Elite & CAF VS Stribe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Men herregud vad du tar i och är bitter, sluta värdigt som de flesta andra i STRIBE. Du fanns inte ens i STRIBE när vi tog beslutet om att bryta med er så du kan knappast ha fått mer än 1 version av anledningen.
Som upplysning så har jag sagt till tiindra personligen också vad vi i MASH anser om hennes kämpagöd.
Men nu vet jag att det här forumet enbart är till för propaganda. Ska vi ta det som att allt som sägs är lögn och förbannad dikt allt som skrivs?
Varför skulle vi inte vara ärliga när vi säger att tiindra har vår respekt? Du tycker ju själv att hon är duktig. Men när mash säger det så är det fel?

Jag har talat med ett flertal i mashs ledning sedan jag kommit tillbaka om orsakerna till er uppsägning av alliansen. Jag köper era anledningar rakt av då åsikter är subjektiva och ni har rätt till dem precis som vi. så jo, jag har fått fler än en sida av anledningarna.

Jag vet att ni sagt det till Tiindra personligen, det är därför jag tycker det ni ägnar er åt här är spel för gallerierna..

I princip allt, Gero... bortsett från allt jag säger, det är absoluta sanningar. :p

Min personliga åsikt, dvs inte stribes, är att det ni säger är lite falskklingande att ni höjer vissa spelare i stribe till skyarna, stammens krigsinsatser likaså men ändå tycker ni det är fullt legitimt att en av de äldsta stammarna på värld 3 som dessutom haft stora delar av orginalspelarna kvar, inte bara namnen ska gå under p.g.a ett P12 stammar med understöd av er?
 

DeletedUser

Guest
Snälla Hansepag, vi har förstått att du inte gillar MASH och vi (i alla fall jag) förstår att du enbart skriver på forumet för att försöka få andra stammar att se dem på samma sätt som du gör. Men jag tror det är ganska hopplöst då många respekterar MASH sedan tidigare. De som vet orsaken till att kriget startade, vilket de flesta i söder gör, har väldigt goda anledningar att se positivt på MASH.

Ni har, som flera tidigare sagt, stått upp väldigt bra mot en överlägsen summa spelare och jag förstår varför ni tagit beslutet att lägga ner. Dock önskar jag att ni kunde gjort det lite mer hedersamt, utan att försöka få stammarna ni krigat mot i dålig dager. Därmed hoppas jag att ni slutar med det nu då ni knappast har något för det. Jag har inte kommit särskilt bra överens med vissa i Stribe tidigare, men det finns mycket trevliga personer hos er, och jag önskar samtliga lycka till IRL :)

Observera att med "ni" menar jag inte alla i Stribe, utan vissa av dem.

Ville bara säga detta, jag kommer inte att skriva något mer här

Skönt att min poäng äntligen har gått fram, jag var orolig att jag skrev för vagt.

Klart att stammarna i söder ser positivt på Mash, de har precis fått ta sina första stapplande steg som krigande stammar, under ett vaksamt och öga från Mash så klart. Curlingföräldrar FTW!!!

Nu blir jag plötsligt tveksam om min tidigare poäng verkligen gått hem, Dessa stammar behöver ingen hjälp med att framstå i dålig dager. slängt ett öga på någon färsk statistik, nyligen?

Du får också ha det bra IRL även om dina lyckönskningar säkert inte var riktat till mig, då vi inte pratat med varandra innan och du inte delar mina tankar om Mash.
 

DeletedUser

Guest
Elite 4 life säger jag bara! :D
Är så stolt över er stora krigare och ser ner på er från de mjuka molnen från ovan :)

Härligt att ni tar tag i saker och visar framtänderna, hugg tag i de som lämnat er i sticket när ni som mest räknat med de!

Gå Elite Gå!!!!!

Mvh

Former Elite Co-Leader
 

DeletedUser

Guest
Elite 4 life säger jag bara! :D
Är så stolt över er stora krigare och ser ner på er från de mjuka molnen från ovan :)

Härligt att ni tar tag i saker och visar framtänderna, hugg tag i de som lämnat er i sticket när ni som mest räknat med de!

Gå Elite Gå!!!!!

Mvh

Former Elite Co-Leader

Framtänderna?, snarare mjölktänderna...Ännu en fosil som vaknar till liv och hostar ur sig en verklighetsfrånvarande replik. Gå elite gå? Hört talas om att man får lära sig krypa innan man kan gå?
 

DeletedUser

Guest
Det kom från Orthoceratiten själv. :)
Hansepag, hade inte du också slutat spela och sedan kommit tillbaka? Om man jämför med Moonflake så är väl du både avlagrad, kompaktionerad och cementerad vid det här laget. Liksom jag själv är.

Det är väl inget fel med det Moonflake skriver. Självklart är han glad över att sin gamla stam gjort framsteg. Vilket Elite faktiskt gjort senaste tiden, ganska stora kliv skulle jag säga.

Nej, låt oss alla få skriva här utan att bli påhoppade direkt. Du och jag Hanse, kan glatt sätta oss ner och hålla tummarna för att närmsta subduktionszon ligger långt framför oss så vi kan få sitta här och älta gamla saker med våra vänner ett tag till.
 

DeletedUser

Guest
Jag var i allafall aktiv i kriget som diskuterades, Om du menar att elite inte gick minus i kriget och fick be om fred som sist så har du rätt, det är ett framsteg.. Sedan så kan mina något syrliga kommentar förklaras av moonflakes fåniga lämna i sticket kommentar..
 

DeletedUser

Guest
Den kommentaren uppsnappade jag inte då jag inte förstod ett ord som skrevs i den.. Vem lämnade vem i sticket och när? :O
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Framtänderna?, snarare mjölktänderna...Ännu en fosil som vaknar till liv och hostar ur sig en verklighetsfrånvarande replik. Gå elite gå? Hört talas om att man får lära sig krypa innan man kan gå?

Jag undrar om du verkligen hade koll på statsen under kriget?

Elite adlade mängder av byar från stribe från dag 1 i kriget och fortsatte med det ändå tills stribe gav upp. Dessutom så tappade dom knappt några byar alls så dom var verkligen de effektivaste i kriget.
Visst var vi 3 stammar som krigade mot stribe så stribe hade ett omöjligt läge men nere vid elite var stribe större än elite men ändå gick dom från klarhet till klarhet.

Så jag anser nog att elite lärt sig gå med råge:)
 

DeletedUser

Guest
Kan ju säga så här att Elite fick ingen uppmärksamhet alls från oss, vi totalt struntade i dem, så det är inte konstigt att det kunde köra på.. så jag håller med hanse, man kan inte räkna med deras resultat som nått givande i lärande.. de hade open field så att säga :)..
så¨att nån P12 sitter och häver ut sig att Elite är bäst är bara skrattretande ;).. go elite go.. nä ni i elite, ni är och kommer alltid förbli blöjjor till st2 (alltså bihang) ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan ju säga så här att Elite fick ingen uppmärksamhet alls från oss, vi totalt struntade i dem, så det är inte konstigt att det kunde köra på.. så jag håller med hanse, man kan inte räkna med deras resultat som nått givande i lärande.. de hade open field så att säga :)..
så¨att nån P12 sitter och häver ut sig att Elite är bäst är bara skrattretande ;).. go elite go.. nä ni i elite, ni är och kommer alltid förbli blöjjor till st2 (alltså bihang) ;)

Medans stribe är/var och kommer alltid att vara ett gäng nobodies som inte hade en suck angående diplomati och därför finns dem inte längre. No big loss IMAO. Uppenbarligen är ju Elite bättre eftersom dem får sina planer dit dem vill. Det är nog svårt för er att förstå men sånt är det.

MVH
 

DeletedUser

Guest
Då en av stammarna som den är tråden berör inte finns längre så låses tråden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp