Horden vs G/W

DeletedUser

Guest
ni tar små stamar som ej har så mycket att sänga till om.
men dom stora stamarna dom är ni skranga för.

Vi är grymt skranga för dem :(

Men när vi nu snackar om folk som är rädda, när du sa att du inte var i G/W ville jag veta vilken stam du faktiskt är med i, eftersom du tycks vara så bitter mot Horden... du har 116 poäng. Du kommer alltså hit och kallar folk fega hit och dit samtidigt som du gömmer dig bakom fejknick. Patetiskt, herr hordrimmad.
 

DeletedUser

Guest
jag har ej kolat så noga på hur stora horden va då men jag tror horden har slagit sig ihop med en annan stam som jag ej mins namnet på.

g/w är inte direkt min stam eller så men den är fortfarande över 4 mil point den kanse har tapat 600 tusen point eller nåt för att nån spelare har lämnat och sånt det är sånt som händer.

men hitils är det bara g/w spelare som legat i ut kanten ni tagit mest.
såna som ej hade nån störe chans att få hjälp.
ganska så modingt.

men ni skulle säkert aldrig våga er på ex law eller nån annan stor stam över 19 mil point för det är antaligen horden för fega för.

ni tar små stamar som ej har så mycket att sänga till om.
men dom stora stamarna dom är ni skranga för.



Jädrar vad du ska klaga då, du har ju precis börjat på V6 och har inte ens varit med i nån stam så vad har du å säga till om??


Självklart tar man byarna i kanterna först där det är minst def, ska vi bara skicka in massa off byar i G/W land där de förmodligen kommer dö??


Som flera andra har sagt så är detta ett strateiskt expanderandre och världen är fortfarande ny så vf ska man ge på sig stammar som är lika stora eller större nu i början?
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
nä då men allså att hoppa på en liten stam göra så stor sak om det och dra upp det här i forumet.

dom kunde ju gå på ex law och visa hur bra dom är men dom går på en liten stam som är 3 gånger så liten som dom.

men dom är nog ingänkligen ganska så fega efter som dom inte går i närheten av att kriga med visa stora stamar ex law.
dom är nog skranga för att förlora mot law.
eller är det law som gort vänskap med horden för att law är mycket sämre stam och ej kan klara horden?

men men hursomhälst.

jag tycker ej det är säsklit sposlingt att ex skriva i forumet att dom krigar mot en så liten stam.

om det va en stor stam vist men nu krigar dom mot en stam som är 3 gånger så liten.
och skriver om det i forumet.
hitils har dom bara lyckas mosa dom mista melemarna dom aldra största värkar horden få promblem med.

så man kan ju undra hur modiga horden ingänkligen är.
förvånar mig ej om law skulle döda dom hur lätt som hälst.

ja men -sth- då ? redan glömt dom kanske?!
 

DeletedUser

Guest
Ajsan du snackar o snackar utan nån fakta alls!

Horden har gått ihop med -OOOH- så horden har inte alltid varit så stora som dom är nu.

Och angående Horden är fega då kan jag väl lika gärna säga att G/W är lika fega eftersom dom var i krig mot -TKOG-.. G/W är dubbelt så stora som -TKOG- så är dom fega också för det?


Så snälla du sluta snacka skit!
du är ganska patetisk!


PS: lär dig stava på köpet också!
Och man kan säga att G/W är ännu fegare eftersom dom blev allierade med -TKOG- bara för dom skulle i krig mot Horden.
Så jag skulle nog säga att G/W är fegast!
 

DeletedUser

Guest
Ajsan du snackar o snackar utan nån fakta alls!

Horden har gått ihop med -OOOH- så horden har inte alltid varit så stora som dom är nu.

Och angående Horden är fega då kan jag väl lika gärna säga att G/W är lika fega eftersom dom var i krig mot -TKOG-.. G/W är dubbelt så stora som -TKOG- så är dom fega också för det?


Så snälla du sluta snacka skit!
du är ganska patetisk!


PS: lär dig stava på köpet också!
Och man kan säga att G/W är ännu fegare eftersom dom blev allierade med -TKOG- bara för dom skulle i krig mot Horden.
Så jag skulle nog säga att G/W är fegast!

englingt vad jag hört så gorde G/W vapen vila med dom för länge sen.
....

jag mistänkte just det att dom hade det.
men horden är ju endo bland dom mest fega stamarna vågar inte gå på nån stam med ca samma point som dom själva.
och vågar ej starta ett krig för att bevisa att jag har fel och vina det kriget.
 

