Elite & CAF VS Stribe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Micke89

New Member
Reaktionspoäng
0
Härligt Har fått min första by nu :) kl 08 01 10 19:57 18 till -5 :) Kommer inte med mycket motstånd spindlarna men de är ju klart dom är ju så små :).
 

DeletedUser

Guest
haha, fan de här blir sköj att se på när en semsterfirande anticimex medlem hittar köttyxan som nu flyger mot spindeln i andra rummet med en elite jämte sig. den här världen blir bara mer och mer intressant :)




 

DeletedUser

Guest
ok, lessen att jag kom in sent....men nu drar jag iväg mina trupper jag med. Simcity....hehe
 

DeletedUser

Guest
kötta på nu båda parter!.
kanske skall byta stam till elite ett tag ;)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 33
Sida 2: 0
Skillnad: 33

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 318,556
Sida 2: 0
Skillnad: 318,556

image.php
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes: Elite CAF-A2 CAF-AD CAF2
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62
Sida 2: 8
Skillnad: 54

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 604,652
Sida 2: 87,445
Skillnad: 517,207

image.php
 

DeletedUser

Guest
Om du hade varit aningen mer skrivkunnig, så hade det varit lättare att vara läskunnig ;)
Kan bara beklaga ditt inlägg

HAHAHA, där blev Kolhed ägd.


OT: Ser att statsen ser exakt ut som dom borde.
Första offensiven tar ut sin betalning i blod. :)
 

DeletedUser

Guest
Vi i CAF lärde oss av LCN att "simcity" trupper är effektiva när de väl släpps ut på grönbete i krig ;) de har ju inte haft annat att göra än att sitta och finputsa utrustningen och träna formationer ^^ nu när de väl släpps lösa så är vi tvugna att hålla i dem så de inte förstör allt i sin väg :s vi vill ju ta byar, inte ruiner ; )
 

DeletedUser

Guest
Vi får väl se hur länge det varar innan statsen jämnar ut sig. Redan 8 byar adlade från Stribe's sida bådar illa för "alliansen".
 

DeletedUser

Guest
Förlåt för dubbelpost, men vafan.. :)

MASH - L**d L**o på 07.01. kl 23:13 Citera
Jag tänkte bara lugna ner er litegrann...

Det är många här som frågar efter deff. Och det finns inte så det räcker, helt klart. Något som ni bör betänka samtidigt är att om vi har svårt att få deff till byar som ligger i fronten, hur svårt är det då inte för Stribe? De har tre (+ GoW) stora stammar som de skall deffa sig emot. Det finns inte en chans att de kan skaka fram ens i närheten av den deff som vi har lyckats skicka fram till vår front mot Stribe. Därför finns det heller inget skäl att vara oroliga.

Ni som har lyckats deffa upp byar i området. Till er säger jag bara: Adla så in i helsike, det finns mycket tomma byar i området!! Se till att hjälpa era grannar som saknar deff och hjälp dem med deff och att slå sönder byar med adlar i.

Till er som ligger med största delen av byarna i fiendeland och saknar deff: Adla så in i helsike! Samtidigt, se till så det finns adlar och off att ta tillbaka byar ni eventuellt förlorar. Det finns inget som är så moralsänkande som att ta tillbaka en by strax efter att de har tagit den. Se också till så att ni skickar off på den byn som adeln kom ifrån, slå sönder smedja och högkvarter, då kommer det ta flera dagar innan spelaren kan bygga adlar igen.

Med andra ord, vi kommer vinna detta genom vår aktivitet, inte genom att vi har mest deff, utan att vi kan adla mest!! Det stora temat i denna post är adla, adla, adla. Kan ni inte hålla byn efteråt? Det gör inget, ni har adlat och fått dem att offra tid och ork på att adla tillbaka byn.

Kör nu så det yr om fötterna på adelsmännen, flest adlade byar vinner :)

//Lobo
 

DeletedUser

Guest
Atrax_robustus.jpg


Tror spiderweb släpper lös sina trattminörspindlar snart. ;)
 

Gejken

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Elite CAF-A2 CAF-AD CAF2
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 170
Sida 2: 51
Skillnad: 119

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,673,304
Sida 2: 502,234
Skillnad: 1,171,070

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 105
Sida 2: 9
Skillnad: 96

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,037,016
Sida 2: 77,532
Skillnad: 959,484

image.php
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp