Horden vs G/W

DeletedUser

Guest
OJ vad mkt det sä(n)gs eller rättares sagt vad mycket du vet om just philip..
men som sagt vi behöver inte tänka om.
Vi vet att du är philip ingen ide och forneka det.
helt seriöst väx upp och bevisa det att du kom på taktik som är ännu bättre än den du använder på engelska TW!

OM DEN NU VAR SÅ MÄKTIG !!!!

Philip1300 har inte alls lika bra stavning som jag.
Du kan själv prata med han så ser du att han pratar sämre än mig.
Duger inte det så får du mäl bevisa att jag är han.
Han använder ofta andra ord och glömmer ofta stora bokstäver och punkter.
 

DeletedUser

Guest
Philip1300 har inte alls lika bra stavning som jag.
Du kan själv prata med han så ser du att han pratar sämre än mig.
Duger inte det så får du mäl bevisa att jag är han.
Han använder ofta andra ord och glömmer ofta stora bokstäver och punkter.

Lika bra stavning som du har?
hmm du har dålig stavning du med ja.
och behöver jag citera det du skrev då du förklarade allt du visste om Nobolerna och philip?
Tror nog inte jag behöver.
 

DeletedUser

Guest
Helt ärligt jag börjar undra vad denna tråd handlar om? Stavning eller ett krig?? :confused:

Är det någon som vet så kan ni vara så vänliga och berätta för mig för jag vill hemskt gärna veta.
 

DeletedUser

Guest
Lika bra stavning som du har?
hmm du har dålig stavning du med ja.
och behöver jag citera det du skrev då du förklarade allt du visste om Nobolerna och philip?
Tror nog inte jag behöver.


En bra person känner sin omgivning så att sänga.
Jag försöker lära känna alla i min K då även dessa 2 spelare men dock inte alla jag hinner med.
Men min stavning kanske inte är pefeckt men min är bättre än hans men det gör ej så mycket.
Alla kan ej va perfekta.
 

DeletedUser

Guest
En bra person känner sin omgivning så att sänga.
Jag försöker lära känna alla i min K då även dessa 2 spelare men dock inte alla jag hinner med.
Men min stavning kanske inte är pefeckt men min är bättre än hans men det gör ej så mycket.
Alla kan ej va perfekta.



Vad snabbt du lär känna din omgivning.
du har 64poäng och redan lärt dig allt det där?
jag har runt 80k och vet inte så mkt om nått?
haha du är som sagt patetisk!

edit: och ifall du inte hade märkt det så har du din by i k65.. och Nobo o phillip har i k45 så hur passar det hela du sagt ihop?
 

DeletedUser

Guest
Vad snabbt du lär känna din omgivning.
du har 64poäng och redan lärt dig allt det där?
jag har runt 80k och vet inte så mkt om nått?
haha du är som sagt patetisk!

edit: och ifall du inte hade märkt det så har du din by i k65.. och Nobo o phillip har i k45 så hur passar det hela du sagt ihop?

jag har detta extra forum acc för att kunna sänga vad jag tycker ska få sägas utan att behöva sota för det i tribal wars värden.
Jag gillar ej att ni är på andras stavning och jag gillar ej att ni hoppar på så mycket mindre stammar än er själva.
 

DeletedUser

Guest
jag har detta extra forum acc för att kunna sänga vad jag tycker ska få sägas utan att behöva sota för det i tribal wars värden.
Jag gillar ej att ni är på andras stavning och jag gillar ej att ni hoppar på så mycket mindre stammar än er själva.

o detta är ett forum acc borde du inte ha by i spelet eftersom det inte är tillåter att ha 2 aktiva konto i samma värld tror jag.
Och fortfarande kom på nått nytt nu jag ger upp hoppet om kära dig philip..
adjö!
 

DeletedUser

Guest
o detta är ett forum acc borde du inte ha by i spelet eftersom det inte är tillåter att ha 2 aktiva konto i samma värld tror jag.
Och fortfarande kom på nått nytt nu jag ger upp hoppet om kära dig philip..
adjö!

2 aktiva konton ja men den dä byn spelar jag ej på men måste ha en för att kunna skriva i forumet.
den byn är snart grå i alla fall.


Men för sista gången jag är ej philip.
Va jag han skulle jag ej envisas med att jag inte är han.

Bara för att jag är smart och ej har den bästa stavningen betyder det då automatiskt att jag är han?

Men jag tror du försöker avstyra denna tråd från det hela att horden hoppar på små stamar och spionerar på andra ex ex ex.
Jag tror att det är därför du försöker va på andras stav fel och säga en massa saker för du vill att tråden ska tappa ämnet.
 

DeletedUser

Guest
Helt ärligt jag börjar undra vad denna tråd handlar om? Stavning eller ett krig?? :confused:

Är det någon som vet så kan ni vara så vänliga och berätta för mig för jag vill hemskt gärna veta.

Bra fråga...

Lägg ner pajkastningen är ni snälla... och den här diskussionen går runt runt. Philip (eller vem det nu är) skriver att Horden är fega och usla, ni andra svarar på det... han upprepar samma sak under ett annat nick. Och ni svarar igen;) Hur svårt är det att bara skita i honom? Sluta ge honom uppmärksamhet.
 

DeletedUser

Guest
Ja, som Ugabug säger... håll er till ämnet så slipper jag låsa tråden (=
 

DeletedUser

Guest
Helt ärligt jag börjar undra vad denna tråd handlar om? Stavning eller ett krig?? :confused:

Är det någon som vet så kan ni vara så vänliga och berätta för mig för jag vill hemskt gärna veta.

Vad kan man säga den handlade om
Skryt om att mosa en mycket mindre stam än deras egen sen övergick den till att börja klaga om stav fel fick vissa för sig att göra tråden till så den tappade ämnet ett tag.
Men nu är den tillbaka till ca samma punkt som sist undra vilken små stam som horden kommer ta här näst. knappast nån över 16 mil klassen i alla fall.
Men bara en tids fråga innan folk börjar starta krig med horden för att dom ser chansen att ta ner horden när dom är upptagna med en annan stam.
 

DeletedUser

Guest
Vad kan man säga den handlade om
Skryt om att mosa en mycket mindre stam än deras egen sen övergick den till att börja klaga om stav fel fick vissa för sig att göra tråden till så den tappade ämnet ett tag.
Men nu är den tillbaka till ca samma punkt som sist undra vilken små stam som horden kommer ta här näst. knappast nån över 16 mil klassen i alla fall.
Men bara en tids fråga innan folk börjar starta krig med horden för att dom ser chansen att ta ner horden när dom är upptagna med en annan stam.

Skryt.. förstår inte vad du får det ifrån? Vart har vi skrytit om vårt krig med G/W? Om det är statistiken som du tänker på så är det väl för att en spelare i en annan stam påpekade att Horden var i krig med G/W och i en krigstråd måste det väl få finnas statistik och om den nu visar att Horden ahr lyckats bättre än G/W så är det skryt..?

Och Horden låg på 3:e plats när kriget startade och inte många miljoner under så låg G/W på 6:e eller 7:e plats eller något och mer än hälften av hordens poäng, fortfarande med x antal miljoner för att kunna ligga på topp 10. Vi låg redan i krig med -sth- som låg på andra plats och LAW som låg på första plats skulle blivit ännu ett krig på ganska stort avstånd. Vi delade kontinent med G/W och ganska känt är det väl att stammar brukar vilja ha kontinenter för sig själva såhär tidigt i en värld? Självklart så tycker Horden det med.


Och.. sry för lite OT..
Jag är fortfarande fast besluten om att du är Philip1300 med en ordbok på tangentbordet! (Inget illa menat mot din stavning utan bara att du förnekar det.)
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Vad kan man säga den handlade om
Skryt om att mosa en mycket mindre stam än deras egen sen övergick den till att börja klaga om stav fel fick vissa för sig att göra tråden till så den tappade ämnet ett tag.
Men nu är den tillbaka till ca samma punkt som sist undra vilken små stam som horden kommer ta här näst. knappast nån över 16 mil klassen i alla fall.
Men bara en tids fråga innan folk börjar starta krig med horden för att dom ser chansen att ta ner horden när dom är upptagna med en annan stam.

fortsätt håll koll på världen så satsar jag 10 byar på att om ett år så kommer du med samma skit :p och håll koll på våra krig vetja. blir trevligt att vinna dom alla...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: G/W B/W W/W
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 60
Sida 2: 13
Skillnad: 47

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 0
Skillnad: 18

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 431,913
Sida 2: 60,539
Skillnad: 371,374

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 140,784
Sida 2: 0
Skillnad: 140,784

image.php
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Något säger mig att Horden är ganska överlägsna spelarna i G/W trots att någon sa att spelarna i G/W var såååå hemskt bra;)
 

DeletedUser

Guest
Krall's OBF tror jag visar att han inte är helt värdelös :p

+OBA :D
 
Topp