Från oss i ÖL/Ecalos till er i Chaos

DeletedUser

Guest
Om jag inte minns fel är den nya taktiken byggd på att reagera på chaos anfall. Men då dem är så få händer det tyvärr inget mer än att vi blir stupfulla. Men det kanske börjar bli tid för att nyktra till men isåfall bara lite och anske ta några fler byar.


Förresten trevligt att se att Physic visar sig igen här på v4. Roligt att höra att du fortfarande följer våran utveckling.
 

DeletedUser

Guest
Från oss i gamla ÖL till er i Chaos får jag tacka för ÖL vs Chaos kriget.

Kan inte tycka annat än att vi utklassade er och att ni inte alls bjöd upp till dans på den nivån vi hade räknat med vilket var synd.

Men ni är ett gäng sköna lirare som alltid håller en bra ton och håller en hög nivå, det ska ni ha en eloge för.

Så tack för denna omgång och ha det bra i spelet framöver... /Nalle
 

DeletedUser

Guest
Nalle, har du tagit min Nalle?!!

Ge fan i den, vad har han gjort dig? :mad:

Tack för det man fick göra, blir roligt att få kötta lite nu, låg ju fel där man låg mot er.
 

DeletedUser

Guest
Vad har hänt med ÖL nu? Dom har ju "bara" 22 mille!?!? :eek::confused:

Jag finner det ytterst roande att du ställer den frågan men för att vara snäll så tänker jag inte besvara frågan utan för din egen personliga utveckling och äventyrslusta får du lista det helt på egen hand.
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte minns fel är den nya taktiken byggd på att reagera på chaos anfall. Men då dem är så få händer det tyvärr inget mer än att vi blir stupfulla. Men det kanske börjar bli tid för att nyktra till men isåfall bara lite och anske ta några fler byar.


Förresten trevligt att se att Physic visar sig igen här på v4. Roligt att höra att du fortfarande följer våran utveckling.

klart jag gör min vän :) , såg dock att ni hade mergat nu :) så nu lär väl det öppnas ett världskrig mot kvarlevande stammar runt om med total dominans från Ecalos med Öl i tätten ;) tippar på att grov/gag kommer leda övertagnings listan :p
 

DeletedUser

Guest
Undrar om dom joinade ~NoD~

Om du hade kollat Twstats innan du frågade så hade jag inte behövs ödsla ca 40 sek på detta brev utan skickat fejk i 14 sek.
men enfterson du ville veta så merga dom med Ecalos.

Det var spelarna från stolta och ilojala som gick till ~NoD~. Elr var det en överrenskommelse av de båda ledningarna?? Hmmmm

Gabbe o Jarvile trodde ni hade mer koll än så :) det var ju en riktig jä*vla stor mergning :)
 

DeletedUser

Guest
Bra koll vissa har...

Vi ÖLare gick efter våran planering som lades för ett antal månader sedan, roliga är att vi inte trodde vi skulle nå denna del av planeringen så tidigt utom först runt årskiftet.

Då har ni alltså jobbat på bra :)
Det var en chock när man loggade in och ville se om ÖL hade spräckt 100 miljoners gränsen men så hittar jag dom inte:)
Så sedan att ni hade 46 miljoner så jag satte mig ner och gned mina geniknöllar i min jakt att hitta svaret :)
Inte först en dag senare kom jag på det.
 

DeletedUser

Guest
Undrar om jag ödslade 10 sek, och jag kollade på twstats sen..

synd att några inte fick plats (lol!).
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fick plats?
Dom kanske är internadlingar och är plaserade i den stammen tills vidare.
 

DeletedUser

Guest
Japp, då Ecalos inte håller samma höga standard på sina medlemmar som ÖL så var dom barmhärtiga och tog in oss, vi valde ett tag mellan kollektivt självmord eller att joina Chaos, det första var det som låg oss varmast om hjärtat.

Men turligt nog var Ecalos lite vilsna och suktade efter lite öl så de bjöd in det mest drukna avskumm de kunde finna i v4, vilket var avskrapet som ÖL hade kickat.

Hörde också att Chaos var grymt besvikna på att vi inte gick till dom då de länge velat ha tillbaka sina forna byar under Chaos flagg, istället fortsätter nu trenden i negativ riktning för herrarna och damerna som inte alls verkar kunna behärska kaos.

Skål!
 
Topp