Jaws

adamisinlove

New Member
Reaktionspoäng
0
Nu ahr ja läst igenom denna konversationen och noterat att i början så verkar ju Jaws vilja dölja saker men de bevisar lite grann och Dumle bevisar ingen utan bara säger och så klart att Jaws hade tänkt och anfalla atd annars hade han ju inte sagt det så atd ställde sej antagligen på dumles sida för att A.X.E skulle bli sura och föråda JAWS men de tror ja inte Atd visa va ni går för i stället Och om ni gillar dumle kan ni ju alltid ta me han i stammen:p
 

DeletedUser

Guest
Nu ahr ja läst igenom denna konversationen och noterat att i början så verkar ju Jaws vilja dölja saker men de bevisar lite grann och Dumle bevisar ingen utan bara säger och så klart att Jaws hade tänkt och anfalla atd annars hade han ju inte sagt det så atd ställde sej antagligen på dumles sida för att A.X.E skulle bli sura och föråda JAWS men de tror ja inte Atd visa va ni går för i stället Och om ni gillar dumle kan ni ju alltid ta me han i stammen:p

Hahaha ja du visa va vi går för blir lite svårt efter kriget mot A.X.E, var jobbigt och nu är det JAWS, vi har inte haft chansen att bygga trupper så det går upp och ner för oss, annars skulle vi visa men som sagt 2 stora stammar på oss och vi klarar oss bra så det säger det mesta tycker jag, men som sagt JAWS leder kriget och dom har bevisat att dom är duktiga.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hahaha ja du visa va vi går för blir lite svårt efter kriget mot A.X.E, var jobbigt och nu är det JAWS, vi har inte haft chansen att bygga trupper så det går upp och ner för oss, annars skulle vi visa men som sagt 2 stora stammar på oss och vi klarar oss bra så det säger det mesta tycker jag, men som sagt JAWS leder kriget och dom har bevisat att dom är duktiga.

Måste säga att JAWS hade tur som laddade upp för att ta ut en annan stam så att de kunde ta ett gäng byar av er snabbt trots att de inte hade någon aning om att ni skulle starta krig emot dem! :rolleyes:
 

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
men som sagt JAWS leder kriget och dom har bevisat att dom är duktiga.

Man tackar man tackar. Mina stamkamrater är väldigt duktiga.
Men samtidigt har ni 2 stammar på er och ni har inte tappat i poäng, så det visar ju att det inte sitter skit bakom spakarna där heller :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Man tackar man tackar. Mina stamkamrater är väldigt duktiga.
Men samtidigt har ni 2 stammar på er och ni har inte tappat i poäng, så det visar ju att det inte sitter skit bakom spakarna där heller :D

hehe nä AtD är duktiga på och massinvita ny kanonmat åt oss ^^

AtD - We Need You...r villages! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Man tackar man tackar. Mina stamkamrater är väldigt duktiga.
Men samtidigt har ni 2 stammar på er och ni har inte tappat i poäng, så det visar ju att det inte sitter skit bakom spakarna där heller :D

vi tappar inte så mycke för vi supportar varandra bra annars skulle många av oss vara i graven redan, jag måste ärkänna att ni ger gärnet nu känns det som men ni har kommit långt:D men inte så.
 

DeletedUser

Guest
Ett par spelare i Jaws som är väldigt ihärdiga.
Ser till att de 2 korsade svärden i rutan ser fastsvetsade ut,och nu är man minus en by.
Saknar den redan.
 

DeletedUser

Guest
Ja ihärdiga måste jag hålla med om att de är, har haft mellan 50-100 inkommande varje dag:rolleyes:

Å andra sidan får jag tacka för att OB försvars ranken skjutit i höjden, nu ligger man ju bra placerad på någon lista ialla fall;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sigh...utmanar AtD Axe ?

*LoL* ^^ Bara för de cornoel ska ja se till att du blir rimmad en gång till ;)
 

DeletedUser

Guest
stackars colonel som bara har 500 poäng kvar. Är det inte dags att ge upp?
 

DeletedUser

Guest
Då får vi se om vi kan lösa det lilla problemet med att dina vänner är kvar då :)
 
Topp