Jaws

DeletedUser

Guest
JAWS, vilka är dem? Och vad är deras planer?

Följ med mig i min historia hur en trogen medlem blev snart utkastad och illa behandlad, en dolk rakt i ryggen och nu massivt attackerad av stammen han har varit med i sen början.

Under en tid har jag ej gillat JAWS politik och deras bestämmelser hur man skulle agera ogillades. Då jag var inträngd i ett område med folk jag ej fick attackera för JAWS blev jag desperat. Jag och en medlem från ATD har under en tid haft bråk mellan oss, då båda försökt ta byar av varandra, men den starkaste gick alltid ut som vinnare i striden "jag". För några dagar sen sa Anette, ledare i JAWS att det skulle vara adlingsstop tills idag klockan 22:00 Tisdag. Detta därför att JAWS planerar att massivt attackera och slå ner ATD, utan vetskap från AXE.

JAWS planer att ta ner ATD blev fördröjda då, några från ATD började attackera mig efter mitt bråk med en annan i ATD. Jag blev assisterad och attackerna mot mig misslyckades, imorse när jag vaknade var jag kickad från JAWS och hade förlorat 2 byar under kvällen och även 22 attacker mot mig. Nu under morgonen har jag strongt försökt överleva och det ser väldigt bra ut just nu, JAWS attacker blir totalt slaktade vid mina portar, har än så länge stått emot 14 attacker utan att lida större förluster.

Detta kommer förmodligen fördröja attacken mot ATD, vilket jag är glad för.

Annars, så har jag hela JAWS forum Catchad vilket som kommer bifogas till forumet senare. JAWS andra planer är att snabbt ta ner ATD, slå ner den starka spelaren [player]Bizint[/player] för att ta över poäng striden i K44, och sätta AXE under press. Detta vilket ska leda till att AXE blir desperata och väldigt försvarslösa efter kriget med Ninjas, ATD, och WAR??. Iaf, kommer JAWS inom 1 månads period börja ta strategiska byar runt AXE och bygga upp ett försvar gentemot ett krig mot AXE.

För mer information angående JAWS, är det bara att kontakta mig, för tillfället ska jag skada dem så mycket som möjligt.


Tack för en jävlit bra tid i JAWS anette, men att gå emot mig sådär, JÄVLIT LÅGT. Nu får ni stå ert kast, och era planer är nu delade med hela världs 4 befolking.

Tack för mig haj !
 

DeletedUser

Guest
Har du stått imot 14 attacker!? Wow...!

Hmm får se hur A.X.E reagerar mot detta :p
 

DeletedUser

Guest
Oj, nu blev de sura när jag avslöjade, 114 attacker mot mig, det roliga är, de är jävlit dåliga med att tajma tiden så kommer klara minst 60% att deffas bort.

kommer förlora 3-4 oviktiga byar inom 3-4 timmar period.

Men, jag ville verkligen inte Anette, men du gav mig fan inget val, går man emot någon i ryggen när man sitter inne med sån information får man fan skylla sig själv.
 

DeletedUser

Guest
Oj, nu blev de sura när jag avslöjade, 114 attacker mot mig, det roliga är, de är jävlit dåliga med att tajma tiden så kommer klara minst 60% att deffas bort.

kommer förlora 3-4 oviktiga byar inom 3-4 timmar period.

Men, jag ville verkligen inte Anette, men du gav mig fan inget val, går man emot någon i ryggen när man sitter inne med sån information får man fan skylla sig själv.

Du sa att du inte gillade deras politik, varför lämnade du inte dem då?
 

DeletedUser

Guest
För jag ville överleva så länge som möjligt, men sen jag blev ju kickad för att jag gick emot deras "bestämmelser"

Jag var strongt förbjuden att attackera ATD innan KRIGET drog igång. Men eftersom jag hade en konflikt med en spelare inom ATD, så var det relativt omöjligt.
 

DeletedUser

Guest
För jag ville överleva så länge som möjligt, men sen jag blev ju kickad för att jag gick emot deras "bestämmelser"

Jag var strongt förbjuden att attackera ATD innan KRIGET drog igång. Men eftersom jag hade en konflikt med en spelare inom ATD, så var det relativt omöjligt.

Wow, snyggt... Så du menar att AtD killen anföll dig, men du fick inte retalliera ??? Har man uppfattat det rätt ???
 

DeletedUser

Guest
Wow, snyggt... Så du menar att AtD killen anföll dig, men du fick inte retalliera ??? Har man uppfattat det rätt ???



Exakt, men jag gjorde det endå för det var helt sjukt.
Fick köra försvarsiv i 3 dagar, men sen orkade jag inte mer och slog på offensiva och tog 3 av hans byar.
 

DeletedUser

Guest
Detta ska bli intressant...jag väntar med spänning på fortsättningen:)
 

DeletedUser

Guest
Exakt, men jag gjorde det endå för det var helt sjukt.
Fick köra försvarsiv i 3 dagar, men sen orkade jag inte mer och slog på offensiva och tog 3 av hans byar.

Men vafan ???
Då var det grymt taskigt att kicka dig.

Dålig stil. Helt klart.
 

DeletedUser

Guest
haha..

