Från oss i ÖL/Ecalos till er i Chaos

DeletedUser

Guest
Sen finns ju stammen ÖL fortfarande kvar. Tror också att Chaos krigar mer mot dem än vad de gör mot oss.
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Gästspel:awsm:

Chaos krigar/krigade inte iaf det är konstaterat!

Hade de haft någon form av fungerande ledning samt krigare så hade de attackerat de fiendespelare som lyckats plocka flest byar av dom!

128 - 0 hade jag i statistik (nej inte skryt, ett konstaterande att Chaos är/var dåliga)! Och vad fick jag mot mig, tror det landa 10 skarpa som mest, inte en adel skickades...

De lyckades dock med en sak, att tråkiga ut sin fiende så man slutade på den här världen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Grattis Chaos, första gången på flera veckor jag lyckats provocera fram ett svar :)

Så lycka till med det och låt oss hoppas de korrupta högre makterna kan hålla sig borta från att fucka upp mera :)
 

DeletedUser

Guest
en väldigt vacker dag i v4 idag :)

men eftersom det är väldigt tyst så måste jag bara checka om det fortfarande är munkavel på Chaos medlemmarna på externa?
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
chaos största sim city spelarna:p

Absolut inte, de krigar för fullt. För några dagar sedan startade en av v4s mest utsatta stammar krig med stammen ~5~. Samtliga aktiva spelare i chaos bestämde sej för att ge sej på fillkorven. Det krävs en viss SKICKLIGHET att starta nya krig när man redan är i krig med en stam som är 4ggr så stor som sin egen.

Men vad vet jag? :p
 

DeletedUser

Guest
Absolut inte, de krigar för fullt. För några dagar sedan startade en av v4s mest utsatta stammar krig med stammen ~5~. Samtliga aktiva spelare i chaos bestämde sej för att ge sej på fillkorven. Det krävs en viss SKICKLIGHET att starta nya krig när man redan är i krig med en stam som är 4ggr så stor som sin egen.

Men vad vet jag? :p

Summerar ditt inlägg med två ord: EPIC FAIL!

För det första så kriget Chaos inte för fullt.

För det andra krävs det ingen skicklighet att starta nya krig...

För det tredje så har Chaos allierade med sig mot Ecalos, och tillsammans var de ungefär lika stora som Ecalos i början av kriget. Inte vårt fel att Chaos/NoD/DB/AiE m.fl. failar stort som fan och inte har en chans att stå emot oss, eller att föregångarna till detta "fortsättningskriget" också failade (=Ä=, Nordmännen etc.). Detta har lett till att vi ökat vår ledning och därför är så pass stora som vi är nu. Vi hade underläget i första kriget.

För det fjärde så är det inte så svårt att knäcka en spelare som är 1.5 mille stor när spelarna som anfaller är de aktiva i Chaos. Antar att det är en hel del poäng så där kan man snacka poängskillnad om man nu ska göra det.

Och för att besvara din fråga. Du vet ingenting om läget på v4.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sedan har jag hört att någon snubbe med namn Kung mackus krigar helt ensam imot Chaos stämer det?
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Absolut inte, de krigar för fullt. För några dagar sedan startade en av v4s mest utsatta stammar krig med stammen ~5~. Samtliga aktiva spelare i chaos bestämde sej för att ge sej på fillkorven. Det krävs en viss SKICKLIGHET att starta nya krig när man redan är i krig med en stam som är 4ggr så stor som sin egen.

Men vad vet jag? :p

Då är attackerna på mig "missclick" eller? :) Bara en liten fundering sådär på kvällskvisten ;) Sen så kan jag ju omöjligt säga att ALLA aktiva skickat, är allt skarpt då eller? För vad jag hörde var det bara 800 inkommande lite drygt på honom, lite låga siffror för att vara alla aktiva i Chaos? Eller är chaos inaktiva helt plötsligt?

Kör på nu Ecalos så vi i ~5~ kan fokusera på vårt krig mot AiE och slippa Chaos i ryggen tills vi är redo att slå tillbaka dem i väst :)
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Sedan har jag hört att någon snubbe med namn Kung mackus krigar helt ensam imot Chaos stämer det?

Oj, vart finner man en sån hjälte som herr mackus? MACKUS, om du läser det här så ber jag dej att ge dej till känna med en välskriven ansökan till AT. Vi har legat i våldsamt krig med den fasansfulla stammen Chaos i snart ett år och vi vill gärna se din ansökan snarast!

Vi skulle kunna vinna om vi håller ihop, men vad vet jag? :p
 

DeletedUser

Guest
Oj, vart finner man en sån hjälte som herr mackus? MACKUS, om du läser det här så ber jag dej att ge dej till känna med en välskriven ansökan till AT. Vi har legat i våldsamt krig med den fasansfulla stammen Chaos i snart ett år och vi vill gärna se din ansökan snarast!

Vi skulle kunna vinna om vi håller ihop, men vad vet jag? :p

Kan hälsa honom det ;)
Han är bannad tyvärr och kan inte skriva..
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att ni i Ecalos ska vara snälla med mitt gamla konto.

Finns det inget annat ni kan adla???
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att ni i Ecalos ska vara snälla med mitt gamla konto.

Finns det inget annat ni kan adla???

Tyvärr finns det inget annat än taktiska val i våra adlingar. Ser man att ett konto lätt viker ner sig kör man ju självklart där tills det slutar, då byter man fort till nästa.

Skulle vara intressant att veta hur många som faktiskt slutat i Chaos sammanlagt från början av kriget tills nu, ni är väl hyggligt duktiga på att tillsätta nya förmågor på kontona iaf så det får man ju vara glad för :)
 

DeletedUser

Guest
V4, pff, ingen ide att dom kommer tillbaks......ångvälten rullar på och inget kan stoppa de tunga hjulen som rullar åt alla håll.

Fick faktiskt ett anfall på mig för nån dag sedan :O , det var lite spännande och jag tackar av hela mitt hjärta för det anfallet.
 
Topp