Från oss i ÖL/Ecalos till er i Chaos

DeletedUser

Guest
okej då fattar jag.
Men så länge det är utredning så kan ingen röra byarna det var det jag menade.
Efter om dom blir bannade så blir dom väl barbarian byar.
 

DeletedUser

Guest
Ja efter X antal dagar blir det gråa byar av dom.

Och nej man kan inte anfalla eller deffa ett bannat konto. MEN attackerna som är skickade mot kontot eller från kontot innan dom blev bannade kommer fram och gör den eventuella skada dom var tänkta att göra.

Så nu var det problemet löst, så håller er till topic igen eller skaffa egen tråd att babbla en massa dynga i!
 

DeletedUser

Guest
Ja efter X antal dagar blir det gråa byar av dom.

Och nej man kan inte anfalla eller deffa ett bannat konto. MEN attackerna som är skickade mot kontot eller från kontot innan dom blev bannade kommer fram och gör den eventuella skada dom var tänkta att göra.

Så nu var det problemet löst, så håller er till topic igen eller skaffa egen tråd att babbla en massa dynga i!

Känns som om denna tråd inte är lika rolig:(
Man blir liksom inte förvånad om man ser att ÖL har tagit ytterliggare ett PAR byar mer än Chaos men jag har ju inte kollat Tw-stats på länge.

Har något lite stats??
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: ÖL
Players:

Side 2:
Tribes: Chaos
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 54
Sida 2: 73
Skillnad: 19

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 47
Sida 2: 0
Skillnad: 47

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 526,685
Sida 2: 698,596
Skillnad: 171,911

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 455,681
Sida 2: 0
Skillnad: 455,681

image.php
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Inte kan jag riktigt förstå vad det är dem adlar hela tiden men inte fan är det ÖL.

Det här blir ett riktigt långt krig om chaos ska köra med taktiken att adla mer byar av andra än vad Öl adlar av chaos.
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Ja efter X antal dagar blir det gråa byar av dom.

Och nej man kan inte anfalla eller deffa ett bannat konto. MEN attackerna som är skickade mot kontot eller från kontot innan dom blev bannade kommer fram och gör den eventuella skada dom var tänkta att göra.

Så nu var det problemet löst, så håller er till topic igen eller skaffa egen tråd att babbla en massa dynga i!

Ja, nu är det fan skärpning i det här forumet. Vet hut ungdomar och lyssna på coachen. Gör ni fixxer bittrare än ni redan gjort honom kommer han sluta adla RnH och anfalla ÖL istället.

...eller vänta nu, jag är ju inte ens delaktig i det här kriget!


//Tipset presenterades i samarbete med -=AT=-
 

DeletedUser

Guest
Ja, nu är det fan skärpning i det här forumet. Vet hut ungdomar och lyssna på coachen. Gör ni fixxer bittrare än ni redan gjort honom kommer han sluta adla RnH och anfalla ÖL istället.

...eller vänta nu, jag är ju inte ens delaktig i det här kriget!


//Tipset presenterades i samarbete med -=AT=-

Hahaha tack för den aarrgghh. =)

Men eftersom du inte är delaktig i detta krig så kan jag ju meddela dig att dom få off byar man har kvar får springa livet ur sig. Och det är ju inte så konstigt att man har väldigt lite off och deff kvar då våra kära grannar matat in attacker på 3 spelare i Chaos.

Jag var en av dom lyckliga som fick ligga mellan 1500 och 2500 inkommande i över en vecka.

Men bara för att visa att jag jävlas lite med ÖL så titta här.

Side 1:
Tribes:
Players: Fixxer

Side 2:
Tribes: ÖL
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 677
Sida 2: 8,847
Skillnad: 8,170

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 85
Skillnad: 81

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,377,166
Sida 2: 82,093,501
Skillnad: 76,716,335

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37,068
Sida 2: 763,643
Skillnad: 726,575

image.php


Vistt WOW killen har tagit 4 byar och dom 85. Men vad gör man då dom rensar mins 40 byar första natten och man hittar inget att deffa sig med närmare än ca 20 timmar bort.

Så där har du lite info du som inte är med i detta krig ;)
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Finns det inte något sätt att filtrera bort fjortismafian med antondalback i spetsen ur en tråd? Denna skulle exempelvis gå ner från svårsmälta 25 sidor till lättlästa 4.
 

DeletedUser

Guest
kontrollpanel->Inställningar & alternativ->
där har du exempelvis "Edit Ignore List", vet inte riktigt hur den funkar, men verkar lovande.
 

DeletedUser

Guest
haha kalle, mmm se det så här, en stor stam en liten spelare, så att säga har jag lyckats mer än vad du har i ditt hela liv i spelandet, väll om du vill kan vi starta på speed en dag, o se vem vinner nån match om du e så bra på allt, väll jag e jo Losser
med vänlig hälsning Korven

det roliga var att du sa precis likadant till mig om det där med speed men det hända aldrig.. det tog 3 månader utan svar innan jag gav upp om det där mötet du skulle låta fixa med din "admin vän" NFS jag finns fortfarande kvar att få tag i om det skulle vara så att du skulle vilja ta den där matchen du så väl skröt om att du skulle äga en av oss Ölare, nu när jag har lagt spelade på hyllan ett tag så är väldigt sugen att komma tbx till den värld och mina kära vänner i ÖL, älskar att se hur dom lockar fram spelare som dig, och dina patetiska kommentarer.



du hade iallafall lärt dig stava denna gång?


Edit : Såg till och med nu att det inte ens var du som la detta inlägg, vågar du inte ens utföra dina egna skriftliga hotelser ?



Önskar mina forna kollegor i ÖL alla lycka till även att vi alla ser att det inte behövs, vi alla vet att överrasknings momentet är ett grymt bra drag i dessa krig, vi såg att det höll i sig en bra tid, vissa skyller på att kontona står utan ägare, vissa kontot är bannade osv. sak samma .. en by är en by, man måste ta dom alla för att slå ut en motståndare, vi vet ju att alla stora stammar bryts ner efter ett tag av effektivt och ihärdigt anfall av så härliga konstnärer som ÖL nu har.

även då jag numera är en åskådare gillar jag att följa detta vida statistik och kartor, men är rätt sugen på att ta mig tbx in i denna värld :)

och såklart en stor kram till prilo min lilla gullebjörn ;) <3
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Titta på stats idag fan vad det har börjat gå trögt i erat krig trodde öl skulle gå lite fortare framåt :p

för många inaktiva antar jag eller halv aktiva.

JAJA måste bara säga att en ÖL tar slut fort på fester. men tydligen verkar det som alla i chaos är nykterister eller så dricker ni bara cider ;D
 

DeletedUser

Guest
Vi testar Chaos taktik de har kört mot oss för att försöka se vad som är så bra, därav den ändrade aktiviteten. Vi har ännu inte hittat hemligheten med denna taktik dock.
 

DeletedUser

Guest
Jaså, ja men det var ju bra hehe vi får väll hoppas på att ni kommer på den snart så det börjar hända något igen ;D

en fråga gjorde ni samma sak mot oss när vi låg i krig OF-POL du vet ;D
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har druckit alldeles för mycket ÖL sedan dess för att kunna komma ihåg hur det var på den tiden? :eek:

När det gäller den här nya taktiken vi kör har jag lite svårt att greppa den, vet inte riktigt när vi ska börja vinna på det! Men jag fortsätter vänta på en vändning :rolleyes:
 
Topp