DeletedUser

Guest
englingt vad jag hört så gorde G/W vapen vila med dom för länge sen.
....

jag mistänkte just det att dom hade det.
men horden är ju endo bland dom mest fega stamarna vågar inte gå på nån stam med ca samma point som dom själva.
och vågar ej starta ett krig för att bevisa att jag har fel och vina det kriget.



länge sen?
dom blev allierade då dom skulle börja kriget mot horden! så om du säger 1 dag innan länge så visst då var dom det för "länge sen"

kolla på ställningen här "
Rank Stamnamn Poäng från den bästa 40 spelaren Sammanlagda poäng Medlemmar Genomsnittlig poäng per spelare Byar Genomsnittlig poäng per by
1 LAW 18.101.981 22.905.496 68 336.846 2547 8.993
2 Horden 15.631.140 21.662.794 80 270.785 2493 8.689
3 -Sth- 12.950.036 15.520.453 66 235.158 1911 8.122
4 DM. 12.590.368 15.407.829 66 233.452 1837 8.387
5 CP 8.903.849 8.903.849 40 222.596 1016 8.764
6 BAD 5.746.957 6.097.118 63 96.780 802 7.602
7 Epic 5.187.805 5.187.866 42 123.521 586 8.853
8 SB 5.081.748 5.351.494 60 89.192 676 7.916
9 G/W 4.894.363 5.058.157 56 90.324 686 7.373
"
räkna med att Horden var 4:a innan dom gick ihop med -OOOH- och själva -OOOH- var runt 7:a sen efter dom båda kom G/W.
Jag tror inte Horden skulle gått o kriga mot -OOOH- när dom var allierade?
Plus att jag tror det horden vill är o ta över hela k45 så det hela är ganska genomtänkt skulle jag tro. inte så att dom bara valde nån stam från topplistan.

Som sagt tänk först snacka sen!
 

DeletedUser

Guest
Sen så är vi i krig mot -STH- vilket är stam i våran rank, så än en gång gör du bort dig.
 

DeletedUser

Guest
jag undrar hur många svenskalektioner som Ajsan skolkat från ^^
 

dreaper

New Member
Reaktionspoäng
0
jag undrar hur många svenskalektioner som Ajsan skolkat från ^^

Mjo, undra kan man ju göra.. :p

Förövrigt så stör jag mig så enormt på personer, som inte har en blekaste aning angående saker, och inte har en enda liten sak med det att göra, men ÄNDÅ ska lägga sig i.. Det är bara fel.. Jag hade inte blivit förvånad om han precis har börjat med TW.
 

DeletedUser

Guest
pajkastning? han har kanske dyslexi?

men tillbaka till ämnet;
-sth- var rätt mycke bättre än oss när kriget mot dom starta så än en gång; vi attackerar ju större stammar men du verkar inte se de?!

Man ser det man vill se :)

I det här fallet ser jag i alla fall att vår käre ajsan bara är ute efter bråk.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att denne ajsan kan ha spelat i G/W under namnet Philip1300..

Han stavar och skviver på exakt samma sätt som denne personen.
 

DeletedUser

Guest
JA det är dom en hög som inte ens vågar hoppa på nån större än dom själva på egen hand.
Och skulle dom hoppa på nån som är ex 3 gånger så stor som dom själva eller lika stor skulle dom förmodligen bara sända en massa fejk attacker i alla fall.

Dom skulle nog inte våga att gå på nån stam som ex ligger 1 rank över dom själva eller nåt sånt.

Jag håller med om att dom inte direkt är en modig stam.
 

DeletedUser

Guest
JA det är dom en hög som inte ens vågar hoppa på nån större än dom själva på egen hand.
Och skulle dom hoppa på nån som är ex 3 gånger så stor som dom själva eller lika stor skulle dom förmodligen bara sända en massa fejk attacker i alla fall.

Dom skulle nog inte våga att gå på nån stam som ex ligger 1 rank över dom själva eller nåt sånt.

Jag håller med om att dom inte direkt är en modig stam.

Lol? Hela G/W familjen hade tillsammans bara en miljon mindre än Horden när det hela bröt ut.

fanns inte någon större stam i närheten att gå på ens. (om vi förstås inte ville ha ett dåligt slagläge)
 

DeletedUser

Guest
JA det är dom en hög som inte ens vågar hoppa på nån större än dom själva på egen hand.
Och skulle dom hoppa på nån som är ex 3 gånger så stor som dom själva eller lika stor skulle dom förmodligen bara sända en massa fejk attacker i alla fall.

Dom skulle nog inte våga att gå på nån stam som ex ligger 1 rank över dom själva eller nåt sånt.

Jag håller med om att dom inte direkt är en modig stam.

Asså hur svårt är det å fatta??

Vf ska man gå på stammar som är större än själv, spec i en sån här tidig värld.

Fan folk har ju inte ens fulla off byar;)


Sen så ligger vi i krig mot -STH- vilket jag senast kollade låg på top 5.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: G/W W/W B/W
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 106
Sida 2: 38
Skillnad: 68

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 33
Sida 2: 1
Skillnad: 32

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 808,856
Sida 2: 127,651
Skillnad: 681,205

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 251,714
Sida 2: 6,141
Skillnad: 245,573

image.php
<
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att denne ajsan kan ha spelat i G/W under namnet Philip1300..

Han stavar och skviver på exakt samma sätt som denne personen.

Sh*t du har faktist rätt :eek:

Nu när du sa det kom jag o tänka på det.
dom skriver på exakt samma sätt!

haha nästan lite sorgligt.
 
Topp