Från oss i ÖL/Ecalos till er i Chaos

DeletedUser

Guest
Kan du inte ge dej på mej dåe? :)
Vill också ha lite inkommande. Mina grannar verkar inte veta vart den röda knappen sitter :(

Vilken röda knapp? :confused:
Finns där en röd knapp som bestämmer vem, när och med vad man anfaller? :confused:

Ja Vendetta, så går det när man kommer objuden hem till mig. Klart som fan att man får skylla sig själv.

Här kommer lite stats (vet inte om de stämmer, gissar bara):

Ecalos = Sida 1
Chaos = Sida 2

Förra veckan:
Sida 1: 135
Sida 2: 22
Skillnad: 113

Senaste 48:
Sida 1: 58
Sida 2: 2
Skillnad: 56

Senaste 24:
Sida 1: 29
Sida 2: 2
Skillnad: 27
 

DeletedUser

Guest
bygger adel nu.
Måste ju fortsätta rensningen vill se om jag kan få någon av hans byar till 100 poäng :)
 

DeletedUser

Guest
Finally an answer from nallekalle :)
Hade dock trot på mer än 60 attacker :)
 

DeletedUser

Guest
synd måste prioriterna :)
Har dragit iväg ytterligare en offensiv snart.
 

DeletedUser

Guest
Okey... Måste bara fråga, finns det nån som bryr sig om den här Ging nånting? Jag bryr mig iaf inte ett skit om vilket acc du sitter på, om du drar iväg en offensiv eller hur många inc du har! Speciellt inte i den här tråden.

Tolkar inläggen i tråden som att du en gång blivit bortadlad från v4 (rätta mig om jag har fel) så varför hålla på att skryta i den här tråden? Du borde, efter GoL, vara den sista att sitta och liveuppdatera ditt spelande.

Suck, ville bara säga mitt...
 

DeletedUser

Guest
Bara för att förtydliga för Chaos:

Det går fortfarande att anfalla oss även om vi mergat med Ecalos, så bara att börja igen.
 

DeletedUser

Guest
Glad? tänker inte säga vad jag anser om vad du gjort nu senast heller, snar tslänger du väl upp mina adlings listor också...

älskar er alla lika mkt fortfarande ;) LOVE IS IN THE AIR to ARS :D <3<3 still falling for you ;) N drunk as hell :D lets keep going
 

DeletedUser

Guest
jag anfaller :)
Fast jag har slägt iväg det mesta nu.

Nallekalle du vet det.

Verkar vara sjukt imponerande. Du har ju sett hur Nalle skriiiker efter deff.

Han funderar på att sluta, för han pallar inte med trycket. Ungefär som 90% i Chaos. Så jag tror att Nalle skulle trivts mer där, då hade han fått mer incs, och inte behövt skämmas så mycket för att han inte pallar med trycket.

Finns väl bara typ två spelare kvar i Chaos som fanns med vid ÖL vs Chaos?

Älskar dig med PhyZic ;) Du är alltid välkommen tillbaka :)
 
Topp