Hive - ÄLG

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kan tyvärr inte hejda mig när jag ser så sorgliga saker, på samma sätt jag alltid hjälper handikappade på bussen, jag är helt enkelt en god människa =)

För att ytterligare påvisa min godhet:
ryndan sa:
Jag säger att det är fakta för att det är fakta.
Är ett inkonsekvent påstående, därav fullständigt irrelevant.

Ett fakta påstående däremot skulle vara om jag sade: Jag ser ner på dig, då du är en intellektuellt underlägsen människa =)

Har man pengar så har man ;)

Skulle de vara något positivt? IQ > Pengar
 

DeletedUser

Guest
Genan, du fick med det lite halvt där ;)
Det är dem som har stått för mestadelen av attackerna, men vi har dödat fler trupper i försvar än dem har dödat i anfall. Vi har dödat fler trupper i anfall än dem har i försvar.

Något sånt här alltså

Våran deff=1
Deras off=2
Vår off=3
Deras deff=4



Kan tyvärr inte hejda mig när jag ser så sorgliga saker, på samma sätt jag alltid hjälper handikappade på bussen, jag är helt enkelt en god människa =)

För att ytterligare påvisa min godhet:
Är ett inkonsekvent påstående, därav fullständigt irrelevant.

Ett fakta påstående däremot skulle vara om jag sade: Jag ser ner på dig, då du är en intellektuellt underlägsen människa =)



Skulle de vara något positivt? IQ > Pengar

Jag kan säga att jag gillar är en god människa också :) Sålänge man inte gör något för att reta upp mig.

Men i vilket fall. Är mitt påstående inkonsekvent om det kommer att hända? Isåfall, ursäkta mig o allsmäktige svenskalärare :) Trots att jag har MVG upp till svenska C så kan jag ju inte tänka på allt, speciellt inte vid inofficiella sammanhang ;)

Vad gäller pengarna, förstår jag inte riktigt hur Genan tänker. Jag är fattig som en kyrkråtta. Men betygen är lätta att få för någon som är streetsmart.
 

DeletedUser

Guest
Slå upp inkonsekvent, eller helt enkelt skicka PM så kan jag förklara för dig :)
 

DeletedUser

Guest
Försöker bara vara hjälpsam... som sagt, jag är en god människa =)
 

DeletedUser

Guest
Tror inte jag behöver någon hjälp med det faktiskt :) men för skojs skull kan jag väl skicka ett pm ingame, svenska språket hör knappast hemma i en krigstråd ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror du behöver mycket hjälp :)
Finns inget som dumförklarar någon mer än att använda ord de inte förstår =)
 

DeletedUser

Guest
Dumförklara mig hur mycket du vill :) Lätt att det blir fel med ett par skypechatter, telefon med flickvännen (Ja, på något sätt är jag en twspelare som kan nörda med flickvän. <3 till henne), lite sms och även lite anfall :)
 

DeletedUser

Guest
Jag behöver inte dumförklara dig... du gör de så bra själv =)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Men alltså seriöst. I morgon när jag har tid kommer det att delas ut förseelser. Sluta gå off-topic i denna tråd med smutskastningar fram och tillbaka. Förmodligen är det ganska tydligt vilka jag talar till, och det är min avsikt.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan själv erkänna att jag har gått lite utanför trots att jag har försökt hålla mig i skinnet.
Man blir lite uppspelt ^^

Världen borde veta vad som pågår nu, och är väl lika bra att se vad som händer ingame. Kommer inte att kunna hålla mig från att börja tjattra här annars.


Ta bort tråden och släng iväg förseelser på mig och Hanna. Tror inte riktigt att dem andra förtjänar det.
 

DeletedUser

Guest
Kanske dags för Älg att sluta adla bonusbyar, du är iaf ett bra exempel.

i-lol-d.jpg
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: HIVE
Players:

Side 2:
Tribes: Älg
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 4
Sida 2: 61
Skillnad: 57

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 1
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 7,930
Sida 2: 114,238
Skillnad: 106,308

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 2,910
Skillnad: 2,910

image.php




knapp ledning för Älg ;P
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Mmm det är riktigt mycket action i det kriget vill jag lova. Det står kanske bara 1-0 till oss, men det har dödats sjuuuukt mycket adlar.
Jag ljuger inte om jag säger att vi fått MINST 100tåg på oss. Och säkerligen skickat minst 500 tillbaka.
 

DeletedUser

Guest
Mmm det är riktigt mycket action i det kriget vill jag lova. Det står kanske bara 1-0 till oss, men det har dödats sjuuuukt mycket adlar.
Jag ljuger inte om jag säger att vi fått MINST 100tåg på oss. Och säkerligen skickat minst 500 tillbaka.

hahahhh xD 100tåg ifrån en så pass liten stam. Och det ännu roligare var endå att du påstår att ni har skickat 500tåg hahahahha xD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp