Epic = Backstabbers

DeletedUser

Guest
Ta er en titt på Epic's läge, dem är omringade av fienden pga lite slarvig diplomati man har över 5 stora stammar emot sig bland annat 3 top stammar och så bra som EPIC klarar sig tyder på att dem är den lätt bästa stammen på denna världen..

:D

Dream on! (tio tecken)
 

DeletedUser

Guest
Ta er en titt på Epic's läge, dem är omringade av fienden pga lite slarvig diplomati man har över 5 stora stammar emot sig bland annat 3 top stammar och så bra som EPIC klarar sig tyder på att dem är den lätt bästa stammen på denna världen..

:D

Ja och de 5 stammarna måste attackera dom också..
 

DeletedUser

Guest
Vad alla ska attackera oss hela tiden.
5 mot en är väl att ta i kanske,men vi väntar med spänning på vad CP planerat den senaste veckan.
Är väl ingen som tror att de har gett upp,de ligger och bidar sin tid med att bygga adels och off.Och hoppades nog att Sths påhopp på oss skulle göra att allt går lättare när de bestämmer sig för att släppa sina yxmän.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag har hört så har Sth inte startat något krig mot Epic än..
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Ville bara tacka CP för den fina OBn jag fått. Även Sb har hjälpt till en del :) ett stort tack till er!
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes: Epic
Players:

Side 2:
Tribes: CP
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 16
Sida 2: 38
Skillnad: 22

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 18
Skillnad: 15

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 126,710
Sida 2: 221,527
Skillnad: 94,817

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24,060
Sida 2: 149,158
Skillnad: 125,098

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ja det är bra jobbat av CP, de hade en bra natt. Epic kämpar ju dock mot flera och om man slår ihop de två största av våra fiender, CP och -Sth-, så ser det ut så här för senaste veckan:

Side 1:
Tribes: Epic
Players:

Side 2:
Tribes: -Sth- CP
Players:

Timeframe: 20/02/2009 00:00:00till27/02/2009 14:48:41

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 92
Sida 2: 292
Skillnad: 200

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 47
Sida 2: 30
Skillnad: 17

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 590,355
Sida 2: 1,463,447
Skillnad: 873,092

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 352,997
Sida 2: 220,256
Skillnad: 132,741

image.php


Tittar man två veckor bakåt så är det ingen större förändring i vågskålen utan det är ungefär samma resultat även fast siffrorna för båda sidor är något större.
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Vi vill tacka dig för byarna gizzur.

Ska jag vara ärlig så hade du fan inte klarat de utan din stams hjälp... dom rensade bort de mesta i byarna du tog. Så tacka dom och inte mig för du har inte gjort nått större jobb själv än att ha pumpat lite adels och tagit byarna.
 

DeletedUser

Guest
Ja det är bra jobbat av CP, de hade en bra natt. Epic kämpar ju dock mot flera och om man slår ihop de två största av våra fiender, CP och -Sth-, så ser det ut så här för senaste veckan:

Side 1:
Tribes: Epic
Players:

Side 2:
Tribes: -Sth- CP
Players:

Timeframe: 20/02/2009 00:00:00till27/02/2009 14:48:41

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 92
Sida 2: 292
Skillnad: 200

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 47
Sida 2: 30
Skillnad: 17

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 590,355
Sida 2: 1,463,447
Skillnad: 873,092

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 352,997
Sida 2: 220,256
Skillnad: 132,741

image.php


Tittar man två veckor bakåt så är det ingen större förändring i vågskålen utan det är ungefär samma resultat även fast siffrorna för båda sidor är något större.



Det är ju DOCK ni själva som har satt er i den positionen att ni krigar mot flera samtidigt så du har DOCK inget att klaga på. Eller har jag fel?
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Om du kan läsa så ser du att han inte har klagat? Tycker det har spårat ur en del här nu.... bara folk som gnäller ändå och trycker ner varandra.
 

DeletedUser

Guest
Ska jag vara ärlig så hade du fan inte klarat de utan din stams hjälp... dom rensade bort de mesta i byarna du tog. Så tacka dom och inte mig för du har inte gjort nått större jobb själv än att ha pumpat lite adels och tagit byarna.

Det är därför det finns en stam, så att man kan hjälpa varandra, det spelar ingen roll vem som rensade, det är ändå vi som har tagit de byarna.

Och du hade klarat dig ännu sämre om inte din stam hade deffat dig, så tacka de för att vi inte adlade fler byar av dig...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
DET har ni bara er själva att skylla för :)
Deeh sa:

Jag klagar inte, jag börjar med att berömma CP. Sedan skriver jag att om man slår ihop 2 av de största vi krigar mot och sätter dem mot oss så ser det ut så här... (positiva siffror för Epic som visas med diagram)

Det är snarare ni som klagar, på det jag skriver.

Som sagt, CP gör det bra som klarar att ta några byar av oss. Sth lyckas inte lika bra, vilket framgår om man sätter ihop resultaten från mina diagram och Troonicoz diagram.

Förstår att du är bitter Deeh men vi stannar där och låter den här tråden fortsätta handla om hur Epic hugger folk i ryggen.. eller vänta, hur var det nu?
 
Topp