Epic = Backstabbers

DeletedUser

Guest
”Även du min Brutus” var bland de sista orden som Caesar fick fram innan han passerade till den andra sidan. Brutus hade tidigt visat att hans avsikter inte var de godaste. Trots detta så var Caesar ödmjuk och diplomatisk när det kom till en kritisk korsning i Brutus liv. Den ena vägen skulle leda till en säker död. Den andra vägen skulle leda till ett gott liv, även om skammen av gångna misstag är något man får bära med sig en lång väg.

Brutus visade nu upp bättre sidor och ursäktade sig för sitt agerande mot Caesar och hans rike. ”Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt” var sättet Caesar resonerade på och som av ren självklarhet skonades Brutus.

Caesars växande kraft väckte mycket rädsla hos många högt uppsatta män. Att det skulle konspireras mot denna övermakt är inget överraskande. Att Brutus skulle falla för dessa konspirationer och sedan själv stå bakom dessa, och piska ännu mer fart på det hela, var dock oväntat. Mannen som hade skonats från en säker död, mannen som hade svikit men som fick en chans till, mannen som levde ett bra liv vid Caesars sida, var en förrädare.

”Även du, min Brutus” var Caesars sista ord….

Man kan tro att det var slut där, men i detta fall är berättelsen längre än så. Visserligen så var antalet korrupta överlägsna mot dom lojala. Konspirationens ledare, den förkastliga Brutus, hade dock gjort vissa felsteg och kontaktat ett antal hederliga män med sitt smutsiga ärende.

Idag är inte dagen som Brutus och de korrupta förrådde Caesar. Idag är inte dagen de ohederliga och falska segrade. Idag är den dagen Caesar slår ett hårt slag mot ett överlägset motstånd. Ett motstånd som består av de mest ohederliga, falska och slugaste individerna i vår värld.

Idag är den dagen som konspirationen ska falla!



Epic har planerat att hugga oss i ryggen i en längre tid nu, och till sin hjälp skulle de ha Cafe enligt den informationen som nått mig. De följande länkarna sammanfattar det hela ganska bra:

http://img98.imageshack.us/img98/413/epicisbackstabbersoa8.jpg

http://img88.imageshack.us/img88/5330/namnlscg0.jpg

Epics avsikter är tydliga, dom strävar efter att sätta en kniv i vår rygg. Fast är Cafe lika ohederliga?
Det vill iaf inte jag tro att dom är, men deras ställningstagande lär besvara den frågan.
Antingen är dom av samma förkastliga, smutsiga slag som Epic och deras ledning, eller så är dom hederliga män och kvinnor som förblindats av Epics sluga ord.

Medan stammar som inte hade någon relation till oss har varnat oss och gett oss information om de planerna som Epic smider mot oss så har Cafe, våran bundsförvant, inte yttrat ett ord om detta till oss. Det finns fortfarande hopp för att de ska komma på bättre tankar än att försöka hugga en allierad i ryggen, men dokumenten som jag sett hittills tyder dessvärre inte på det.

Oavsett hur Cafe, våra allierade, ställer sig i denna fråga så har vi i Cloned Pxrnst@rs beslutat oss för att bryta IAPn med EPIC och nu inleda ett krig för att slå ner källan till konspirationen.

//Clone001
 

DeletedUser

Guest
"Det finns stora nackdelar med att släppa förklaringen åt alla då den lätt sprids vidare".

Haha, klockren.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Go for it !
Gillar denna värld ! Alla sviker alla och alla krigar mot alla, underbart ! :)
 

DeletedUser

Guest
Haha ja det har ju alltid legat i luften mellan CP och Epic detta. Alla vet att K44 inte är stor nog för oss båda och även om stämningen varit falskt ärlig mellan oss så har vi alla vetat.

Sen att jag är godtrogen och litar på mina stammedlemmar är ett misstag jag fått lära mig den hårda vägen. Alltid svårt att veta vem spionen / spionerna är men en har blivit adlad iaf.

Hur som helst, att säga att detta vore något nytt och förskräckligt förbluffande, det är att överdriva lite.

Vi är helt enkelt där nu, dagen som alla väntat på.
 

DeletedUser

Guest
seriöst stående aplåder är den bästa forums delen redan vid första inlgget med bra byvis och allt ; )
 

DeletedUser

Guest
ja du, "spion" kan du kalla han för ist, och att ni adlat han beror på att du suttit kö och begått en del regel brott oxå ;)

Håll dig till topic och prata inte om något du inget vet. Inga regler har brottats ner och allt har gått by-the-book.
 

DeletedUser

Guest
fin text! :D rolig å läsa å hoppas ni att de inblandade parter får kriga mot varandra och inte att fler stammar anfaller..

tänker då främst på epic som ligger i mitt-mitten typ och har pjäser i alla 4 stora Kontinenter, så får de kriga i fred kommer detta krig bli ett mycket roligt sådant och kommer följas av många! men vänder alla sig mot epic så tar detta krig slut snabbt..tråkigt men sant..

önskar båda lycka till :D
 

DeletedUser

Guest
fin text! :D rolig å läsa å hoppas ni att de inblandade parter får kriga mot varandra och inte att fler stammar anfaller..

tänker då främst på epic som ligger i mitt-mitten typ och har pjäser i alla 4 stora Kontinenter, så får de kriga i fred kommer detta krig bli ett mycket roligt sådant och kommer följas av många! men vänder alla sig mot epic så tar detta krig slut snabbt..tråkigt men sant..

önskar båda lycka till :D

Epic ligger väl redan i strid med si så där 3 stammar, så går det när dom flesta lirar med bara offbyar :rolleyes:
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Håll dig till topic och prata inte om något du inget vet. Inga regler har brottats ner och allt har gått by-the-book.

inget jag vet om?? haha, o vad vet du som jag inte vet, finns 1000 olika sätt att gå runt en regel och de finns 1000 olika sätt att gå runt den fast tvärtom ;) men men nog om de din cheater.. lycka till och hoppas du faller snabbt =) jag ska hjälpa till.. och jag lirar i cafe så där e väl en del frågor besvarade nu..
 

DeletedUser

Guest
Sen att jag är godtrogen och litar på mina stammedlemmar är ett misstag jag fått lära mig den hårda vägen. Alltid svårt att veta vem spionen / spionerna är men en har blivit adlad iaf.

Var rätt roligt då du skickade alla hans off-byar på mig också innan ni började adla han :p
 
Topp