DeletedUser
Guest
Sen finns ju stammen ÖL fortfarande kvar. Tror också att Chaos krigar mer mot dem än vad de gör mot oss.
låt oss hoppas de korrupta högre makterna kan hålla sig borta från att fucka upp mera![]()
chaos största sim city spelarna![]()
Absolut inte, de krigar för fullt. För några dagar sedan startade en av v4s mest utsatta stammar krig med stammen ~5~. Samtliga aktiva spelare i chaos bestämde sej för att ge sej på fillkorven. Det krävs en viss SKICKLIGHET att starta nya krig när man redan är i krig med en stam som är 4ggr så stor som sin egen.
Men vad vet jag?![]()
Summerar ditt inlägg med två ord: EPIC FAIL!
Du vet ingenting om läget på v4.
Absolut inte, de krigar för fullt. För några dagar sedan startade en av v4s mest utsatta stammar krig med stammen ~5~. Samtliga aktiva spelare i chaos bestämde sej för att ge sej på fillkorven. Det krävs en viss SKICKLIGHET att starta nya krig när man redan är i krig med en stam som är 4ggr så stor som sin egen.
Men vad vet jag?![]()
Sedan har jag hört att någon snubbe med namn Kung mackus krigar helt ensam imot Chaos stämer det?
Oj, vart finner man en sån hjälte som herr mackus? MACKUS, om du läser det här så ber jag dej att ge dej till känna med en välskriven ansökan till AT. Vi har legat i våldsamt krig med den fasansfulla stammen Chaos i snart ett år och vi vill gärna se din ansökan snarast!
Vi skulle kunna vinna om vi håller ihop, men vad vet jag?![]()
Jag tycker att ni i Ecalos ska vara snälla med mitt gamla konto.
Finns det inget annat ni kan adla???
Jag tycker att ni i Ecalos ska vara snälla med mitt gamla konto.
Finns det inget annat ni kan adla???