Epic = Backstabbers

DeletedUser

Guest
tror statsen kommer luta oss CP del, då jag har hört att epic bara bygger deff, men det kanske bara är en myt? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har valt att inte kommentera på ett tag men då det blev sånt tjat igen känner jag mig tvungen.

Tyvärr får man avhopp, speciellt vanligt är det bland spelare som tappar nån by och ligger dåligt till. Yngre spelare har också en tendens att ge upp snabbare än äldre spelare.

Då en del spelare slutat spela men som vi ändå valt att ha kvar under namnet Epic så är det rätt givet att de kommer tappa byar förr eller senare. Inte så märkligt alltså att CP har fått en del mycket lättadlade Epicbyar.
 

DeletedUser

Guest
Har valt att inte kommentera på ett tag men då det blev sånt tjat igen känner jag mig tvungen.

Tyvärr får man avhopp, speciellt vanligt är det bland spelare som tappar nån by och ligger dåligt till. Yngre spelare har också en tendens att ge upp snabbare än äldre spelare.

Då en del spelare slutat spela men som vi ändå valt att ha kvar under namnet Epic så är det rätt givet att de kommer tappa byar förr eller senare. Inte så märkligt alltså att CP har fått en del mycket lättadlade Epicbyar.

Bra ursäkt.
 

DeletedUser

Guest
Har kriget mellan CP och Epic slutat eller vad?

Ingen anfaller varann längre :S Känner sig CP besegrade av Epic eller? ;)

Side 1:
Tribes: CP
Players:

Side 2:
Tribes: Epic
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 22
Sida 2: 35
Skillnad: 13

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 122,661
Sida 2: 213,880
Skillnad: 91,219

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php
 

DeletedUser

Guest
Öhhh, har Epic lyckats bäst de senaste 48 timmarna eller är det fel på mina ögon?

Har kamrater i båda stammarna så försöker hålla mig opartisk här :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, det verkar som Epic har kommit igång igen! :) Medan CP kallnat lite på sistone =) Epic var ju på väg ner ett tag men sen hände det inte så mycket i detta kriget så Epic fick väl en gratis biljett att komma tillbaka i spel igen! ;)
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Ta er en titt på Epic's läge, dem är omringade av fienden pga lite slarvig diplomati man har över 5 stora stammar emot sig bland annat 3 top stammar och så bra som EPIC klarar sig tyder på att dem är den lätt bästa stammen på denna världen..

:D
 

DeletedUser

Guest
Ta er en titt på Epic's läge, dem är omringade av fienden pga lite slarvig diplomati man har över 5 stora stammar emot sig bland annat 3 top stammar och så bra som EPIC klarar sig tyder på att dem är den lätt bästa stammen på denna världen..

:D

Ja dom klarar sig jättebra, jag är bara nyfiken vilka 3 top stammar som verkligen krigar mot epic som gör att dom är så bra som klarar sig?

CP verkar pauserat sitt krigande mot epic, Sth har ett fåtal spelare som deltar på något sätt mot epic. Vilken ska den 3e stammen vara? Man ser inte spår av nån fler på erövrade byar iaf?

Säger dock inte att EPIC är en dålig stam, men tycker du överdriver scenariot en aning...

EDIT: typo
 

DeletedUser

Guest
Jag tror tredje stammen som åsyftas är SB, som dock inte ligger på top 10 längre. Att döma av erövringslistorna verkar det dock bara vara Sth-kriget som är särskilt aktivt för tillfället. Kanske drog sig cp tillbaka när sth gick in i kriget av hedersskäl? Eller så ville de att Epic och Sth skulle nöta på varandra ett tag medan CP bygger trupp och väntar på att all Epics deff skickas som assistans till Sth-fronten.
 

DeletedUser

Guest
Det känns som att Epic är på väg upp igen! :p Om man nu kollar på statistiken dvs :)

Kanske för att CP tagit en paus
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Epic
Players:

Side 2:
Tribes: CP
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 14
Sida 2: 13
Skillnad: 1

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 1
Skillnad: 6

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 104,095
Sida 2: 50,948
Skillnad: 53,147

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 60,160
Sida 2: 5,595
Skillnad: 54,565

image.php



Verkar som Epic har kommit tillbaka till makten igen! ;) 7 byar på en natt , de har inte gett upp än verkar det som! =)
 
Topp