Hive - ÄLG

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Förstår inte varför detta "kriget" ens är värt en tråd.
Och på vilket sätt är det relevant hur många barbarbyar vi adlar?
Vi har en strategi som vi följer, hur många barbarians den inkluderar är helt orelevant.
Några raslösa själar i Älg bestämde sig för att smiska HIV eftersom dem låg dåligt till mot alla andra stammar vi slåss mot.
Ni är förövrigt den minsta stammen vi krigar mot. Ni förtjänar ingen uppmärksamhet
HIV består av spelare som inte fick vara kvar i Älg pga att ni inte accepterade er roll som mina undersåtar. Nu får ni dö istället.
 

DeletedUser

Guest
Heja ÄLG!Heja ÄLG! Kom igen ÄLG nu kan ni få lite byar trots allt :D
 

DeletedUser

Guest
Hyndan, kan inte du ändra din sig?
Stör mig som fan på folk som försöker bli tuffa genom o sno andras stats.
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför detta "kriget" ens är värt en tråd.
Och på vilket sätt är det relevant hur många barbarbyar vi adlar?
Vi har en strategi som vi följer, hur många barbarians den inkluderar är helt orelevant.
Några raslösa själar i Älg bestämde sig för att smiska HIV eftersom dem låg dåligt till mot alla andra stammar vi slåss mot.
Ni är förövrigt den minsta stammen vi krigar mot. Ni förtjänar ingen uppmärksamhet
HIV består av spelare som inte fick vara kvar i Älg pga att ni inte accepterade er roll som mina undersåtar. Nu får ni dö istället.

Vad jag vet, så är det endast två spelare som kommer från ÄLG.

Och jag kan väl säga att det där inte var riktigt hur det var. Jag kan också säga att Kacka har dragit ut vissa bitar ur mitt pm som hon klistrade in på ert forum innan tråden om mig försvann, för att göra mig till fienden ^^
Men men. Skitsamma. Jag vet mycket väl att ni är större än oss, men jag vet också att vi är bättre spelare. Dock räcker det förmodligen inte till i detta fallet. Oddsen är rätt ojämna om man säger så.

Å sertolv, du gillar inte mig. Jag gillar inte dig. Synd att jag inte fick kalla dig för ptolv istället ;) Men i vilket fall. Jag har helt enkelt inte tänkt på att ta bort statsen sedan jag lämnade ryndan-kontot. Har inte vart så aktivt här på externa så.
Tar bort den nu eftersom det faktiskt inte är jag som kör längre. Men glöm inte vem som drog upp till 70 mille ob-a ;)
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Vad jag vet, så är det endast två spelare som kommer från ÄLG.

Och jag kan väl säga att det där inte var riktigt hur det var. Jag kan också säga att Kacka har dragit ut vissa bitar ur mitt pm som hon klistrade in på ert forum innan tråden om mig försvann, för att göra mig till fienden ^^
Men men. Skitsamma. Jag vet mycket väl att ni är större än oss, men jag vet också att vi är bättre spelare. Dock räcker det förmodligen inte till i detta fallet. Oddsen är rätt ojämna om man säger så.


Ja och vad jag vet så har ni bara 2 spelare i hela er "stam" som har mer än 1 by.
Dem 2 spelarna har lika många byar som mig, och jag är allmänt känd som .se:s sämsta starter.
Du tror förmodligen inte att ni kommer lyckas? Snyggt jobbat sherlock.
 

DeletedUser

Guest
Tja. Kolla startdatumet också. Jag startade 20 dagar efter dig. Jag är större än dig. Jag har mer poäng, jag har mer ob-a, jag har mer ob-f.
Den andra som har mer 3 byar är relativt ny i stammen. Kom in genom en merg med LOL. Där flera spelare tyvärr var mer "LOL" än man fick veta från ledarna.
Men i vilket fall. Ni ska nog se hur det slutar. Jag offrar mig gärna för en större sak. Jag siktar på att hålla i mig så länge jag kan och försöka hjälpa mina medlemmar med det jag kan. Som sagt medlemmar, istället för era "undersåtar".
Skrattar bäst som skrattar sist är ett välkänt uttryck. Och nu.. Är jag faktiskt säker på att jag skrattar sist. Har fler dolda kort än ni tror.
 

