Elite & CAF VS Stribe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hur går de för stribe nu då?

Caf lär väl snart ge upp? pallar dem trycket från stribe? troligen inte. Beror väl helt enkelt på hur enormt tryck mash o elite kan göra mot stribe.

Hoppas stribe counteradlar massor, sånt som tröttar ut en fiende :)
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: CAF2 CAF-A2 CAF-AD
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: 08/01/2010 19:00:00till31/01/2010 15:35:22

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 976
Sida 2: 1,160
Skillnad: 184

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,361,416
Sida 2: 10,768,284
Skillnad: 1,406,868

image.php
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: 08/01/2010 19:00:00till31/01/2010 15:35:22

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,124
Sida 2: 81
Skillnad: 1,043

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,543,576
Sida 2: 708,278
Skillnad: 9,835,298

image.php
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: MASH
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: 08/01/2010 19:00:00till31/01/2010 15:35:22

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,004
Sida 2: 273
Skillnad: 731

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,993,168
Sida 2: 2,619,876
Skillnad: 7,373,292

image.php
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: MASH Elite CAF-A2 CAF-AD CAF2
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: 08/01/2010 19:00:00till31/01/2010 15:35:22

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,104
Sida 2: 1,514
Skillnad: 1,590

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29,898,160
Sida 2: 14,096,438
Skillnad: 15,801,722

image.php
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: 08/01/2010 19:00:00till31/01/2010 15:35:22

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,124
Sida 2: 81
Skillnad: 1,043

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,543,576
Sida 2: 708,278
Skillnad: 9,835,298

image.php

löööve it :d
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Hur går de för stribe nu då?

Caf lär väl snart ge upp? pallar dem trycket från stribe? troligen inte. Beror väl helt enkelt på hur enormt tryck mash o elite kan göra mot stribe.

Hoppas stribe counteradlar massor, sånt som tröttar ut en fiende :)

Som du sa så beror det nog på att trycket börjar bli för tungt. För jag tycker Caf går bättre och bättre dag för dag! :cool:
viktor 3000 observera att jag inte "glömde" akademierna denna gång! ;)
Side 1:
Tribes: CAF-A2 CAF-AD CAF2
Players:

Side 2:
Tribes: StribA Stribe
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna
Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27
Sida 2: 27
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 261,930
Sida 2: 260,187
Skillnad: 1,743

image.php
 
Senast ändrad:

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: CAF2 CAF-A2 CAF-AD
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: 08/01/2010 19:00:00till31/01/2010 15:35:22

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 976
Sida 2: 1,160
Skillnad: 184

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,361,416
Sida 2: 10,768,284
Skillnad: 1,406,868

image.php

Men dessa stats är ju inte lika imponerande som dem andra du postade, detta tyder på att kritiken mot CAF är välbefogad. Men detta är väll vad som krävs för att skilja agnarna från vetet.
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Många i CAF var säkert krigsovana, men man kan inte lära sig krig utan att vara i krig. Teorierna om hur krig skall föras kan man undervisa och berätta om till dödagar, det hjälper inte. CAFarna kommer bli bättre och bättre, med all säkerhet.
 

DeletedUser

Guest
Många i CAF var säkert krigsovana, men man kan inte lära sig krig utan att vara i krig. Teorierna om hur krig skall föras kan man undervisa och berätta om till dödagar, det hjälper inte. CAFarna kommer bli bättre och bättre, med all säkerhet.

om de får leva så länge:p:p:cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Klart som korvspad dom kommer leva!

Snacka på med ert skitsnack eller va man nu ksa kalla de där ni somn gör de tydligen väldigt skoj.. Men men! skrattar bäst....
Jag har iaf fullt förtroende att caf reser sej sakta kanske men säkert och visar va dom kan.

Go CAF.
 
Senast redigerad av en moderator:

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Men dessa stats är ju inte lika imponerande som dem andra du postade, detta tyder på att kritiken mot CAF är välbefogad. Men detta är väll vad som krävs för att skilja agnarna från vetet.

