Jaws

DeletedUser

Guest
Saken är, varför jag gick ut med denna information är mestdels för att jag fortfarande har vänner inom både A.X.E och ATD. Men, eftersom jag inte bryr mig mer om Tribal wars så kommer jag ej fortsätta skriva här, då JAWS har uppenbarligen redan bevisat genom deras sätt att skriva att det inte är en lögn.

Därav önskar jag er lycka till, och det kommer bli roligt att se era miner sen när det verkligen händer, lycka till alla!
 

DeletedUser

Guest
Saken är, varför jag gick ut med denna information är mestdels för att jag fortfarande har vänner inom både A.X.E och ATD. Men, eftersom jag inte bryr mig mer om Tribal wars så kommer jag ej fortsätta skriva här, då JAWS har uppenbarligen redan bevisat genom deras sätt att skriva att det inte är en lögn.

Därav önskar jag er lycka till, och det kommer bli roligt att se era miner sen när det verkligen händer, lycka till alla!


Eller din min när det...inte händer :p
 

DeletedUser

Guest
'

Jag skrev i 10 minuter hela vårt gräl mellan mig och Omundo, men du läste förmodligen inte ens det.

Omundo och jag har legat på varandra ett tag, och då han verkligen sög, så var det enkelt för mig att ta två av hans byar, sen när adlingstoppet kom, var jag fortfarande under attack av han, på de två byarna jag hade tagit, och jag försvarade mig, sen började han gå emot andra byar med fejks och spejjningar, då blev jag frustrerad men väntade lite till, till slut brast det och jag skickade en offensiv armé mot en av hans byar, och jag tog den utan några problem, till följd av ett adelståg ofcourse. Men, eftersom jag enbart ville visa min poäng så deffade jag aldrig upp den och skrev till han att han kunde ta tillbaka den. Vilket han gjorde timmen efter.

Kom inte här och säg att jag är en ljugare eller något, jag ställde upp för jaws till 100% och hjälpte så många jag kunde, dåligt att ni målar ut mig som en lögnare när det är ni som inte vågar stå för vad ni gjort och tänker göra.


Var någonstans i det här brevet skriver du att han ska få tillbaka byn du tagit?


Hallå sa:
Ormundo på 09.08. kl 15:46
Hur är det?

Kingdumle på 09.08. kl 16:01
jo det är bra :D själv?

Ormundo på 09.08. kl 16:04
Alltid bra :D

Behövet du mina trupper mer eller?

Kingdumle på 09.08. kl 16:12
jao det hade varit nice med lite extra assist hahah :D

hur går det i kriget då ? ni krigar väl mot axe?

Ormundo på 10.08. kl 04:25
Krig o krig...


...vore tacksam om du kunde sluta attackera mig, har inte direkt tid med dig!

Kingdumle på 10.08. kl 13:07
Tyvär, kommer nog ta alla dina byar : )

Kingdumle på 11.08. kl 10:06
okej, nu är jag trött på dig

Ormundo på 11.08. kl 10:23
Jaja...men då kör vi då!!!

Är måttligt trött på dina attacker, ni sätter vi igång kriget då!!!

Kingdumle på 11.08. kl 10:25
vilket krig ? :p mellan dig och mig?

Ormundo på 11.08. kl 10:28
tydligen...

Kingdumle på 11.08. kl 11:04
ops?
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag börjar nog tro på allt som Dumle säger. För udner det senaste dygnet har JAWS skickat sina trupper mot våra murar. Precis som Dumle sa:cool:

Jag har även fått ytligare förståelse för hans knepiga relation i en sådan Diktatur som råder i JAWS. VI har nämligen en gammal AtD i JAWS och verkligen inte vill anfalla oss, för han lovade det när han lämnade oss för flera månader sen. Nu har han dock fått veta att han ska anfalla oss mot sin vilja annars ses han som förädare och kommer då antagligen att noblas. Är det så det ska vara i ett spel där man ska ha skoj och trevligt. Ja det är ett spel om några av er inte visste det!:eek:
Som sagt, jag börjar förstå hur Herr. Dumle hade det.

MVH
Chicken
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag börjar nog tro på allt som Dumle säger. För udner det senaste dygnet har JAWS skickat sina trupper mot våra murar. Precis som Dumle sa:cool:

Jag har även fått ytligare förståelse för hans knepiga relation i en sådan Diktatur som råder i JAWS. VI har nämligen en gammal AtD i JAWS och verkligen inte vill anfalla oss, för han lovade det när han lämnade oss för flera månader sen. Nu har han dock fått veta att han ska anfalla oss mot sin vilja annars ses han som förädare och kommer då antagligen att noblas. Är det så det ska vara i ett spel där man ska ha skoj och trevligt. Ja det är ett spel om några av er inte visste det!:eek:
Som sagt, jag börjar förstå hur Herr. Dumle hade det.

MVH
Chicken


Vem är då denna gamla Atd spelare?
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag börjar nog tro på allt som Dumle säger. För udner det senaste dygnet har JAWS skickat sina trupper mot våra murar. Precis som Dumle sa:cool:

Jag har även fått ytligare förståelse för hans knepiga relation i en sådan Diktatur som råder i JAWS. VI har nämligen en gammal AtD i JAWS och verkligen inte vill anfalla oss, för han lovade det när han lämnade oss för flera månader sen. Nu har han dock fått veta att han ska anfalla oss mot sin vilja annars ses han som förädare och kommer då antagligen att noblas. Är det så det ska vara i ett spel där man ska ha skoj och trevligt. Ja det är ett spel om några av er inte visste det!:eek:
Som sagt, jag börjar förstå hur Herr. Dumle hade det.

MVH
Chicken

Jag vet inte men det verkar som ni vill att kingdumle ska ha rätt.
JAWS skickade inte en enda attack mot Atd förräns vi var ett antal medlemmar som hade attacker på sig från just Atd.
Angående Wolfattack har jag inte sagt att han måste attackera...om du säger det vill jag gärna se det.....

Om det är en attack så funderar man inte så mycket, men många i JAWS hade ett antal attacker på sig och då är det inte konstigt att man svarar med att attackera.

Så jag är ledsen, detta krig med Atd, har Atd själva startat!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag vet inte men det verkar som ni vill att kingdumle ska ha rätt.
JAWS skickade inte en enda attack mot Atd förräns vi var ett antal medlemmar som hade attacker på sig från just Atd.
Angående Wolfattack har jag inte sagt att han måste attackera...om du säger det vill jag gärna se det.....

Om det är en attack så funderar man inte så mycket, men många i JAWS hade ett antal attacker på sig och då är det inte konstigt att man svarar med att attackera.

Så jag är ledsen, detta krig med Atd, har Atd själva startat!

Så det är ett krig? Jaja, du kan försöka vända och vrida på detta hur du vill men faktum kvarstår att kingdumle avslöjade era planer och möjligen sköts starttiden upp med ungefär ett dygn för sedan började era attacker droppa in. Inget fel i att starta krig men jag tycker det är svagt att inte våga stå för det. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Så det är ett krig? Jaja, du kan försöka vända och vrida på detta hur du vill men faktum kvarstår att kingdumle avslöjade era planer och möjligen sköts starttiden upp med ungefär ett dygn för sedan började era attacker droppa in. Inget fel i att starta krig men jag tycker det är svagt att inte våga stå för det. :cool:

du vet att alla vi i JAWS är bara en bunt fegisar ;)
 

DeletedUser

Guest
Så det är ett krig? Jaja, du kan försöka vända och vrida på detta hur du vill men faktum kvarstår att kingdumle avslöjade era planer och möjligen sköts starttiden upp med ungefär ett dygn för sedan började era attacker droppa in. Inget fel i att starta krig men jag tycker det är svagt att inte våga stå för det. :cool:


Ledsen att göra dig besviken men vi hade ett annat mål....men när ni började kan vi ju inte bara tacka och ta emot.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Annette du får nog kolla i ditt egen gaderob innan du skyller på andra om detta krigsutbrott. Canzas spejningar var ett svar på eran adling:

Röda Unionen #22 (495|478) K44 9,407 Mr Teddy [AtD] - Stamper [JAWS] 13th August 2008 - 06:38:27

Kolla upp fakta innan du säger något, ni bygger på ert rykte ännu mer;)
 

DeletedUser

Guest
Annette du får nog kolla i ditt egen gaderob innan du skyller på andra om detta krigsutbrott. Canzas spejningar var ett svar på eran adling:

Röda Unionen #22 (495|478) K44 9,407 Mr Teddy [AtD] - Stamper [JAWS] 13th August 2008 - 06:38:27

Kolla upp fakta innan du säger något, ni bygger på ert rykte ännu mer;)

Fullkomligt medveten om den...och den skulle vi ha löst ...men det kom svar från era trupper ganska omgående. SÅ JA jag har all fakta, det är ni som tolkar saker som ni vill.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Fullkomligt medveten om den...och den skulle vi ha löst ...men det kom svar från era trupper ganska omgående. SÅ JA jag har all fakta, det är ni som tolkar saker som ni vill.:eek:

Tolkningen överlåter jag till var och en att göra. Bara kolla twstats så ser man fakta. Men det är klart ni behöver kanske bättra på ett sargat rykte? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fullkomligt medveten om den...och den skulle vi ha löst ...men det kom svar från era trupper ganska omgående. SÅ JA jag har all fakta, det är ni som tolkar saker som ni vill.:eek:

Jo, och ni blev livrädda för spejarna och trodde ni skulle bli adlade av dom elelr?
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag börjar nog tro på allt som Dumle säger. För udner det senaste dygnet har JAWS skickat sina trupper mot våra murar. Precis som Dumle sa:cool:

Jag har även fått ytligare förståelse för hans knepiga relation i en sådan Diktatur som råder i JAWS. VI har nämligen en gammal AtD i JAWS och verkligen inte vill anfalla oss, för han lovade det när han lämnade oss för flera månader sen. Nu har han dock fått veta att han ska anfalla oss mot sin vilja annars ses han som förädare och kommer då antagligen att noblas. Är det så det ska vara i ett spel där man ska ha skoj och trevligt. Ja det är ett spel om några av er inte visste det!:eek:
Som sagt, jag börjar förstå hur Herr. Dumle hade det.

MVH
Chicken

HA HA HA HA !!!!
Jaws, ni är ju för roliga. Nu börjar bilden klarna.
Nu börjar sanningen läcka ut. Er trovärdighet kördes just i botten.

EDIT:
JAWS plan var väl att ta AtD på sängen och köra bakhuggning och sen kalla det för blitzkrieg...
Sett detta förr.. Rakryggad och modigt. Mest girigt och fult.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan ni inte bara lägga ner? .. Skapa en ny tråd om kriget JAWS vs. Atd istället.

Och har ni inte något bättre att göra än att smutskasta alla i JAWS? Vi har inte gjort något fel, bara KingDumle som ville ha alla emot oss för att vi kickade honom när han bröt emot våra regler.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte men det verkar som ni vill att kingdumle ska ha rätt.
JAWS skickade inte en enda attack mot Atd förräns vi var ett antal medlemmar som hade attacker på sig från just Atd.
Angående Wolfattack har jag inte sagt att han måste attackera...om du säger det vill jag gärna se det.....

Om det är en attack så funderar man inte så mycket, men många i JAWS hade ett antal attacker på sig och då är det inte konstigt att man svarar med att attackera.

Så jag är ledsen, detta krig med Atd, har Atd själva startat!

HAHAHHAHAHAHAH, så du menar att det var vi som startade kriget?, vilket skämt.
 
Topp