Horden vs G/W

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: G/W W/W B/W
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 787
Sida 2: 693
Skillnad: 94

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 166
Sida 2: 30
Skillnad: 136

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,916,386
Sida 2: 2,452,582
Skillnad: 2,463,804

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,375,205
Sida 2: 257,581
Skillnad: 1,117,624

image.php
 

DeletedUser

Guest
vadå lycka till Horden?

om det är några som behöver lycka i detta krig så är det G/W å resten av familjen så

GL G/W-family ;)
 

DeletedUser

Guest
lycka till horden.
inte så att ni behöver det men hoppas ni krossar G/W!
 

illvill

New Member
Reaktionspoäng
0
Mer motstånd från SKIT när vi anföll dem och de var ju bara en tiondel så stora som dessa kids....

Enda chansen att bli av med en by som man tagit från dem är att man skickar en från sin egen stam att ta byn...

Eran ödmjuke
Illvill
 

DeletedUser

Guest
horden är inte säsklit modiga gav sig på utan förvarning på en mycket mindre stam.

dom vågar minsan ej döda law eller nån sån stam.

soklart horden är ju mesar i gämförelese med law.
 

DeletedUser

Guest
horden är inte säsklit modiga gav sig på utan förvarning på en mycket mindre stam.

dom vågar minsan ej döda law eller nån sån stam.

soklart horden är ju mesar i gämförelese med law.

Det menar du inte? Vad intressant.....

Så du menar alltså att stammar bara skall attackera andra stammar som är större än dem?..... Då suger det ju att spela i LAW och inte få lov att attackera någon enligt dig?
 

DeletedUser

Guest
Det menar du inte? Vad intressant.....

Så du menar alltså att stammar bara skall attackera andra stammar som är större än dem?..... Då suger det ju att spela i LAW och inte få lov att attackera någon enligt dig?

nä då men allså att hoppa på en liten stam göra så stor sak om det och dra upp det här i forumet.

dom kunde ju gå på ex law och visa hur bra dom är men dom går på en liten stam som är 3 gånger så liten som dom.

men dom är nog ingänkligen ganska så fega efter som dom inte går i närheten av att kriga med visa stora stamar ex law.
dom är nog skranga för att förlora mot law.
eller är det law som gort vänskap med horden för att law är mycket sämre stam och ej kan klara horden?

men men hursomhälst.

jag tycker ej det är säsklit sposlingt att ex skriva i forumet att dom krigar mot en så liten stam.

om det va en stor stam vist men nu krigar dom mot en stam som är 3 gånger så liten.
och skriver om det i forumet.
hitils har dom bara lyckas mosa dom mista melemarna dom aldra största värkar horden få promblem med.

så man kan ju undra hur modiga horden ingänkligen är.
förvånar mig ej om law skulle döda dom hur lätt som hälst.
 

DeletedUser

Guest
Vf ska man förklara krig mot en stam som är mycket större än en själv när det finns andra stammar som man ta??
 

Dyltdylt

Member
Reaktionspoäng
0
horden är inte säsklit modiga gav sig på utan förvarning på en mycket mindre stam.

dom vågar minsan ej döda law eller nån sån stam.

soklart horden är ju mesar i gämförelese med law.


Du skapar inte något trevligt utav det här!
Jag måste säga, att det är ett väldigt vågligt inlägg som nästintill kan klassas idiotiskt. Genom att bara lyssna på förgående talare säger sig det mesta redan där.

Jag antar att du känner alla i LAW? Även i horden? Spelsättet tyder in te alltid bara på kunskap om spelet och skyckligheten, utan även personligheten - Som du omöjligt kan dömma utefter!
 

DeletedUser

Guest
En sak som jag finner aningen...lustig är att du säger att vi har gjort en stor sak av detta i forumet.

Men om man kollar på vem som startade tråden så är det mig veterligen ingen i Horden.

Think before talking
 

DeletedUser

Guest
För det första: Som Farmer sa, det var inte vi som drog upp det i forumet. Sen att vi lägger upp statistik är helt naturligt...

För det andra: När kriget började var vi långt ifrån 3 gånger så stora. Om jag inte minns fel var hela er "familj" bara var ett par miljoner bakom oss :eek: Vi har växt, ni har krympt. Varför har ni krympt månntro?
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
horden är inte säsklit modiga gav sig på utan förvarning på en mycket mindre stam.

dom vågar minsan ej döda law eller nån sån stam.

soklart horden är ju mesar i gämförelese med law.

Horden är bra krigare och inte alls fega och mesiga, de stod upp på V3 mot ett övermäktigt motstånd poängmässigt och växte, och det är i stort sett samma manskap de har i V6, så jag skulle passa mig för att kalla de i Horden fega, de har sjukt bra och trevliga spelare som verkligen kan ses som värdiga motståndare.


GL Horden:)
 

DeletedUser

Guest
För det första: Som Farmer sa, det var inte vi som drog upp det i forumet. Sen att vi lägger upp statistik är helt naturligt...

För det andra: När kriget började var vi långt ifrån 3 gånger så stora. Om jag inte minns fel var hela er "familj" bara var ett par miljoner bakom oss :eek: Vi har växt, ni har krympt. Varför har ni krympt månntro?

jag har ej kolat så noga på hur stora horden va då men jag tror horden har slagit sig ihop med en annan stam som jag ej mins namnet på.

g/w är inte direkt min stam eller så men den är fortfarande över 4 mil point den kanse har tapat 600 tusen point eller nåt för att nån spelare har lämnat och sånt det är sånt som händer.

men hitils är det bara g/w spelare som legat i ut kanten ni tagit mest.
såna som ej hade nån störe chans att få hjälp.
ganska så modingt.

men ni skulle säkert aldrig våga er på ex law eller nån annan stor stam över 19 mil point för det är antaligen horden för fega för.

ni tar små stamar som ej har så mycket att sänga till om.
men dom stora stamarna dom är ni skranga för.
 
Senast redigerad av en moderator:

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
jag har ej kolat så noga på hur stora horden va då men jag tror horden har slagit sig ihop med en annan stam som jag ej mins namnet på.

g/w är inte direkt min stam eller så men den är fortfarande över 4 mil point den kanse har tapat 600 tusen point eller nåt för att nån spelare har lämnat och sånt det är sånt som händer.

men hitils är det bara g/w spelare som legat i ut kanten ni tagit mest.
såna som ej hade nån störe chans att få hjälp.
ganska så modingt.

men ni skulle säkert aldrig våga er på ex law eller nån annan stor stam över 19 mil point för det är antaligen horden för fega för.

ni tar små stamar som ej har så mycket att sänga till om.
men dom stora stamarna dom är ni skranga för.

Horden skulle nog våga ge sig på vilka som helst, men man väljer krigen som är bra taktiskt inför kommande krig, och i nuläget är inte LAW det bästa för Horden kanske och då väntar man med det, men du kanske inte har hört ordet "Taktik"??
 
Topp