Horden vs G/W

DeletedUser

Guest
Sh*t du har faktist rätt :eek:

Nu när du sa det kom jag o tänka på det.
dom skriver på exakt samma sätt!

haha nästan lite sorgligt.

Jag tror ej det. Ajsan har nog bara ändrat den på så sätt så kan ni ej veta vem han är.
Att göra sin stavning sämre är ett mycket bra sätt för då säter folk skulden direkt på första bästa som har en liknade stavning och så kommer dom ej på vem man är på riktigt.

Att ändra på min stavning har jag använt på många sidor.
När jag vill va anonym.
Då säter folk skulden på nån annan än den man är.



Men nu tillbaka till ämnet jag har hört att visa horden hoppar på spelare i G/W som är ca 10 gånger så små som dom själva och så skryter visa till andra spelare att dom dödat en 30000 point spelare när dom själva kanske har 400 tusen point eller annat har jag hört.

Åter ingen ser man hur bra horden är.

Hoppa på spelare som är ingen match och sedan sänga till andra spelare att dom klarat döda denna lila spelare.

Horden borde hoppa på folk som är rankade över dom själva då skulle dom bli kända som tuffa och bra spelare.
Just nu blir horden mest kända som fega spelare som går på dom mista i stamar och inte ens går i närheten av att ens fösöka sig på visa störe spelare.

Just nu blir horden mest kända som fega spelare som går på dom mista i stamar och inte ens går i närheten av att ens försöka sig på visa större spelare.

Horden hade redan uselt rykte före detta och horden lär ju knappast få bättre rykte av detta.

Och enu lägre är att horden använder spioner i andra stamar och så fort nån ska attekera nån av deras spelare blir den påhoppad först väkligen rättvist.
Eller när den håller på att attekera men ber om råd i stamens forum
Så va det i G/W tror jag nån spelare skrev att han skulle döda en horden tror jag och så tog horden den ochså vidare vad jag hört.
 

DeletedUser

Guest
Haha.

Tycker vi slutar svara på Philips tramserier fr.o.m nu.
 

DeletedUser

Guest
Haha.

Tycker vi slutar svara på Philips tramserier fr.o.m nu.

Du behöver ej svara på hans frågor efter som han inte sagt ett ord här i alla fall.

Vem vet han kanse va Ajsan vem bryr sig.

Men en sak ser jag du försöker lirka bort det Ajsan sa eller det nån annan sa så att det du ej tycker är ska komma fram ej kommer fram.

Eller rätare sagt tysta ned sanningen kallas det med andra ord.

Finns ju massor som ej kommer fram i forumet ex att Horden använder spioner.
ger sig på dom mista först ex ex ex.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du behöver ej svara på hans frågor efter som han inte sagt ett ord här i alla fall.

Vem vet han kanse va Ajsan vem bryr sig.

Men en sak ser jag du försöker lirka bort det Ajsan sa eller det nån annan sa så att det du ej tycker är ska komma fram ej kommer fram.

Eller rätare sagt tysta ned sanningen kallas det med andra ord.

Finns ju massor som ej kommer fram i forumet ex att Horden använder spioner.
ger sig på dom mista först ex ex ex.

Angående spioner.. jag skrev i G/W forumet då jag var medlem där att jag ser det inte som "feg" steg utan som taktik. Visst kan det ses som feghet av vissa personer som inte fattar vad spelet går ut på.
Som tydligen du o ajsan(samma person antar jag) ni vill bara ge horden dålig rykte jag vette fan ifall dom hade det innan och det bryr jag mig inte om nu. för som sagt rykten är rykten!

så snälla sluta gör dina alts accounts till forumet det funkar inte även ifall du försöker skriva så bra som möjligt failar du ganska så hårt.


edit: och angående det du sa tidigare att dom attackerar de små.
vad jag minns så attackera dom nästan bara philip1300 och tog hans byar eftersom han var mitt i smeten.
Det kallas även taktik.
inte ska dom gå o attackera de som ligger runt 50tim bort först?
utan de nära.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men va*** grabbar sluta whajna och börja lira istället. ingen kommer ge er byarna tillbaka för att ni gnäller på forumet.
Spioner mm samt att anfalla mindre stammar är en del av spelet det är inte lågt utan bara så det funkar. Ni ser ingen som skriker högt när ni ger er på de småstammar som finns i ert område trots att ni där troligen har ännu större övertag än vad horden hade mot er när de började.

Följ kralls exempel och gör lite motanfall istället.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror ej det. Ajsan har nog bara ändrat den på så sätt så kan ni ej veta vem han är.
Att göra sin stavning sämre är ett mycket bra sätt för då säter folk skulden direkt på första bästa som har en liknade stavning och så kommer dom ej på vem man är på riktigt.

Att ändra på min stavning har jag använt på många sidor.
När jag vill va anonym.
Då säter folk skulden på nån annan än den man är.



Men nu tillbaka till ämnet jag har hört att visa horden hoppar på spelare i G/W som är ca 10 gånger så små som dom själva och så skryter visa till andra spelare att dom dödat en 30000 point spelare när dom själva kanske har 400 tusen point eller annat har jag hört.

Åter ingen ser man hur bra horden är.

Hoppa på spelare som är ingen match och sedan sänga till andra spelare att dom klarat döda denna lila spelare.

Horden borde hoppa på folk som är rankade över dom själva då skulle dom bli kända som tuffa och bra spelare.
Just nu blir horden mest kända som fega spelare som går på dom mista i stamar och inte ens går i närheten av att ens fösöka sig på visa störe spelare.

Just nu blir horden mest kända som fega spelare som går på dom mista i stamar och inte ens går i närheten av att ens försöka sig på visa större spelare.

Horden hade redan uselt rykte före detta och horden lär ju knappast få bättre rykte av detta.

Och enu lägre är att horden använder spioner i andra stamar och så fort nån ska attekera nån av deras spelare blir den påhoppad först väkligen rättvist.
Eller när den håller på att attekera men ber om råd i stamens forum
Så va det i G/W tror jag nån spelare skrev att han skulle döda en horden tror jag och så tog horden den ochså vidare vad jag hört.

bra svar erik1323 du vågar sänga sånt andra ej vågar.
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
men va*** grabbar sluta whajna och börja lira istället. ingen kommer ge er byarna tillbaka för att ni gnäller på forumet.
Spioner mm samt att anfalla mindre stammar är en del av spelet det är inte lågt utan bara så det funkar. Ni ser ingen som skriker högt när ni ger er på de småstammar som finns i ert område trots att ni där troligen har ännu större övertag än vad horden hade mot er när de började.

Följ kralls exempel och gör lite motanfall istället.

Håller med dig totalt faktiskt på detta..

Men vadå, skickar de inte ens motanfall är de sämre än jag trodde, då kan man vara trygg vid de grannar man har ur den stammen alltså!

För övrigt vill jag hålla fram Horden då JAG tycker de är ärliga och bra samt trevliga spelare.
 

DeletedUser

Guest
Håller med dig totalt faktiskt på detta..

Men vadå, skickar de inte ens motanfall är de sämre än jag trodde, då kan man vara trygg vid de grannar man har ur den stammen alltså!

För övrigt vill jag hålla fram Horden då JAG tycker de är ärliga och bra samt trevliga spelare.

Några av dom bästa spelarna finns i G/W men det är inte alla som vill skapa mer bråk med horden. och många har annat att bry sig om än dom från horden.
Visa kan mycket mer men låter hellre sitt försvar handla.
Vi kan ju börja med ledar nobolerna och diplomaten philip1300 som står på deras profil.
Jag har hört att

Nobolerna är en gammal erfaren spelare sen förr hans bragder är sedan länge glömda av nån anledning.
Men han har klarat en massa saker och är en mycket bra och trevlig ledare enligt vad jag hört.
Det sängs att han kan dö för sin stam om så krävs.


philip1300 var en gång i tiden tribal wars mäktigaste spelare.
Han låg rank nr 1 på sin kontinent i den engelska värden när han hade flera hundra tusen point och hålde potisonen många månader.
Han kunde ta 120 tusen point på mindre än 20 timmar i ett svep från deff spelare.
Det sängs att sedan han kom till denna svenska värd så har han mest lekt och testat olika taktiker.
Det sängs att han håller på att komma på en taktik som är enu mäktigare än den i den han använde i engelska värden.
Det sängs att han va den bästa moden på visa sidor som finns lite var stans på nätet.
Det sängs att han har så gåt som uslaste stavningen men så bra att folk förstår hans skrift. Men att hans intelligens är skyhög och att han är en av dom mest trevliga personerna att snacka med.


Nu kommer vi med till denna krall en okänd spelare som lyckas ganska så bra och liger högt till som är med i den fina
stamen G/W
Enligt vad jag hört kan han va ganska så trevlig spelare och med lite teknik och mycket tur kommit långt i sin väg.


Vad finns det för fler spelare.
Det kan ni själva kolla upp jag kan ej dra upp alla bra spelare i stamen det finns så många bra och fina spelare i min allians stam G/W så jag ej orkar dra upp alla.
 
Senast redigerad av en moderator:

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
Några av dom bästa spelarna finns i G/W men det är inte alla som vill skapa mer bråk med horden. och många har annat att bry sig om än dom från horden.
Visa kan mycket mer men låter hellre sitt försvar handla.
Vi kan ju börja med ledar nobolerna och diplomaten philip1300 som står på deras profil.
Jag har hört att

Nobolerna är en gammal erfaren spelare sen förr hans bragder är sedan länge glömda av nån anledning.
Men han har klarat en massa saker och är en mycket bra och trevlig ledare enligt vad jag hört.
Det sängs att han kan dö för sin stam om så krävs.


philip1300 var en gång i tiden tribal wars mäktigaste spelare.
Han låg rank nr 1 på sin kontinent i den engelska värden när han hade flera hundra tusen point och hålde potisonen många månader.
Han kunde ta 120 tusen point på mindre än 20 timmar i ett svep från deff spelare.
Det sängs att sedan han kom till denna svenska värd så har han mest lekt och testat olika taktiker.
Det sängs att han håller på att komma på en taktik som är enu mäktigare än den i den han använde i engelska värden.
Det sängs att han va den bästa moden på visa sidor som finns lite var stans på nätet.
Det sängs att han har så gåt som uslaste stavningen men så bra att folk förstår hans skrift. Men att hans intelligens är skyhög och att han är en av dom mest trevliga personerna att snacka med.


Nu kommer vi med till denna krall en okänd spelare som lyckas ganska så bra och liger högt till som är med i den fina
stamen G/W
Enligt vad jag hört kan han va ganska så trevlig spelare och med lite teknik och mycket tur kommit långt i sin väg.


Vad finns det för fler spelare.
Det kan ni själva kolla upp jag kan ej dra upp alla bra spelare i stamen det finns så många bra och fina spelare i min allians stam G/W så jag ej orkar dra upp alla.


om nu G/W har TW-proffs och enormt duktiga ledare, varför kan då inte dessa spelare lita på sina ledare och lägga undan allt whine ?

Dessutom, "en kedja är inte starkare än sin svagaste länk".
 

DeletedUser

Guest
Tillägg på förre talare, om dom nu har så duktiga lirare vf förlorar dom då?
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Några av dom bästa spelarna finns i G/W men det är inte alla som vill skapa mer bråk med horden. och många har annat att bry sig om än dom från horden.
Visa kan mycket mer men låter hellre sitt försvar handla.
Vi kan ju börja med ledar nobolerna och diplomaten philip1300 som står på deras profil.
Jag har hört att

Nobolerna är en gammal erfaren spelare sen förr hans bragder är sedan länge glömda av nån anledning.
Men han har klarat en massa saker och är en mycket bra och trevlig ledare enligt vad jag hört.
Det sängs att han kan dö för sin stam om så krävs.


philip1300 var en gång i tiden tribal wars mäktigaste spelare.
Han låg rank nr 1 på sin kontinent i den engelska värden när han hade flera hundra tusen point och hålde potisonen många månader.
Han kunde ta 120 tusen point på mindre än 20 timmar i ett svep från deff spelare.
Det sängs att sedan han kom till denna svenska värd så har han mest lekt och testat olika taktiker.
Det sängs att han håller på att komma på en taktik som är enu mäktigare än den i den han använde i engelska värden.
Det sängs att han va den bästa moden på visa sidor som finns lite var stans på nätet.
Det sängs att han har så gåt som uslaste stavningen men så bra att folk förstår hans skrift. Men att hans intelligens är skyhög och att han är en av dom mest trevliga personerna att snacka med.


