Epic = Backstabbers

DeletedUser

Guest
inget jag vet om?? haha, o vad vet du som jag inte vet, finns 1000 olika sätt att gå runt en regel och de finns 1000 olika sätt att gå runt den fast tvärtom ;) men men nog om de din cheater.. lycka till och hoppas du faller snabbt =) jag ska hjälpa till.. och jag lirar i cafe så där e väl en del frågor besvarade nu..

så, ic3 .
detta betyder att cafe fortsätter med CP ? :)
hur funkar det med tilliten nu då ? asså, jag tänker inte gå in i ngn OT-diskussion . men går man in på länkarna så har Cafe ganska så nära relation med Epic , och enligt vad det ser ut innan detta så var ni ännu tajtare med CP . så hur funkar det ? ;)
hade jag varit i CP hade jag varit försiktig med hur mkt man lutade sig mot Cafe ! :)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
så, ic3 .
detta betyder att cafe fortsätter med CP ? :)
hur funkar det med tilliten nu då ? asså, jag tänker inte gå in i ngn OT-diskussion . men går man in på länkarna så har Cafe ganska så nära relation med Epic , och enligt vad det ser ut innan detta så var ni ännu tajtare med CP . så hur funkar det ? ;)
hade jag varit i CP hade jag varit försiktig med hur mkt man lutade sig mot Cafe ! :)

vi har aldrig haft några som helst dispyter med CP men de har vart mycket med epic den senaste tiden, så vi har ingen allians sen några dar tbx.. och med tanke på att vi håller CP bakom vårra ryggar så e de nog en del i Cafe som kommer att stå för hjälp åt CP bla jag.. kommer hjäpa CP så gott jag kan mot epic..
 

DeletedUser

Guest
det är väl bara dom köttar på rejält och vidarebefodrar rapporterna om CP inte skulle lite på cafe, det är snabbt bevisat om man kan luta sig på dom eller inte då
 

DeletedUser

Guest
jag är nöjd .
ville bara påpeka detta , för det hade kunnat bli en ganska intressant sak annars ;)
 

DeletedUser

Guest
Crash and burn Epic!
You deserve it!
Bara fega som backstabbar allierade, hur smarta och strategiska ni än må tyckas vara, så ändras inte det faktum.

Kom igen CP =)
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som CP vinner med Ord atm, tack alla som håller på oss!

som jag ser så bådar det inte gott till Epic, då dom har lagt sina kort fel dom senaste dagarna.
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som CP vinner med Ord atm, tack alla som håller på oss!

som jag ser så bådar det inte gott till Epic, då dom har lagt sina kort fel dom senaste dagarna.
Kan bara hålla med men med tillägget att det vi skrev i forumet är rätt länge sen. Ni har med andra ord vetat om det i flera veckor redan och sedan laddat i lugn och ro.

Som att inte det skulle räcka så bad ni även T.E.W att trötta ut oss några dagar innan ni börjar.

Inget fel i det, i krig är allt tillåtet, ville bara förmedla en större del av "hela bilden".

mattec92 sa:
GL Epic.
Ni har mer än en fiende. Jag ser ett mönster!
Ja och vad vill du? Vi adlade bort 80-90% av dina byar. Jag ser ett mönster mellan värdelösa kommentarer som inte tillför något och folk vi adlat. Tror inte det är något spuriöst samband heller...
 

DeletedUser

Guest
Kan bara hålla med men med tillägget att det vi skrev i forumet är rätt länge sen. Ni har med andra ord vetat om det i flera veckor redan och sedan laddat i lugn och ro.

Som att inte det skulle räcka så bad ni även T.E.W att trötta ut oss några dagar innan ni börjar.

Inget fel i det, i krig är allt tillåtet, ville bara förmedla en större del av "hela bilden".

Jo, det gjorde vi, men om dom ville vara med att strida, så kunde vi inte precis stoppa dom.

men ser frammåt mot detta krig,

du vet vad som gäller , eller? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo, det gjorde vi, men om dom ville vara med att strida, så kunde vi inte precis stoppa dom.

men ser frammåt mot detta krig,

du vet vad som gäller , eller? ;)
Vore riktigt kul om det bara stod mellan oss större stammar. T.E.W har vi exempelvis 27-3 stats mot och jag gissar att det är nån vinnieby de tog.

Många sånna här mindre irritationsmoment gör dock tyvärr att vi inte riktigt får pröva att mäta oss mot endast CP, då de tillsammans om inte annat irriterar.

Vi kommer dock bjuda på motstånd vilket ni redan sett i ert forum iom adelsmännen som dött. Vissa byar kan vi kanske inte hålla för evigt medan andra kommer vara ointagliga på överskådlig tid.

Vore roligast såklart om alla småstammar kunde hålla sig utanför för att göra det mer spännande och publikvänligt =)
 

DeletedUser

Guest
Småstammar?I poäng?jahaaa ni ska säkert adla oss med era enorma poäng,vi testar att använda trupper så får vi se hur det går :p
 

DeletedUser

Guest
Vore riktigt kul om det bara stod mellan oss större stammar. T.E.W har vi exempelvis 27-3 stats mot och jag gissar att det är nån vinnieby de tog.

Många sånna här mindre irritationsmoment gör dock tyvärr att vi inte riktigt får pröva att mäta oss mot endast CP, då de tillsammans om inte annat irriterar.

Vi kommer dock bjuda på motstånd vilket ni redan sett i ert forum iom adelsmännen som dött. Vissa byar kan vi kanske inte hålla för evigt medan andra kommer vara ointagliga på överskådlig tid.

Vore roligast såklart om alla småstammar kunde hålla sig utanför för att göra det mer spännande och publikvänligt =)

Vi har haft våra sucesses och motgångar, ja
 

DeletedUser

Guest
Småstammar?I poäng?jahaaa ni ska säkert adla oss med era enorma poäng,vi testar att använda trupper så får vi se hur det går :p
Bara att titta på eran "kung" Nooz och inse att vi redan adlat er. Vet inte vad han har men trupper var det inte iaf.
 

DeletedUser

Guest
Sprain: Lugna ner dig lite nu... Nu får du väl ändå ta och hålla dig till sanningen, även om jag förstår att det måste vara jobbigt när man skaffat sig så pass många ovänner under så kort tid.

Ni anföll oss och flertalet "I era ögon mindre stammar" på K44 och sen blir ni griniga när ni får anfall tillbaka på er...? Vad hade ni förväntat er?

När vi började anfalla era spelare så hade vi ingenting med stammen Cp att göra överhuvudtaget, utan senare fick vi kontakt med dom och insåg att vi hade samma intressen = Alltså att döda er.

Att ni slog ut vår kung N00z, har inte gjort att ni slagit ut stammen, lilla gubben... Vi har en otrolig sammanhållning som gör att det kommer inte spela någon roll vilken spelare som ni än skulle slå ut, för vi kommer ändå fortsätta att spela tills alla era byar är raderade från denna värld.

"Men däremot, tack för informationen, då vet vi att bara vi slår ut dig från kartan så är din stam död!" ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är bara att inse att det lönar sig att vara på den "Goda" sidan i längden!

Backstabbers falls in to hell!
 
Topp