Jaws

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
har fortfarande några vänner kvar i JAWS, ganska roligt hur dem skriver på sitt forum. De har inga bevis för anklagelserna de säger. Lågt gjort av Anette, De försöker få alla i stammen att gå med i forumet nu bara för att skriva att jag gjort något dåligt enbart för att Anette säger det, Diktatur for the win!

LOL, detta är ju bättre underhållning än en film i världsklass ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni ger oss inga som helst bevis att han gjort något mer, det enda ni kommer med är att han attackerade en som attackerade han i ett adlings stopp vilket är helt ok enligt många, vad har han gjort mer!


Vi i Jaws jobbar ihop...ingen stam gillar de som kör sina solorace. Sen tycker jag alla har fastnat på detta med atd och det bråket han hade.
Jag vill inte hänga ut Kingdumle det tycker jag är lågt, men man måste ta konsekvenserna av sitt agerande och det har han fått göra.

Och det är inte bara en sak...det är flera. Jag tror hellre gott om en medlem än ont om de, men någonstans måste man säga stopp också.
Kingdumle får fortsätta kasta skit efter mig och min stam men jag tänker inte sjunka till hans nivå. Sen kan jag tycka att det är dåligt av han att ljuga ännu mer, om b la A.X.E....men jag vet ju varför han gör det. Han vill ju ha alla emot oss nu och det kan jag förstå, han är ju bitter och ångrar förmodligen sitt handlande.
Han är en duktig spelare men han kör sina egna race och fast han fått tillsägelse har han fortsatt och då är det nog inte läge att vara kvar i en stam som jobbar tillsammans.

Sedan vilket parti ni tar kan jag inte göra något åt, vi handlade bara efter hur JAWS fungerar.
 

DeletedUser

Guest
Men om det är sant att han tog byn och sedan lämnade tillbaka den!? Isåfall har han ju bara markerat att han vill att anfallen på honom ska sluta!
 

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
Men om det är sant att han tog byn och sedan lämnade tillbaka den!? Isåfall har han ju bara markerat att han vill att anfallen på honom ska sluta!

Vem är det som inte förstår?!?!

Det handlar inte ett dugg om Atd byn! Det är andra saker han gjort! Saker han tydligen inte går ut med själv i forumet och saker vi inte tänker skriva ut då vi anser att det är en sak mellan honom och oss.

Jisses.
 

DeletedUser

Guest
Nej men du gå ut med det, snälla ? HAhahha Vilken jävla bullshit ? "Något som är mellan oss och han?" är du helt galen, vad skulle det varit som ni måste till och med hålla hemligt för mig? Ni är bara pissed off för att era planer går åt pipan nu, ska bli roligt ikväll och see om ni fortfarande ska gå efter ATD
 

DeletedUser

Guest
Det jag tycker är så konstigt är att ni kickade honom (som det ser ut för mig) exakt när han gjort det. Men ni vägrar berättta några anledningar. Förutom att han gick emot stamreglerna, då skullej ag gärna vilja veta vilka han bröt mot!
 

DeletedUser

Guest
Nej men du gå ut med det, snälla ? HAhahha Vilken jävla bullshit ? "Något som är mellan oss och han?" är du helt galen, vad skulle det varit som ni måste till och med hålla hemligt för mig? Ni är bara pissed off för att era planer går åt pipan nu, ska bli roligt ikväll och see om ni fortfarande ska gå efter ATD

Just nu går vi ju efter dig ;)

Du kunde ju ha blivit utadlad med heder, visat att du iallafall var en man kunde lita på! Men detta visar bara hur du igentligen är...
 

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
Nej men du gå ut med det, snälla ? HAhahha Vilken jävla bullshit ? "Något som är mellan oss och han?" är du helt galen, vad skulle det varit som ni måste till och med hålla hemligt för mig? Ni är bara pissed off för att era planer går åt pipan nu, ska bli roligt ikväll och see om ni fortfarande ska gå efter ATD

Det är lätt för dig att spela dum i det öppna forumet KingDumle, vart är alla dina bevis då? Ingen i JAWS har smutskastat någon, du har smutskastat oss. Prata i privat post med Anette kan ho förklara för dig (fast det tror jag nog att hon redan gjort?)
 

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
Det jag tycker är så konstigt är att ni kickade honom (som det ser ut för mig) exakt när han gjort det. Men ni vägrar berättta några anledningar. Förutom att han gick emot stamreglerna, då skullej ag gärna vilja veta vilka han bröt mot!

Av vilken anledning behöver vi gå ut öppet med våra regler?

KingDumle visste våra reler, vi påminde honom ett antal gånger, men han fortsatte att bryta dom.
Och det handlar inte om at han bråkade om AtD byn, det handlar om att han ljög. tack för ordet.
 

DeletedUser

Guest
Det jag tycker är så konstigt är att ni kickade honom (som det ser ut för mig) exakt när han gjort det. Men ni vägrar berättta några anledningar. Förutom att han gick emot stamreglerna, då skullej ag gärna vilja veta vilka han bröt mot!

Det var inte exakt när han gjort det.

Han bad och ville ju tillbaka till stammen.... flera gånger....om vi nu är så där elaka som han säger och så dåliga och så låga...HUR kan man vilja tillbaka då?:eek:
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Det verkar som om att även du har fastnat vid ATD byn så att...... :rolleyes:

Edit: vart försvann brevet som var här i en sekund??
 

DeletedUser

Guest
Det verkar som om att även du har fastnat vid ATD byn så att...... :rolleyes:

Edit: vart försvann brevet som var här i en sekund??

Jag vill inte vara så låg att jag publicerar brev, det är fel.
Jag kommer inte heller kommentera mer. Vi har våran anledning (dock mer än detta med atd byn) men jag tänker inte smutskasta kingdumle. Han har fått sina chanser, han har bönat och lovat att han inte ska göra om det, det är bra så. JAWS tog sitt beslut på de grunder vi har och som Kingdumle vet om. Han får ta konsekvenserna.

Tack för mig!
 

DeletedUser

Guest
vad kul det skulle vara så fort en spelare blir kickad ifrån sin stam, att gå ut och whina på forumet "Det är så synd om mig, stammen är så jävla dålig etc". Att man ens orka lyssna på han:cool:

Och jag finner ingen anledning till varför vi ska gå ut med varför vi kickade en spelare:p
 

DeletedUser

Guest
Anette, det är ju inte lixom så att jag sitter och gråter efter att jag har sätt era attacker.

Lite statestik för alla som vill veta.

4 byar förlorade. 1 till Bizint, 3 till jaws.

Antal attacker från 03:50~idag tills 15:25 idag.

198.

Antal attacker klarade:
95.

Antal fejks:
43

Antal Armér förstörda av mitt försvar:
17 st. 2 från Bizint, och 15 från Jaws.

Antal Städer med fullt försvar kvar:
7. de andra har hälften eller inget kvar.


Kommer klara minst 40-50 attacker mer "har 98 mot mig"

Så kriget mot ATD kommer förmodligen skjutas upp eftersom alla förlorar sina offensiva armér nu.

Ses
 

DeletedUser

Guest
aja det jag kommer fram till är att något inte står rätt till i JAWS iaf :rolleyes:

Så sant så sant :p
Men dom verkar ha god koll på hur dom ska göra för att dölja vad som hänt :rolleyes: Finns så mycket som dom inte svarat på och skyller det på att dom inte vill smuttskasta honom.
 

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
Det är synd om dig KingDumle, JAWS är en sådan hemsk stam som kickar dig utan anledning,
varför har du då i PM bönat och bett om att komma tillbaka?
DÄR DU BER OM URSÄKT OCH ATT DU INTE KOMMER UPPREPA DINA MISSTAG?
Vilka misstag var det? Och om man vet att man INTE har gjort fel ber man heller INTE om ursäkt. OCh som sagt, om JAWS är så hemska, varför var du så angelägen om att komma tillbaka då för?
 

DeletedUser

Guest
Det har han redan sagt!? :(
Han har vänner i stammen som han vill komma tilbaka till lät det osm om jag komemr ihåg rätt! :)
 

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
Den dagen jag gör fel efter fel efter fel och blir kickad kommer jag också gå ut i foumet och gråta. Buhuuu.

Och en fråga till, av vilken anledning ska vi skriva ut våra bevis?

"Vi kickade honom för att han var oaktiv i 1 vecka"... "Vi kickade henne pga att hon inte skickade assistans"... "Vi kickade honom för att han var opålitlig och ljög för sin stam"..."Vi kickade..."

Vi kickar väl inte någon för att vi tycker det är kul? Vilken bra stämning det skulle bli stammen.
Den som tror något annat är fan korkad.
 
Topp