Kingdrumel?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
detta dom dumle precis sagt ät till viss del mycket skitsnack..
han gör ju allt för att få det att verka som att han är den utsatta här.
i själva verket så är det så att han har gått över linjen mer än denna gången.
Ledningen i jaws har varigt toleranta och gett honom en andra chans. men detta var droppen som fick bägaren att svämma över

ledningen i en stam är inte bättre än medlemarna de har under sej,
och har man medlemar som konstant går över linjen med att anfalla när man inte ska anfalla eller hacka ner på den politiken som jaws utför utan att ha en aning om varför jaws för just den politiken så blir inte bara ledningen trött utan även övriga spelare..

detta vara verkligen inte bara anetts beslut utan hon har frågat merparten i stammen och antagligen så tycker de flesta att Dumle skulle bli avlägsnad.

detta är vad jag vet om saken iallafall


Hade varit glad om du hade försökt skriva lite bättre svenska men ok. Vad tjänar jag på att ljuga, alla vet redan att det är sant, och Kriget mot ATD kommer ni fortfarande utkämpa det eller lägga det på hyllan tills det här har lugnat ner sig?

Anette har alltid pratat om hennes planer att JAWS ska vara bäst i k44 och använda AXE som en sköld gentemot WAR.

Aja, är endå glad att det är slut, jobbigt att behöva vara inne på kvällar för att hålla borta jobbiga folk från byarna.
 

DeletedUser

Guest
Vi i JAWS är ett trevligt gäng och jag litar på alla till 100 % förutom kingdumle som körde med fulspel och inte följde dom enkla reglerna vi hade.. sådant håller inte vad jag vet någon annan i JAWS på med och därför kanske du känner att du inte passade in hos oss?

Kan ju sen säga att den atD byn kingdumle tog, togs över av honom först utan att atD tagit någon by av honom.. senare togs den tillbaka.. hur som helst när vi märker det så ljuger han oss rakt upp i ansiktet och säger att han hade skickat attackerna TVÅ dagar tidigare, vilket är helt omöjligt och kingdumle undviker att svara när jag ber honom skicka rapport som bevis det.

Kort sammanfattning varför jag reagerade som jag gjorde på kingdumle: han kör fulspel, han ljuger för sina stamkamrater och han följer inte stammens regler.
 

DeletedUser

Guest
Vi i JAWS är ett trevligt gäng och jag litar på alla till 100 % förutom kingdumle som körde med fulspel och inte följde dom enkla reglerna vi hade.. sådant håller inte vad jag vet någon annan i JAWS på med och därför kanske du känner att du inte passade in hos oss?

Kan ju sen säga att den atD byn kingdumle tog, togs över av honom först utan att atD tagit någon by av honom.. senare togs den tillbaka.. hur som helst när vi märker det så ljuger han oss rakt upp i ansiktet och säger att han hade skickat attackerna TVÅ dagar tidigare, vilket är helt omöjligt och kingdumle undviker att svara när jag ber honom skicka rapport som bevis det.

Kort sammanfattning varför jag reagerade som jag gjorde på kingdumle: han kör fulspel, han ljuger för sina stamkamrater och han följer inte stammens regler.
'

Jag skrev i 10 minuter hela vårt gräl mellan mig och Omundo, men du läste förmodligen inte ens det.

Omundo och jag har legat på varandra ett tag, och då han verkligen sög, så var det enkelt för mig att ta två av hans byar, sen när adlingstoppet kom, var jag fortfarande under attack av han, på de två byarna jag hade tagit, och jag försvarade mig, sen började han gå emot andra byar med fejks och spejjningar, då blev jag frustrerad men väntade lite till, till slut brast det och jag skickade en offensiv armé mot en av hans byar, och jag tog den utan några problem, till följd av ett adelståg ofcourse. Men, eftersom jag enbart ville visa min poäng så deffade jag aldrig upp den och skrev till han att han kunde ta tillbaka den. Vilket han gjorde timmen efter.

Kom inte här och säg att jag är en ljugare eller något, jag ställde upp för jaws till 100% och hjälpte så många jag kunde, dåligt att ni målar ut mig som en lögnare när det är ni som inte vågar stå för vad ni gjort och tänker göra.

Hoppas iaf att detta gav tid till ATD att bygga upp försvaret, och att A.X.E börjar fråga sig själva hur mycket kan man lita på JAWS? När de håller en borta från viktig information tillexempel att JAWS ska attackera ATD utan A.X.E Vetskap och att A.X.E ej ska få ta del i några byar från ATD. Hmm??

Iaf, Lycka till
 

DeletedUser

Guest
Vi i JAWS är ett trevligt gäng och jag litar på alla till 100 % förutom kingdumle som körde med fulspel och inte följde dom enkla reglerna vi hade.. sådant håller inte vad jag vet någon annan i JAWS på med och därför kanske du känner att du inte passade in hos oss?

Kan ju sen säga att den atD byn kingdumle tog, togs över av honom först utan att atD tagit någon by av honom.. senare togs den tillbaka.. hur som helst när vi märker det så ljuger han oss rakt upp i ansiktet och säger att han hade skickat attackerna TVÅ dagar tidigare, vilket är helt omöjligt och kingdumle undviker att svara när jag ber honom skicka rapport som bevis det.

Kort sammanfattning varför jag reagerade som jag gjorde på kingdumle: han kör fulspel, han ljuger för sina stamkamrater och han följer inte stammens regler.

Så fram med bevis som stärker det ni vidhåller och visa vem som har rätt.
Är det som dumlekungen säger är detta mkt smutsigt och blir bara smutsigare om ni inte är raka och visar upp sanningen. Om dumlekungen ljuger är han ett as som förtjänar utadling.
:confused:
 

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
Haha, jag blir förvånad. vart har du fått all din info ifrån KingDumle, du verkar veta mer än någon annan i hela JAWS, inkl. ledningen.

Jag skakar bara på huvudet, det finns inget att försvara, det han skriver är bara bull.
 
Topp