DeletedUser

Guest
Skrattar bäst som skrattar sist är ett välkänt uttryck. Och nu.. Är jag faktiskt säker på att jag skrattar sist. Har fler dolda kort än ni tror.

Haha, undra va de kan vara för dolda kort, ska ni ta in 5st med 5k+ poäng och gangbanga oss :confused:

Tror hela stammen darrar av rädsla =)
 

DeletedUser

Guest
Nja, jag tänkte sätta hela världen mot er inklusive er fina allians, och sen tänkte jag hacka kacka, goodman å de andra stora kontona för att sätta på borttagning :awsm:

Skämt åsido. Ni kommer att märka det tids nog, och jag kan lova att det inte innehåller något hackande. Dock kallas det ju dolda kort för en anledning.
 

DeletedUser

Guest
Sant kallas dolda kort.
Men va bara nyfiken på har alvarligt man ska ta det... men antar lika alvarligt som eran krigsförklaring =)
 

DeletedUser

Guest
Fint, gör du det :awsm:

Kan ju hända att jag helt enkelt bara psykar dig nu. Du har förmodligen förstått hur mycket jag gillar det. Gillar det irl också :)
 

DeletedUser

Guest
Då kan jag medela dig att dina psykningar fungerar fantastiskt bra.
Jag:
  1. Fullständigt kokar av ilska
  2. Skakar av rädsla
  3. Gråter av förtvilvlan

Påväg att avsluta konto nu, er psykologiska krigföring har visat sig mäkta överlägsen.
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Tja. Kolla startdatumet också. Jag startade 20 dagar efter dig. Jag är större än dig. Jag har mer poäng, jag har mer ob-a, jag har mer ob-f.
bla bla ordbajs bla bla.

Du sitter o skryter över att du är bättre än mig, efter att jag nyss berättat att jag är .se:s sämsta starter. You go girl!!
 

DeletedUser

Guest
Du sitter o skryter över att du är bättre än mig, efter att jag nyss berättat att jag är .se:s sämsta starter. You go girl!!

Hur kan man vara en start ? :confused:
Du säger det att du "är" .se:s sämsta startspelare och det kan nog bero på att du endast adlar barbas, försök att adla riktiga byar så ska du se att det går bättre för dig.
 

DeletedUser

Guest
Ah jag kan förstå det :)

Själv sitter jag och skakar inför ÄLG's vrede. Eller är det energidrycken? hm. Kanske bäst att jag sätter er som kontoövervakare så att jag inte gör något misstag :S
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kan man vara en start ? :confused:
Du säger det att du "är" .se:s sämsta startspelare och det kan nog bero på att du endast adlar barbas, försök att adla riktiga byar så ska du se att det går bättre för dig.


Jag är ingen start. Tror du blandar ihop mig med frukostflingor.
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Ah jag kan förstå det :)

Själv sitter jag och skakar inför ÄLG's vrede. Eller är det energidrycken? hm. Kanske bäst att jag sätter er som kontoövervakare så att jag inte gör något misstag :S


Det är varken vår vrede eller energidrycken som gör att du sitter o skakar. Sorligt nog är det adrenalinkicken du får av att sitta o spänna musklerna på tw-forumet. Tragiskt men sant
 

DeletedUser

Guest
Du sitter o skryter över att du är bättre än mig, efter att jag nyss berättat att jag är .se:s sämsta starter. You go girl!!

Du jämförde mig med dig själv, som är se:s sämsta starter. Därav försvarade jag mig bara.
 

DeletedUser

Guest
Det är varken vår vrede eller energidrycken som gör att du sitter o skakar. Sorligt nog är det adrenalinkicken du får av att sitta o spänna musklerna på tw-forumet, som orsakar ditt darr. Tragiskt men sant

Jaha. Så kan det också vara. men eftersom jag inte kan spela i ett sådant skick så borde jag kanske sätta er som kontoövervakare i vilket fall? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hmm... tror vi kan konstatera att sarkasm inte är din starka sida =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp