Hive - ÄLG

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag tror allt att ett getingstick gör ont på även en älg. Vi kan väl hoppas att de är allergiska ;)

Älg tänkte inleda sina attacker på onsdag morgon om jag inte minns fel. Jag väntar inte längre.


Krig! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda, må ni döda varandra, och sen bara dö ..
 

DeletedUser

Guest
Lycka till. Må HIVE adla många byar, med sitt stora antal adelsmän.
 

DeletedUser

Guest
Jag som trodde att det skulle bli en lugn värld med en massa kramkalas:awsm: nu måste jag ju börja bygga trupper:D
 

DeletedUser

Guest
hoppas hive vinner. även om det inte verkar troligt
 

DeletedUser

Guest
Finns ingen i Älg som har trupper;) vi sitter och myser på forumet ist:awsm:

Jo jag har hört det :rolleyes:
Roligt var speciellt den snubben som skickade en spej på poet och fick ett anfall tillbaka..

Sir Oee sa:
:/
Jag tror jag duckar och hoppas nån kan rensa han...

Han duckar.. Satsar han på deff? Hade han duckat då? Satsar han på off? Hade han inte anfallit då? nej.. Han satsar poäng ffs! :D
 

DeletedUser

Guest
För att göra allt lite roligare så får man dra fram faktan.

Älg, har adlat ca 70% barbarbyar.
95% av alla byar har varit under 3k poäng. Ingen by har adlats över 4k poäng.

Är det inte ironiskt då om alla HIVE's adlingar är spelare och första adlingen var en by på 4k? ;)

Om man ska dra upp lite mer fakta.

Ledaren för ÄLG, som även ligger rankad 31'a. Har adlat 3 spelarbyar. 1 av dem var internadling. Alla byar är under 2k. Hon har runt 1/3 ob av poäng.
Den andre bästa i poäng har adlat 9 spelarbyar. Såklart dåliga där med. Men i vilket fall så spelar inte ens den spelaren längre, han var på internadling en liten stund för att sedan få in någon annan spelare. Vem vet jag inte.. Men var det någon annan från ÄLG så kan det knappast ha vart något bra ivarjefall ;)
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
För att göra allt lite roligare så får man dra fram faktan.

Älg, har adlat ca 70% barbarbyar.
95% av alla byar har varit under 3k poäng. Ingen by har adlats över 4k poäng.

Är det inte ironiskt då om alla HIVE's adlingar är spelare och första adlingen var en by på 4k? ;)

Om man ska dra upp lite mer fakta.

Ledaren för ÄLG, som även ligger rankad 31'a. Har adlat 3 spelarbyar. 1 av dem var internadling. Alla byar är under 2k. Hon har runt 1/3 ob av poäng.
Den andre bästa i poäng har adlat 9 spelarbyar. Såklart dåliga där med. Men i vilket fall så spelar inte ens den spelaren längre, han var på internadling en liten stund för att sedan få in någon annan spelare. Vem vet jag inte.. Men var det någon annan från ÄLG så kan det knappast ha vart något bra ivarjefall ;)

Bra för er, då borde det bli lätt, right?
 

DeletedUser

Guest
Tja, hade det vart lite jämnare odds så.. Ja. Men tyvärr så är ju ÄLG en sådan stam som gillar att adla sig utåt och inte låter oss växa :)
 

DeletedUser

Guest
Man har ju sett en del hos er, både från spionerna och tiden då jag själv satt där.

Jag räddade er från ett stort misstag, att adla byar fritt från BooYaa's krig. Vilket jag då blev kickad för ;) Tyder ju på vad det är för sorts ledning. Å efteråt så har det vart lite gnäll. Ni får inte längre ens prata om vad ni vill i forumet längre. Kritik? Nej för fan, det är otillåtet också :)
Vad tillåter ledningen i er stam egentligen?
Å spelarna? skriker för två anfall kommer, skickar två fejks på samma by från samma by etc. De där med fejks syftade jag för övrigt på dig Hanna :)
Btw, spionen drog in en bild på dig i skypechatten. Söt måste jag säga :)
 

DeletedUser

Guest
Ryndan

Du är retorikens mästare, typ, lixom, asså...eller? =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp