Epic = Backstabbers

DeletedUser

Guest
Förstår att du är bitter Deeh men vi stannar där och låter den här tråden fortsätta handla om hur Epic hugger folk i ryggen.. eller vänta, hur var det nu?

Har inget att vara bitter över, Stör mig bara på folk som TROR dom vet hur saker och ting ligger till men som inte har en jävla koll alls...Paranoid är namnet.
( Blev en gång i begynnelsen kickad ur epic efter att ha blivit anklagad för att vara spion åt -mAd?-. Hunkbunk borde väl veta hur det var med den saken?)

Och för att hålla sig till ämnet så JA du ser ju hur det går för er.
 

DeletedUser

Guest
Hmm? Under tiden i -mAd?- hade jag totalt 0 spioner, osmart men jag försökte lira utan :p
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Det är därför det finns en stam, så att man kan hjälpa varandra, det spelar ingen roll vem som rensade, det är ändå vi som har tagit de byarna.

Och du hade klarat dig ännu sämre om inte din stam hade deffat dig, så tacka de för att vi inte adlade fler byar av dig...

Jag hade nog kunnat hålla några byar om jag skickat runt mina gubbar, men tyvärr så sover jag på nätterna.... till skillnad från vissa andra som sitter uppe kl 04.00 och skickar adelståg.
Känn på den du!
Men nu orkar jag inte skriva här mer för det är ändå bara skit snack allt ihop.
 

DeletedUser

Guest
Jag hade nog kunnat hålla några byar om jag skickat runt mina gubbar, men tyvärr så sover jag på nätterna.... till skillnad från vissa andra som sitter uppe kl 04.00 och skickar adelståg.
Känn på den du!
Men nu orkar jag inte skriva här mer för det är ändå bara skit snack allt ihop.

Jag läser helt enkelt min motståndare. Jag vet när du sover i princip alla dagar. Kan försäkra dig att det inte är 04.00 du sover iaf.
 

DeletedUser

Guest
Jag läser helt enkelt min motståndare. Jag vet när du sover i princip alla dagar. Kan försäkra dig att det inte är 04.00 du sover iaf.

Kan försäkra dig Hunkis att det finns folk som inte sover,äter eller har nåt liv alls utanför detta i Epic.
Kan garantera er ett långt krig.
 

DeletedUser

Guest
tror att ni kommer vara nere på 3 millé lätt efter denna månaden
 

DeletedUser

Guest
tror att ni kommer vara nere på 3 millé lätt efter denna månaden

Hahaha :rolleyes:

Spelar du ens på v6? Ser inte ut som det;

4 NAR :D
7 THO :)

Men men, det är alltid kul med folk som kommenterar.. Fast man inte har en aning om vad som händer på en värld :rolleyes:
 
Topp