Nu kommer vi med till denna krall en okänd spelare som lyckas ganska så bra och liger högt till som är med i den fina
stamen G/W
Enligt vad jag hört kan han va ganska så trevlig spelare och med lite teknik och mycket tur kommit långt i sin väg.


Vad finns det för fler spelare.
Det kan ni själva kolla upp jag kan ej dra upp alla bra spelare i stamen det finns så många bra och fina spelare i min allians stam G/W så jag ej orkar dra upp alla.

ska jag rabbla upp hordens bar spelare då? :D
det sä(n)gs att päronsoda ledde en stam med 3,5k poäng mot 3 top 20 stammar i månader vilket tyder på bra ledarskap.

det sä(n)gs att bmwm5 e den trevligaste och aktivaste ledaren och (f.d.) dipmlomat man kan ha.

det sä(n)gs att agalevom är den bästa offensivplaneraren (enligt mig själv och många från horden).

hade kunnat fortsätta men som du sa. leta själv :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tss, löjligt, den enda spelaren som jag tycker ska ha creds från G/W är i så fall Krall, han är väl den enda som har varit jobbig att fightas mot i detta "krig".
 

DeletedUser

Guest
Några av dom bästa spelarna finns i G/W men det är inte alla som vill skapa mer bråk med horden. och många har annat att bry sig om än dom från horden.
Visa kan mycket mer men låter hellre sitt försvar handla.
Vi kan ju börja med ledar nobolerna och diplomaten philip1300 som står på deras profil.
Jag har hört att

Nobolerna är en gammal erfaren spelare sen förr hans bragder är sedan länge glömda av nån anledning.
Men han har klarat en massa saker och är en mycket bra och trevlig ledare enligt vad jag hört.
Det sängs att han kan dö för sin stam om så krävs.


philip1300 var en gång i tiden tribal wars mäktigaste spelare.
Han låg rank nr 1 på sin kontinent i den engelska värden när han hade flera hundra tusen point och hålde potisonen många månader.
Han kunde ta 120 tusen point på mindre än 20 timmar i ett svep från deff spelare.
Det sängs att sedan han kom till denna svenska värd så har han mest lekt och testat olika taktiker.
Det sängs att han håller på att komma på en taktik som är enu mäktigare än den i den han använde i engelska värden.
Det sängs att han va den bästa moden på visa sidor som finns lite var stans på nätet.
Det sängs att han har så gåt som uslaste stavningen men så bra att folk förstår hans skrift. Men att hans intelligens är skyhög och att han är en av dom mest trevliga personerna att snacka med.


Nu kommer vi med till denna krall en okänd spelare som lyckas ganska så bra och liger högt till som är med i den fina
stamen G/W
Enligt vad jag hört kan han va ganska så trevlig spelare och med lite teknik och mycket tur kommit långt i sin väg.


Vad finns det för fler spelare.
Det kan ni själva kolla upp jag kan ej dra upp alla bra spelare i stamen det finns så många bra och fina spelare i min allians stam G/W så jag ej orkar dra upp alla.

OJ vad mkt det sä(n)gs eller rättares sagt vad mycket du vet om just philip..
men som sagt vi behöver inte tänka om.
Vi vet att du är philip ingen ide och forneka det.
helt seriöst väx upp och bevisa det att du kom på taktik som är ännu bättre än den du använder på engelska TW!

OM DEN NU VAR SÅ MÄKTIG !!!!
 

DeletedUser

Guest
Det sängs att sedan han kom till denna svenska värd så har han mest lekt och testat olika taktiker.
Det sängs att han håller på att komma på en taktik som är enu mäktigare än den i den han använde i engelska värden..

Vilket vet jag dock inte.
Han har inte bevisat den ju ;)
 
Topp