Epic = Backstabbers

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju inte riktigt kalla det för backstabb när ni bara hade IAP. Det är svinit men visst. Borde iofs ha lärt er, epic gjorde samma sak mot -mad?-, once a backstabber always a backstabber.
 

DeletedUser

Guest
Kan ju inte riktigt kalla det för backstabb när ni bara hade IAP. Det är svinit men visst. Borde iofs ha lärt er, epic gjorde samma sak mot -mad?-, once a backstabber always a backstabber.

Men lol, vi har aldrig haft någon diplomati med mAd. Detta är ännu en spelare vi adlat bort som uttrycker sin besvikelse. Pinsamt.

Angående att vi är backstabbers så har vi hela tiden bara planerat inför CPs kommande anfall i framtiden. Vi har alltid vetat att CP har bra spelare som inte kommer nöja sig med att vara bosatta på K44s baksida och att de kommer slå första slaget.

Med det i åtanke skrevs det som står på skärmdumparna i inlägg ett och det är tagit ur sitt sammanhang men det handlade om en förberedande plan tills den dagen kommer, då CP backstabbar oss.

Säg vad ni vill men det är CP som slår först och det är CP som är backstabbers om någon.
 

DeletedUser

Guest
Men lol, vi har aldrig haft någon diplomati med mAd. Detta är ännu en spelare vi adlat bort som uttrycker sin besvikelse. Pinsamt.

Angående att vi är backstabbers så har vi hela tiden bara planerat inför CPs kommande anfall i framtiden. Vi har alltid vetat att CP har bra spelare som inte kommer nöja sig med att vara bosatta på K44s baksida och att de kommer slå första slaget.

Med det i åtanke skrevs det som står på skärmdumparna i inlägg ett och det är tagit ur sitt sammanhang men det handlade om en förberedande plan tills den dagen kommer, då CP backstabbar oss.

Säg vad ni vill men det är CP som slår först och det är CP som är backstabbers om någon.

klart man attackerar och tar ut fienden innan dem hinner attackera:rolleyes: skulle cp bara vänta på att ni skulle attackera dem?
 

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Men lol, vi har aldrig haft någon diplomati med mAd. Detta är ännu en spelare vi adlat bort som uttrycker sin besvikelse. Pinsamt.

Angående att vi är backstabbers så har vi hela tiden bara planerat inför CPs kommande anfall i framtiden. Vi har alltid vetat att CP har bra spelare som inte kommer nöja sig med att vara bosatta på K44s baksida och att de kommer slå första slaget.

Med det i åtanke skrevs det som står på skärmdumparna i inlägg ett och det är tagit ur sitt sammanhang men det handlade om en förberedande plan tills den dagen kommer, då CP backstabbar oss.

Säg vad ni vill men det är CP som slår först och det är CP som är backstabbers om någon.

Hehe blev så himla besviken av eran sämsta bortadling :D Det är pinsamt ja. Förväntade något mer av eran "masterplan" Konstigt nog hade vi er som IAP på diplomatin :S
 

DeletedUser

Guest
Go cp (kann ni inte clona fram några spelare till så tar ni dom lätt fast det gjör ni väll endå)
 

DeletedUser

Guest
Vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker

det är ändå ett krisgisk spel!! är det inte?
Från vad jag lärt mig har både Epic och CP rätt att attakera varann bara på grund av vad spelet går ut på
det är ju reält dåligt av en att bryta iaps och allianser man ska inte bilda alliansen om det man ska attakera dom som man ska bilda alliansen med!!
Tycker Cp har rätten att vinna men Epic måste få försvara!!!
-----------------------------------------
v.6 T.E.W
 

DeletedUser

Guest
Det är faktiskt inte heller kul om alla säger imot en. Vart med om det innan själv. Sprain gjorde ett val!! som jag personligen tycker var ett dåligt ett! Men det var hans val och det kan man inte ändra på!!
 

DeletedUser

Guest
Rätt kul att notera hur Epic varit samma stam sedan dag ett medan CP består av merge mellan Clones + WANK för att sedan ta in spelare från Cafe och nu även toppen av det som var kvar i -mad?-.

Det om något tycker jag visar på ett misslyckande på en annan nivå. Vi i Epic har en rätt stor kärngrupp som varit med från starten och även om vi inte lyckas deffa upp oss mot hela K44 så kommer vi ha rätt kul medan vi ser alla patetiska adelsförsök som dör.

Orkar inte kommentera här hela dagarna så vi ses på slagfältet!
Sprain
 

DeletedUser

Guest
Dags att jag svarar på dina små inlägg nu känns det som:


1:
Som att inte det skulle räcka så bad ni även T.E.W att trötta ut oss några dagar innan ni börjar.

Vi har inte framfört något sådant önskemål till T.E.W. Om något så skulle jag snarare säga motsatsen, det hade varit mycket bättre om de väntat på oss.

2:
Angående att vi är backstabbers så har vi hela tiden bara planerat inför CPs kommande anfall i framtiden. Vi har alltid vetat att CP har bra spelare som inte kommer nöja sig med att vara bosatta på K44s baksida och att de kommer slå första slaget.

Med det i åtanke skrevs det som står på skärmdumparna i inlägg ett och det är tagit ur sitt sammanhang men det handlade om en förberedande plan tills den dagen kommer, då CP backstabbar oss.

Säg vad ni vill men det är CP som slår först och det är CP som är backstabbers om någon.

Ni "planerade inför vårt kommande anfall i framtiden". Titta lite närmare på första inlägget, så gott som allt i min jämförelse passar in i sammanhanget. Att det fanns konflikter mellan oss i början vet vi båda. Konflikter som ni startade och som jag försökte finna en lösning på. Arroganta som ni var fann ni dock er själva för fina för att prata med en simpel Klon som mig, och breven lämnades obesvarade.

Efter IAPn som kom till stånd så planerade ni att stänga in oss och bygga upp en front mot oss för att sedan slå till trots pakten vi ingått om att inte anfalla varandra. Detta kan du inte vända Sprian. Ni är dessutom så pass engagerade att ni kontaktar så gott som alla större stammar angående att "gemensamt få bort CP", trots att ni inte ska anfalla oss eller vi er enligt IAPn.

Vad som hände istället var att vi tog kniven som ni ämnat för vår rygg och nu möter er på ett mer ärligt sätt.

Våra planer sattes i verket först när vi fick veta att ni planerade att bygga upp er front mot oss och sedan vända våra allierade mot oss. Att förebygga eller kanske rättare sagt acceptera era avsikter och möta er på ett ärligt sätt gör oss inte till backstabbers. Medan ni slipade på era planer i skuggan där personer som du känner sig hemma så gick vi öppet ut och visade alla vilka avsikter ni har och vilket sätt ni jobbar på.

Hur kan vi bli kallade för backstabbers när vi klart och tydligt ser att det var ni som planerade att sätta kniven i vår rygg? Vårt ända misstag i denna frågan begicks när vi litade på att det fanns lite ärlighet i dig/er, och ingick IAPn med er.

IAPn som ni i förebyggande syfte planerar att bryta tillsammans med , ja det var iaf minst 3 stora stammar som ni bad om hjälp ifrån.

3:
Rätt kul att notera hur Epic varit samma stam sedan dag ett medan CP består av merge mellan Clones + WANK för att sedan ta in spelare från Cafe och nu även toppen av det som var kvar i -mad?-.

Hade mycket bra kontakt med ett par spelare i MAD under, innan och efter kriget mot dom. Ett par mycket trevliga spelare. Detsamma med cafe och ett flertal spelare där. Wank var dessutom en så gott som förutbestämd merge, vi skulle merga, det visste vi innan V6 startade. Det finns inga konstigheter med att goda vänner och pålitligt folk vill ansluta sig till oss så ser inget direkt problem eller misslyckande med det.

Men jag förstår att du känner ett behov av att trycka ner oss på ett eller annat sätt just nu.
Sen att du tar in saker som inte är särskillt väsentliga tyder endast på desperation och är mest sorgligt.

// Clone001
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det var en lång och go kommentar ... Och jag håller med på typ allt :D Men vi diskuterade ju innan att ta dem men osthyveln och inte kniven...

Vad äre för stats i dagsläget ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vi har inte framfört något sådant önskemål till T.E.W. Om något så skulle jag snarare säga motsatsen, det hade varit mycket bättre om de väntat på oss.

Vi skulle kanske väntat,men vi var under attack o behövde få ett slut på det.Sedan kan jag osså säga att vi anföll (eller som du säger "tröttar ut") på eget beslut,CP bad oss INTE!
 

DeletedUser

Guest
Herregud va mycket påhopp.
Visst,kalla oss backstabbers,om vi nu får sona för vårt påhopp på MaD så fine.
Vi har full koll på att CP som nu kommer är av en helt annan kaliber jämfört med vad vi hackat på förut.
Går det så går det,gör det inte det får vi väl hoppas vi får en trevlig tid innan det tar slut.
Intressant ska det onekligen bli.
 

DeletedUser

Guest
Herregud va mycket påhopp.
Visst,kalla oss backstabbers,om vi nu får sona för vårt påhopp på MaD så fine.
Vi har full koll på att CP som nu kommer är av en helt annan kaliber jämfört med vad vi hackat på förut.
Går det så går det,gör det inte det får vi väl hoppas vi får en trevlig tid innan det tar slut.
Intressant ska det onekligen bli.

Bra kommentar där :) Sånt gillas.
 

DeletedUser

Guest
Det var en lång och go kommentar ... Och jag håller med på typ allt :D Men vi diskuterade ju innan att ta dem men osthyveln och inte kniven...

Vad äre för stats i dagsläget ? :eek:

Naaw, gulligt att du håller med alla andra i din nya stam.

Konstigt att du inte hade denna kaxiga attityden innan du gick med i CP, eller? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ditt gnäll om min kaxxighet är ju helt galet :mad: Finns någon du inte sagt det till? :p Men vet du en sak, det är samma gamla goa hunk :]
 
Topp