Från oss i ÖL/Ecalos till er i Chaos

DeletedUser

Guest
Han kom precis över 2 miljoner alltså antingen är det Dzaniboy 1. Klosekatta (internadlaren) eller Jimmy Björck.
Och då dzaniboy verkat gett upp kanske efter alla anfall han fick på sig så :D
Klosekatta tappade en by senast i september tror jag det var. Tog sig förbi 2 milöjoner för ett par dagar sedan.
Jimmy Björck det var ett tag sedan han tog sig över 2 miljoner
Min röst är att det är Klosekatta som bara internadlar.
I vilket fall som hellst det är ett konto som inte har gjort något direkt väsen av sig
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
kommer inte säga vilket om ni inte gissar rätt.
Kommer antagligen att få lite extra anfall då eftersom att jag bara är KÖ just nu.
 

DeletedUser

Guest
NalleKalle borde kunna gissa rätt eftersom att jag tidigare sa att han skulle vara prio nr.1.
 

DeletedUser

Guest
Om jag är prio ett så förstår jag inte vart alla anfall är, just nu finns det ingen som håller mej under särskilt hårt tryck och behöver knappt flytta deff atm..
 

DeletedUser

Guest
Om jag är prio ett så förstår jag inte vart alla anfall är, just nu finns det ingen som håller mej under särskilt hårt tryck och behöver knappt flytta deff atm..

inte än har inte varit inne mer än ett dygn.
Måste lära känna konto först.
 

DeletedUser

Guest
inte än har inte varit inne mer än ett dygn.
Måste lära känna konto först.

Svarar med ett quote:
hihihihihihi kan berätta att jag passerade 2 mille för ett par dagar sedan :)
Alltså ljuger du, så länge det inte är med ditt "andra" konto. Skulle det vara ditt andra konto, då suger ju den ledtråden..

Ligger -1 men byn tog precis när jag fick kontot.
Jag siktar på att gå plus, något annat vore ju väldigt tokigt.

När fick du kontot? Detta är vid 18-19.00 du skriver detta. När du skriver "precis när jag fick kontot" får du det att låta som om att du haft det ett bra tag.

NalleKalle borde kunna gissa rätt eftersom att jag tidigare sa att han skulle vara prio nr.1.

Riktigt kasst, hur ska han kunna gissa sig till vem du är, om du inte börjat anfalla än då du måste lära känna kontot? Bestämde du att Nallekalle skulle vara din prio 1 redan när du fick kontot? Enligt mig har man lärt känna sitt konto någorlunda bra om man bestämt vem som är prio 1.

Bara jag som tycker något är skumt?

(Orkar inte skriva mer, hade kunnat förklara mina synpunkter lite bättre annars. Hoppas ni förstod dem ändå :))
 

DeletedUser

Guest
Svarar med ett quote:

Alltså ljuger du, så länge det inte är med ditt "andra" konto. Skulle det vara ditt andra konto, då suger ju den ledtråden..



När fick du kontot? Detta är vid 18-19.00 du skriver detta. När du skriver "precis när jag fick kontot" får du det att låta som om att du haft det ett bra tag.



Riktigt kasst, hur ska han kunna gissa sig till vem du är, om du inte börjat anfalla än då du måste lära känna kontot? Bestämde du att Nallekalle skulle vara din prio 1 redan när du fick kontot? Enligt mig har man lärt känna sitt konto någorlunda bra om man bestämt vem som är prio 1.

Bara jag som tycker något är skumt?

(Orkar inte skriva mer, hade kunnat förklara mina synpunkter lite bättre annars. Hoppas ni förstod dem ändå :))


Klart jag förstod dom.
NalleKalle har varit lite av en idol på V4 så att få adla lite byar av han skulle vara en ära :)
Enbart rensa är stort.
Det var därför han var target 1 eller kanske 2 har en annan intressant spelare som jag också tror är riktigt duktig.
 

DeletedUser

Guest
Klart jag förstod dom.
NalleKalle har varit lite av en idol på V4 så att få adla lite byar av han skulle vara en ära :)
Enbart rensa är stort.
Det var därför han var target 1 eller kanske 2 har en annan intressant spelare som jag också tror är riktigt duktig.

Wiiiihoooooooo!! :D jag har en BEUNDRARE!!! suck on that Pirlo!! HA nu avslutar jag v4 då mitt mål är avklarat :)

Kan nog gissa vem som är du och har redan gjort det igår, får se om man har rätt :) börjar på c kanske??
 

DeletedUser

Guest
Wiiiihoooooooo!! :D jag har en BEUNDRARE!!! suck on that Pirlo!! HA nu avslutar jag v4 då mitt mål är avklarat :)

Kan nog gissa vem som är du och har redan gjort det igår, får se om man har rätt :) börjar på c kanske??

7 bokstäver ifrån.
Om du vet varför har jag bara ett par anfall.
Vill ju ha en offensiv.
Ett svar, JAG KRÄVER LITE TILLBAKA NU!
 

DeletedUser

Guest
7 bokstäver ifrån.
Om du vet varför har jag bara ett par anfall.
Vill ju ha en offensiv.
Ett svar, JAG KRÄVER LITE TILLBAKA NU!

lol du är inte i nån position att kräva nått :) vi får väl se om du orkar skicka på...

o Pirlo förlåt, jag menade beundrare som beundrar mej för att jag är så BRA, o alltså inte beundrad för min uthållighet mot No-alias mobbning :/
 

DeletedUser

Guest
Läste detta i vårt forum imorse:

"Haha, den som spelar på Chiggen måste vara sämst."
- Nallekalle

Nu hade han ändrat sig:

"Fan, den som spelar på Chiggen är en riktigt bra krigare..."
- Nallekalle

Fyra minuter senare står det i deff delen:

"Jag behöver all hjälp jag kan få. Både med off och deff... Fortsätter det såhär, så har jag inte en chans att klara mej... Jag hade nyss skickat iväg all min deff till ARS-CAR, som bad om deff i K35. Och så får man en offensiv på sig... :/

Byar som behöver deff:
[village]***|***[/village]
[village]***|***[/village]
[village]***|***[/village]
[village]***|***[/village]
[village]***|***[/village]
[village]***|***[/village]
[village]***|***[/village]
...."
- Nallekalle

Därför gissar jag på att du är en riktigt duktig spelare Gingiz :)
 

DeletedUser

Guest
Men det där var väl lite onödigt? :/ Kul att han nu vet att allt mitt deff precis lämnat för k35 och därmed inte kommer kunna komma tillbaka på evigheter... fan får be farbror Beng i skara om en kram nu för tröst...
 

DeletedUser

Guest
Du ska vara glad att jag inte la ut hela!

Någon godhjärtad själ som kan lägga ut lite stats? Jag vet inte hur man gör.. :/
 

DeletedUser

Guest
Du ska vara glad att jag inte la ut hela!

Någon godhjärtad själ som kan lägga ut lite stats? Jag vet inte hur man gör.. :/

Glad? tänker inte säga vad jag anser om vad du gjort nu senast heller, snar tslänger du väl upp mina adlings listor också...
 

DeletedUser

Guest
Men shit, vi måste ha hit en moderator eller admin! Vi kan inte tillåta att intern information läcker ut på forumet, SHIT!!!!!

Typiskt att sånt här händer då man inte läst på publika på ett tag.... :(
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Men shit, vi måste ha hit en moderator eller admin! Vi kan inte tillåta att intern information läcker ut på forumet, SHIT!!!!!

Typiskt att sånt här händer då man inte läst på publika på ett tag.... :(

Haha, du ser NalleKalle och Pirlo skriva i ett forum. 9/10 av gångerna dem skriver med varandra så är dem oseriösa.
Pirlo sa till och med till mig att jag skulle få komma och sova över hos honom en gång. Vad händer när jag knackar på dörren med all packning i händerna? Jag får en ninjakick i magen.

Dont ever trust what he says.
 
Topp