Elite & CAF VS Stribe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ur dom små och dom svaga har det diskuterats för framtiden och dess hot. Stammarna har ENATS och kommit till ett beslut om att detta nya året skall komma med nya tag om deras fiender. Fienden har sedan länge tryckt ner och hotat ledarna från bägge parterna, detta har lett till att dom nu enats som ett.

Att Det nu är ett nytt år och vi startar detta nya året med ett underbart krig som sedan länge har varit i luften men aldrig fått chans till att landa på marken...

NU ÄR TIDEN INNE.

CAF har sedan länge varit under era hot där spelare snackat om att lämna Stribe för att anfalla CAF. Stribe som stam har sett caf som amatörer och nollor ( simcity spelare ).


Spindel sa:
Men Det jag vet är att vi i Stribe har gjort massa saker fel mot Elite och det är jag och stammen ledsna för, då det har varit en mans beslut som har fattats i flera frågor som har gjort så det blivit som det blivit.

1: Elite´s krig mot Mash: hade vi haft tillräckligt bra kommunikation före kriget så hade vi nog ochså hoppat på tåget och krigat mot mash, men i det läget vi fick reda på det så hade vi inte chans eller tillräckligt med aktiva som kunde gå in och hjälpa eller försvara.

Fel 1 om jag tänker tillbaka.

2: Elite´s krig mot DC:
Vi borde ha löst frågan på en bättre nivå, vad som gällde m.m efter wcw kriget och så mera, + att det var för hårda ord från oss för att få stopp på det.

3: Våran Merge med DC:
Kan jag tänka mig sticker rejält i Elite´s ögon, då jag kan tro att det fanns planer att fortsätta kriget sen efter wcw kriget.. eftersom ni vart adbrut avbrytna.
Men i vårat läge så var en merge ganska självklar då vi vart vänner nästan ända sen v3 startade.. men det skar sig med er.

4: När ni tog byar av oss så användes nog ett starkare ordalag än det krävde från våran sida, men än en gång så känner jag att det inte speglar stammens vilja utan att det är ett enmans läge som gjort att det blivit så här.


Och med facit i hand så hade jag nog gått i krig för mindre, men jag beundrar er att ni hållit ut, även fast ni kanske går på oss nu med hjälp av andra stammar.

5 min förberedelse


Ni förklarade det bra själva. To War, Glory and Victory!
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
jämt krig hoppas bara inte att flera lägger sig i:confused:

Vill vi lägga oss i så kommer vi inte att fråga någon om lov.

Lycka till båda sidor och kom ihåg att ha roligt // -ST2-:)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till.
Tror på CAF :)
Tror dom är ena riktiga "köttare" men aldrig har visat det.

Stribe Tag er i akt ty Semesterorten har vaknat!
 

DeletedUser

Guest
Gogo blåa :eek:

Lycka till elite, kommer bli roligt att följa!!
 

DeletedUser

Guest
jämt krig hoppas bara inte att flera lägger sig i:confused:

Vill vi lägga oss i så kommer vi inte att fråga någon om lov.

Lycka till båda sidor och kom ihåg att ha roligt // -ST2-:)

fråga om lov, skulle inte vara lite häppen om jag fick ett om från dig om du fick joina ett krig:awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
Haha, vadå semesterorten? Vi kommer kötta så in i helvete!!

Ingen spindel som läst detta ännu?
 

DeletedUser

Guest
Vi i Caf stammarna gör gällande att vi nu extrajobbar åt anticimex och då vi gång på gång blivit översprungna av en otrolig invasion av spindlar så har vi nu tagit beslutet att låta våra trupper avhysa ohyran från våra domäner i värld 3 med hjälp av en otrolig mängd adlar .



väl möt Ledningsmedlem Odelyrius
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Intressant! :) Hade dock hoppats/trott att CAF skulle stå själva och man fick se vad dem gick för. Men lycka till båda sidor!
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Skickat 08 01 10 19:31

Byte: 0/8000
Ändring av lojalitet Lojalitets förlust från 14 till -9



fick jag krigets första adling ? :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp