Hive - ÄLG

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
All in på Älg. Tror ni vinner. Men men vi får se vem som har rätt och fel i slutändan (cant wait:awsm:)

Lycka till båda stammarna!
 

DeletedUser

Guest
Raggen, du borde väl ändå vara på gamla Hyndans sida? ;(

Hanna. Med tanke på att jag har lyckats övertala fyra spelare i er stam så anser jag att jag kan tala mycket väl :)
 

DeletedUser

Guest
Att övertala klena sinnen kräver knappast någon större skicklighet.
 

DeletedUser

Guest
Du som hävdar att ni är så duktiga, tycker du det borde finnas så många klena sinnen?
 

DeletedUser

Guest
Lyckas du övertala dem, är de bevisligen klena sinnen?
 

DeletedUser

Guest
Du som talar om grammatik och retorik, borde inte du veta att ett påstående aldrig ska avslutas med ett frågetecken?

Men enligt mig så borde det inte finnas så många klena sinnen i en stam som anses vara så bra av sina medlemmar. Vill du försöka övertala några i min stam att spionera?
Mina stammedlemmar har mer erfarenhet än era tillsammans.
 

DeletedUser

Guest
Haha, när har jag någonsin talat om grammatik? =)
För övrigt kunde jag inte bry mig mindre om vad du anser, subjektivt babbel är för idioter imo... =)
 

DeletedUser

Guest
Du pratade med vår kära p12'a om grammatik :)

Stackarn har det ju inte lätt :(

Men vad bra att du tycker så! Var nästan rädd att du skulle ta illa upp. Vet inte riktigt vad du skulle ta illa upp för, men du försvann ett tag där :awsm:
 

DeletedUser

Guest
För Ryndan är en flicka. Fast det vet han egentligen inte.

Ingen idé att kasta skit på varandra, även om jag nu fått konstaterat att Älg's medlemmar ogillar att tänka själva, vilket är fine by me men kan vara lite jobbigt att tänka åt 70 pers.

Vi får helt enkelt se hur det går för oss i HIVE, klarar vi det? Majoriteten säger Nej, men detta kan bero på att majoriteten består utav Älg som omfattar större delen av spelarna på v.11.
Men det är lugna puckar.

Jag har sagt det innan men jag säger det igen bara för att vara en sportslig typ;

Lycka till Älg:are.
 

DeletedUser

Guest
Puff då, sant som du säger.. Men smutskastningen är inte bara till för att jag ska sitta å skratta. Jag tänker på alla spelare här på forumet som alltid klagar på att världarna har för lite krig och att det händer för lite.
Nu får dem något att läsa åtminstone :)
 

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Jaha..här var det psykologisk krigsföring istället för att man använder musklerna ser jag...är ju också ett sätt....

Fast ogillar mer än skarpt ert nedvärderande sätt och tillåter mig ej att sänka mig till den nivån...
Er ironi talar sitt tydliga språk.

Ska käften eller yxan tala?

Jag kan endast bjuda upp till dans med 5 av era spelare så det vore tacksamt om ni kunde hjälpa mig därvidlag!


Är mäkta imponerad över att HIVE studerat mig, fast dessvärre ej heller alla rätt där...

Fortsätt med er psykologiska krigsföring och kan därav rekomenderar er att ni slår ut mig bland annat som är en av ledarna i Älg och som då bör resultera till sänkt moral i stammen!

Skall bli trevligt och se om det är käften eller yxan och om jag får vara med o leka!
 

DeletedUser

Guest
Psykologisk krigsföring är minst lika kul som yxan. Alltid lika kul att höra kacklet ;)

Men lite kul ska ni allt få. Vad gäller moralen.. Så anser jag att det är bättre att fokusera på de närliggande medlemmarna då du inte är av lika stort hot.
Och tolka mig inte fel nu. Din storlek är ett hot. Också att du inte har så mycket ob, vilket tyder på att du (förhoppningsvis) har trupper. Men du är också långt bort, vilket innebär att man kan urskilja adelståg osv.
 

DeletedUser

Guest
Jaha..här var det psykologisk krigsföring istället för att man använder musklerna ser jag...är ju också ett sätt....

De är mycket mindre än er så det är ganska självklart för mig att de ska föra psykologisk krigsföring, dessutom så har ju eran kapacitet att argumentera i olika frågor visat sig vara ganska bristande tidigare så de slår där ni är som svagast (vilket känns logiskt i ett krigsspel).

Hur som helst så önskar jag båda parter ett trevligt krig! :)
 

DeletedUser

Guest
Psykologisk krigsföring är minst lika kul som yxan. Alltid lika kul att höra kacklet ;)

Och minst lika viktigt för framgången i ett krig.
Det psykologiska består bra mycket längre än vad någon yxa någonsin skulle kunna göra.

Skulle dock vara intressant att veta vad kackla65 menar med att vi studerat henne.
Tråkigt att studera någon/något som man är ytterst ointresserad av.
 

DeletedUser

Guest
Psykologisk krigsföring? Känns mer som smutskastning ... :confused:
 

DeletedUser

Guest
Och minst lika viktigt för framgången i ett krig.
Det psykologiska består bra mycket längre än vad någon yxa någonsin skulle kunna göra.

Skulle dock vara intressant att veta vad kackla65 menar med att vi studerat henne.
Tråkigt att studera någon/något som man är ytterst ointresserad av.

Hon menade nog att jag drog upp lite fakta.. Men jag tycker inte fakta är så svårt att få tag på över twstats så att det kan kallas "studera".
Sen har man ju fortfarande en lång konversation över pm samt så kommer man ihåg hur hon var som ledare :)

Gör ju inte det bättre av att hon ljuger för stammen. Vad jag syftar mot nu, kommer jag tyvärr inte att gå ut med. Bestämmer sig för att gå ut med det så gör dem det. Råder er bara till att göra det innan ni är indragna i ett nät av lögner ;)
 

DeletedUser

Guest
Mycket snack och liten verkstad från HIVe.
Psykologisk krigsföring i alla ära, men börjar snarast likna 7åringen på dagis vars pappa har byggt en tidsmaskin, och kan hoppa jätte högt! =)
 

DeletedUser

Guest
Inte så mycket verkstad från Älgs sida heller vad jag kan se.
 

DeletedUser

Guest
Mja, men har iaf åstadkommit någonting alls... vilket är betydligt mer ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp