Från oss i ÖL/Ecalos till er i Chaos

DeletedUser

Guest
jag anfaller :)
Fast jag har slägt iväg det mesta nu.

Nallekalle du vet det.

mjo du anfaller :/ Du anfaller dock lite för mycket så vet inte hur länge jag ska orka fortsätter det såhär så slutar jag nog snart :(, du är nog den bästa anfallaren i hela Chaos just nu och det menar jag också...
 

DeletedUser

Guest
Gingizkhan och Jarvile, spelar ni ens på v4?

med tanke på flertalet av era olika slutsatser och tankegångar och total brist på kunskap om V4's diplomati så börjar jag undra.

Ja, det gör jag faktiskt - (inte ens 1k poäng än >.<) [Flest Poäng: 14,351 17th June 2009]............................ .
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
det är ca 2 månader sen så jag har inte lagt mig i så mycket.
 

DeletedUser

Guest
Såg just eran film!

RIIKTIGT mäktig! :)


_______________________
-SK- bästa stamen på .se
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Ja jag har för mig att det heter "Quote".
Men skit samma. Kul att en stam som ÖL går på chaos, lite som när KILT gick på Crow på v5, bara det att jag inte vet hur det går för någon av stammarna i detta kriget.
 

DeletedUser

Guest
Ja jag har för mig att det heter "Quote".
Men skit samma. Kul att en stam som ÖL går på chaos, lite som när KILT gick på Crow på v5, bara det att jag inte vet hur det går för någon av stammarna i detta kriget.

Jo men tror inte hela Ecalos kör mot oss.
Det är samma spelar som hela tiden pumpar på med anfall på samma byar.

Undra vad som händer när det klustret tar slut:confused:
 

DeletedUser

Guest
mods kanske kunde ändra titeln till Från oss i ÖL/Ecalos? eftersom den fortfarande e aktuell för Öl gruppen men då också blir mer korrekt då det är Ecalos namn det står på stam taggen nu för tiden (även fast det fortfarande är ÖL som rinner i våra ådror)

Sen tror jag att vi kommer vinna och Chaos förlora...för dom har inte en Pirlo, eller en Sargan.
 

DeletedUser

Guest
Kanske borde NoD också kunna få en plats i tråden?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kanske borde NoD också kunna få en plats i tråden?

nä varför vi har ju en egen tråd......

fråga: ni ville byta namn på denna tråd till Öl/ecalos (vilket är gjort) varför byter ni inte då stam namn till detta om ni inte känner att ni kan förknippas/beblandas med varandra utan vill hålla isär Öl/Ecalos???

som sagt en fråga...
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
nä varför vi har ju en egen tråd......

fråga: ni ville byta namn på denna tråd till Öl/ecalos (vilket är gjort) varför byter ni inte då stam namn till detta om ni inte känner att ni kan förknippas/beblandas med varandra utan vill hålla isär Öl/Ecalos???

som sagt en fråga...

Förmodligen pga att kriget påbörjades av ÖL och majoriteten av tidsperioden av kriget som har gått har kämpats under endast ÖL's flagga?

Men sedan kan jag även ha fel.
 

DeletedUser

Guest
Förmodligen pga att kriget påbörjades av ÖL och majoriteten av tidsperioden av kriget som har gått har kämpats under endast ÖL's flagga?

Men sedan kan jag även ha fel.

Delvis rätt, men också för att vi ÖLare har lirat så länge som just ÖLare och har svårt att komma från att det är vad vi är i v4, inget jasg tror vi heller försöker glömma bort :)

Men ingame slaktar vi för Ecalos namn och ära, men bara för det tänker vi inte glömma våran historia :)
 

DeletedUser

Guest
Delvis rätt, men också för att vi ÖLare har lirat så länge som just ÖLare och har svårt att komma från att det är vad vi är i v4, inget jasg tror vi heller försöker glömma bort :)

Men ingame slaktar vi för Ecalos namn och ära, men bara för det tänker vi inte glömma våran historia :)

ok då vet jag:)
 
Topp