst på andra sätt.. det hade isf vart okej om han hade tagit kontakt med ledarna och fått ett godkännande för det, vilket inte alls är jobbigt.
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Hahaha, Jaws har tyvärr förlorat all respekt dom hade hos mig ifall ni inte kan komma med bevis, ni säger bara att han ljuger UTAN bevis! :rolleyes:
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
adlingsstopp är adlingsstopp enligt mig, det kunde ha blivit löst på andra sätt.. det hade isf vart okej om han hade tagit kontakt med ledarna och fått ett godkännande för det, vilket inte alls är jobbigt.

Han säger ju att han blev attackerade i 2 -3 dygn. och även ifall det är adlings stopp skulle jag säga att det var okay att ta en by ifrån någon som attackerar en ur min stam, man måste ju bevisa att man inte kan ta vad som helst!
 

DeletedUser

Guest
Helt sjukt av Jaws, blir man attackerad så ska man attackera tillbaka, Anfall är bästa försvar vet ni väl?
 

DeletedUser

Guest
Tror inte riktigt ni förstår vad jag syftar på här.. kingdumle tog en by av atd utan att säga det till någon och sedan när vi reagerade på det så sa han att han hade skickat adlarna 2 dagar innan, då bad jag honom vidarebefodra en rapport för att se om de verkligen var så.. men det ville han inte, och det fanns ingen by som låg så långt bort heller..
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Tror inte riktigt ni förstår vad jag syftar på här.. kingdumle tog en by av atd utan att säga det till någon och sedan när vi reagerade på det så sa han att han hade skickat adlarna 2 dagar innan, då bad jag honom vidarebefodra en rapport för att se om de verkligen var så.. men det ville han inte, och det fanns ingen by som låg så långt bort heller..

Och du verkar inte förstå att vi vill ha bevis på det du säger är sant :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag ser att ni inte läser allt utan bara det ni vill läsa. Jag har ett par gånger sagt att det handlar inte om byn han bråkade med Atd om
.....för om det var det som det handlade om varför fick han då assistans till sina byar?

Varför skriver han då och vill ha en chans till? Och ber om att få komma tillbaka. Om han inte gjort nåt fel och vi är elaka så skulle inte jag vilja tillbaka i varjefall:eek:
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Jo men det ni måste förstå att det står ord mot ord!

Och jag tror nog jag går på Dumles linje han har ingen anledning att ljuga medans JAWS kan vilja gömma undan det som hänt för att inte hamna i dålig dager :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag ser att ni inte läser allt utan bara det ni vill läsa. Jag har ett par gånger sagt att det handlar inte om byn han bråkade med Atd om
.....för om det var det som det handlade om varför fick han då assistans till sina byar?

Varför skriver han då och vill ha en chans till? Och ber om att få komma tillbaka. Om han inte gjort nåt fel och vi är elaka så skulle inte jag vilja tillbaka i varjefall:eek:

har han tillochmed frågat om han får komma tillbacka :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jo men det ni måste förstå att det står ord mot ord!

Och jag tror nog jag går på Dumles linje han har ingen anledning att ljuga medans JAWS kan vilja gömma undan det som hänt för att inte hamna i dålig dager :cool:

För han blev sur och visar just nu inte upp sin bästa sida..

Men tänk steget innan då, varför skulle han kickas fall han inte har gjort något? skulle anette aldrig göra.
 

DeletedUser

Guest
Skitsnack kingdumle, gör man som dig är det klart att man blir utslängd.. det var inte heller Anette's beslut att slänga ut dig utan hon kollade med hela stammen ifall du skulle ut!

Har man regler så har man, bryter man emot dem så gör man.. och då åker man ut!
 
Senast redigerad av en moderator:

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Ni ger oss inga som helst bevis att han gjort något mer, det enda ni kommer med är att han attackerade en som attackerade han i ett adlings stopp vilket är helt ok enligt många, vad har han gjort mer!
 

DeletedUser

Guest
har fortfarande några vänner kvar i JAWS, ganska roligt hur dem skriver på sitt forum. De har inga bevis för anklagelserna de säger. Lågt gjort av Anette, De försöker få alla i stammen att gå med i forumet nu bara för att skriva att jag gjort något dåligt enbart för att Anette säger det, Diktatur for the win!
 

DeletedUser

Guest
har fortfarande några vänner kvar i JAWS, ganska roligt hur dem skriver på sitt forum. De har inga bevis för anklagelserna de säger. Lågt gjort av Anette, De försöker få alla i stammen att gå med i forumet nu bara för att skriva att jag gjort något dåligt enbart för att Anette säger det, Diktatur for the win!

hehe nu är du lite väl vilsen va?
 
Topp