Hive - ÄLG

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Uppfyller Dias och jag syftet att Genan ska dö?

Ska man försöka psyka så bör man kanske lägga ner ett par sekunder på formuleringen. =)
 

DeletedUser

Guest
Detta var inte psykning. Ren fakta.
Jag vet att du förstod vad jag menade ändå. Om inte.. Så överskattade jag din intelligens :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tror också det Genan :D

Men som svar på Dias. Jag har ivarjefall vett nog att inte göra så många fel som ni :awsm:
 

Hlarsson

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till HIVE!
Min kära hyndan ligger å myser i denna stammen!

Vad tror vi?

- En mass/noob rekryteringsstam.
ELLER..
- En liten stam, vissa bra/dåliga.

Älg har stort övertag, men med en stor käft och hälften 2005: or så är det inte så tydligt att dom vinner stort eller vinner alls. ;)
 

DeletedUser

Guest
Men var e statsen ?


En jädra massa tugg men inge stats som visar på krigande....
 

DeletedUser

Guest
Tack hanna! Äntligen har jag fått höra visa ord. Trodde fan att jag skulle få IG i allt :mad:

Sen är det ju det faktumet att jag har går på gymnasiet och har VG/MVG i nästan alla ämnen.

Men tillbaka till tråden, jag säger att det är fakta för att det är fakta. Så enkelt är det.

Tackar för lyckoönskan hlarsson :)
 

DeletedUser

Guest
Men var e statsen ?


En jädra massa tugg men inge stats som visar på krigande....

Ah stats.

Ingen by adlad på någon sida än. ÄLG har försökt adla mig, men loosade 4 adlar. En av deras står helt utan trupper. En av våra står utan trupper..

Men ja. Stats.. Ob'n har inte fixats på twstats än, men vi vunnit långt mycket mer ob-f än dem har vunnit ob-a i varjefall. Vi har vunnit mer ob-a än dem har vunnit ob-f.. Kan väl inte säga att vi anfallit riktigt så ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp