Horden vs G/W

DeletedUser

Guest
Jag måste faktiskt säga att jag är IMPONERAD av krall!

Mycket bra spelat och väldigt modigt av dig att våga vara kvar i stammen G/W trots undergången och trots allt tryck och motstånd från Horden!

Krall har även lyckats adla en hel del byar från Horden och har hittills lyckats stå emot bra mot Horden så det är riktigt starkt! Det är nästan som att detta kriget borde döpas till: Krall vs Horden (tror inte de andra i G/W gör så mycket, krall fightas nästan ensamt ju - tycker ändå lite synd om honom på nåt sätt om jag ska vara ärlig)

http://www.twstats.se/sv6/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=3243

Jag kan tänka mig att krall får dagligen flera hundra incs, fejks ;)

Och en hel del adlar mot sig men trots det står han kvar där som en mur på K45 / K46 gränsen!

Creds till dig krall och fortsätt kämpa på, jag underskattade också dig i början eftersom du adlade en hel del barbs men nu när kriget kommer så har du visat kvalitén och det gillar vi! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Stämmer bra, Krall imponerar, vilket inte kan sägas om någon annan i G/W :p
 

DeletedUser

Guest
Säg några tusen incs istället;)

Oja, han är verkligen en mycket svår motståndare som förtjänar creds men det som kommer upp måste även komma ner...
 

DeletedUser

Guest
Kan bara nicka och hålla med, det här är Krall vs Horden. Jag har ingen insyn i G/W men jag kan tänka mig att det enbart är Kralls närvaro som håller ihop stammen någorlunda...
 

DeletedUser

Guest
Mycket bra talat zonic.. Krall ta nu till dig av vad folk säger och var stolt över dig själv för det är du väll värd.

Synd att en sån kvalitet spelare ska gå under med en sån dålig stam som G/W.
 

DeletedUser

Guest
Tycker lite synd om Krall faktiskt :/ Hade han fått lite mer hjälp från sina stam-medlemmar eller ja, tillhört en lite mer samarbetsvillig stam där alla ställer upp för varann så hade det inte behövt sluta så här för jag menar: Det är bara en tidsfråga hur längre krall lyckas stå emot trycket från hela Horden!

En ensam man mot 80 medlemmar, det blir inte lätt! :p Plocka in honom istället? :)

Men ja, å andra sida, det är kanske en utmaning för honom att köra "300-stilen"

Detta är krall (Sparta) vs Horden (Persians):

http://www.youtube.com/watch?v=zFlEnacYcNQ&fmt=22

This is Sparta?
 

DeletedUser

Guest
haha.. Faktiskt det ligger ju en poäng i vad du säger.. Men dock tror jag inte att en spelare som Krall går från G/W , för hade han kunnat så hade han gjort det redan misstänker jag.
 

DeletedUser

Guest
Sant sant men duktiga TW spelare är inget som växer på träd i TW värden tyvärr och vissa spelare tjänar man bättre på att ha vid liv än död.
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
Sant sant men duktiga TW spelare är inget som växer på träd i TW värden tyvärr och vissa spelare tjänar man bättre på att ha vid liv än död.

har du ett trevligt samtal ? ;)

On-T, tror även jag att G/W viker ner sig ganska enkelt, förutom just Krall, jobba på. Det kommer löna sig ;) !
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: krall

Timeframe: 19/03/2009 00:00:00till31/03/2009 23:39:41

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 10
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 59,536
Sida 2: 86,378
Skillnad: 26,842

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vilken aggro det är i Horden mot mig? (inte horden men vissa spelare i horden)

Krig på g? :D :D :D :D :D
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Och så gick han över till horden,
Nu går G/W under(vilket de skulle gjort iaf, men nu går det snabbare).
 

DeletedUser

Guest
Krall förtjänar helt klart en plats i Horden så det var faktiskt smart av Horden att ta in honom - en duktig spelare hittar man ju inte överallt precis :)

Nu tar det iaf inte många dagar kvar innan G/W går under men man kan väl säga. Det klustret av G/W som finns på K55 däremot kanske klarar sig något bra om inte LAW kör över dem.

Men å andra sidan: G/W har haft sin storhetstid och det var iofs kanske också stor förtjänst av krall som lyfte upp dem på toppen, var ju rejält stor skillnad mellan 1an i G/W (krall) och 2an i G/W (som jag inte kommer ihåg nicket på).

Vet inte när kriget bröt ut så därför tog jag "för alltid-timeframes" men iaf, statistiken talar ändå tydligt språk

Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: G/W
Players:

Timeframe: För alltid


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 261
Sida 2: 47
Skillnad: 214

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,177,792
Sida 2: 385,236
Skillnad: 1,792,556

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Av alla dessa byarna G/W tagit (47 st) så består 17 st av kralls förtjänst:

snyggt jobbat.

Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: krall

Timeframe: För alltid


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 17
Skillnad: 8

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77,082
Sida 2: 149,338
Skillnad: 72,256

image.php
 
Topp