Du griper efter halmstrån...
Caf har förlorat 180 byar sedan kriget startade, vilket mestadels beror på att de varit huvudmålet.
De har med akademierna inräknat 16747 byar vilket innebär att de kommer att vara utraderade om 7,5 år med detta tempot. ;)
Stribe har inte 7,5 år då de kommer att vara utraderade i Juni med nuvarande tempo! :)
Dessutom är jag ganska säker på att det redan börjat vända som sagt... :cool:

Side 1:
Tribes: CAF-A2 CAF-AD CAF2
Players:

Side 2:
Tribes: StribA Stribe
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 14
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 156,623
Sida 2: 126,753
Skillnad: 29,870

image.php
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Så du menar att caf inte kommer att vara i nått annat krig än de mot stribe???:rolleyes::rolleyes::cool::cool:
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Vem kommer anfalla CAF medans Stribe fortfarande finns kvar?

Det som räknats är ju under nuvarande omständigheter.
 

DeletedUser

Guest
varför skulle inte nån anfalla caf medans stribe fortfarande finns??:confused::confused:
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Vem skulle det vara?

Skulle GoW gå på en till stam när GoW redan har en front mot 3 stammar? Känns ganska korkat.

Inte heller skulle väl varken MASH eller Elite ge sig på CAF medans de fortfarande krigar mot Stribe. Borde säga sig själv.

Så, så länge inte någon stam utan front skulle ge sig på CAF, eller en stam skulle magiskt poppa upp bredvid CAF så ser jag inte hur det skulle kunna ske.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Du griper efter halmstrån...
Caf har förlorat 180 byar sedan kriget startade, vilket mestadels beror på att de varit huvudmålet.
De har med akademierna inräknat 16747 byar vilket innebär att de kommer att vara utraderade om 7,5 år med detta tempot. ;)
Stribe har inte 7,5 år då de kommer att vara utraderade i Juni med nuvarande tempo! :)
Dessutom är jag ganska säker på att det redan börjat vända som sagt... :cool:

Side 1:
Tribes: CAF-A2 CAF-AD CAF2
Players:

Side 2:
Tribes: StribA Stribe
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 14
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 156,623
Sida 2: 126,753
Skillnad: 29,870

image.php

Jag har inte sagt att CAF kommer försvinna/bli utadlade. Det jag säger är att dem borde ha gjort ett bättre jobb efter omständigheterna Stribe har emot sig. Att ha fronter åt 4 håll är allt annat än enkelt. De stammar som är mot Stribe är allt annat än dåliga spelare, och Stribe kan inte fokusera på att deffa en front mycket och låte de andra som är "säkra" så tomma. Så att CAF adlar lika mycket av stribe som tvärtom kan dem inte vara nöjda med. Men jag sa även att jag förstod varför det var så och detta kriget kommer resultera i en klar förbättring då dem som inte pallar trycket kommer försvinna/sluta och konton kommer fyllas på med nya spelare.

Macbengt
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Jag har inte sagt att CAF kommer försvinna/bli utadlade. Det jag säger är att dem borde ha gjort ett bättre jobb efter omständigheterna Stribe har emot sig. Att ha fronter åt 4 håll är allt annat än enkelt. De stammar som är mot Stribe är allt annat än dåliga spelare, och Stribe kan inte fokusera på att deffa en front mycket och låte de andra som är "säkra" så tomma. Så att CAF adlar lika mycket av stribe som tvärtom kan dem inte vara nöjda med. Men jag sa även att jag förstod varför det var så och detta kriget kommer resultera i en klar förbättring då dem som inte pallar trycket kommer försvinna/sluta och konton kommer fyllas på med nya spelare.

Macbengt
Hm jag tycker du vänder på orden... ;)
Det finns naturligtvis mycket att svara på dina påståenden. Men jag tror jag avböjer då man inte ska avslöja krigstaktik (och andra hemligheter) mitt under brinnande krig...:cool: Caf kan säkert svara för sig själva om de är nöjda eller inte så... Nu tycker jag vi avgör det här på slagfältet istället och snackar efteråt! :)
 

DeletedUser

Guest
Vem skulle det vara?

Skulle GoW gå på en till stam när GoW redan har en front mot 3 stammar? Känns ganska korkat.

Inte heller skulle väl varken MASH eller Elite ge sig på CAF medans de fortfarande krigar mot Stribe. Borde säga sig själv.

Så, så länge inte någon stam utan front skulle ge sig på CAF, eller en stam skulle magiskt poppa upp bredvid CAF så ser jag inte hur det skulle kunna ske.

tror inte det är omöjligt att gow skulle få för sig att hoppa på caf enkla byar FFS
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp