Elite & CAF VS Stribe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: MASH
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36
Sida 2: 9
Skillnad: 27

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 354,540
Sida 2: 85,958
Skillnad: 268,582

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20
Sida 2: 2
Skillnad: 18

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 178,294
Sida 2: 19,145
Skillnad: 159,149

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite CAF2 CAF-A2
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 138
Sida 2: 87
Skillnad: 51

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 92
Sida 2: 26
Skillnad: 66

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,211,896
Sida 2: 706,483
Skillnad: 505,413

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 853,530
Sida 2: 249,570
Skillnad: 603,960

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: CAF-A2 CAF2
Players:

Side 2:
Tribes: StribA Stribe
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 66
Sida 2: 8
Skillnad: 58

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 632,971
Sida 2: 68,179
Skillnad: 564,792

image.php
 

DeletedUser

Guest
Imponerande av er CAF. Ni får det största trycket av Stribes anfall men ändå lyckas ni åstadkomma dessa imponerande rusher. :)
Keep it up!
 

DeletedUser

Guest
Hur kan man vara imponerade när ni gangbangar så som ni gör:(:confused:

Jag kan svara dig med ett ord/namn/nick. --> Tiindra.
Men jag väljer att skriva fler ord.
Eftersom denna spelare attackerar CAF så är jag imponerad av att de lyckas gå plus. För jag kan lova att jag hade då inte gjort det!
När vi ändå är inne på ämnet så kan jag säga att den som imponerar mig mest på denna värld(vilket automatiskt blir; på alla världar) just nu är just Tiindra. Hon placerar sig bredvid Kawac högst upp på listan av dem som imponerat på mig mest på detta spel.
Kawac är fortfarande placerad på min topp då hon under lång tid stod emot tusentals anfall från hela klosettfabriken men ändå höll god min och vek inte en tum. Samma kämparglöd och glädje ser jag hos Tiindra idag.
 

DeletedUser

Guest
Och folk som har klagat på oss i CAF för att vi inte skulle kunna kriga!
 

DeletedUser

Guest
Se det som fjäsk om du vill. Det jag försöker uppbåda med mitt skrivande är att lyfta fram förmågan att kunna spela spelet för vad det är och hålla en god ton och visa glädje trots ett sk. gangbang. En förmåga som många fiender och forna fiender har, det är synd att alla inte är fullt så socialt utvecklade.
Huruvida MASH vill rekrytera henne eller ej inte min ensak. Får vi en ansökan så har jag några ord att säga men jag fattar inte sådana beslut. Men jag kan lova att min röst hade ekat Ja.
Det är som Geronimo säger. Bästa sättet att rekrytera är genom krig. Då har man allt man behöver veta i sin hand. Konversation och kunskap. Inga ihopmytade ansökningar behövs. I många fall är det den sociala kompetensen som saknas hos många, därför är det nog så att det är Tiindra som uppmärksammats som den duktigaste spelaren som vi i MASH idag möter.
Det var så jag fick en plats i MASH en gång i tiden och jag kan lova dig att jag än idag är förvånad över att jag lyckades göra intryck trots att jag fick fetspö av koloxid1. <-- Ännu en kvinna som satt sitt fotavtryck på min skärm. Vad är det som gör kvinnor så mycket bättre än män på det här spelet?

Jag instämmer i det du och Geroinomo säger men jag har någon känsla av att det finns något mer än så i tiindras fall.

Ingen aning. Har med fått lite smisk av travians by i Mash :)

OT: Tycker stribe gör det jävligt bra i kriget trots att man är helt omringat av fienden.


Soldier: Sir, we are surrounded!

Major: Excellent! We can attack in any direction now!
 

DeletedUser

Guest
Jag tror mycket av respekten för henne ligger i att hon inte vill byta stam. Det är ingen hemlighet att det är tiindra som är stommen i Stribe och har varit det länge, ända sedan Spider himself var sjuk/frånvarande/på semester/whatever för något år sedan skulle jag vilja påstå. Hon kämpar på mot alla fiender och tycks, utifrån sett, vara den som håller moralen uppe i Stribe överhuvudtaget.
Det är inte menat att låta nedvärderande mot er andra i Stribe, det finns fler som visar kämparglöd och gör spelet lite roligare. Inte för att jag märker av det själv i mitt ringa spelande, men jag kan läsa..
Absolut kämpar ni på bra för att vara så omringade. Över förväntan från min sida vill jag säga, kul att ha fel ibland faktiskt. :)

- Sir, we're surrounded!
- We're paratroopers. We're meant to be surrounded! :p
 

DeletedUser

Guest
Vad jag kan förstå så har vårt beslut gjort denna tråd överflödig...
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror mycket av respekten för henne ligger i att hon inte vill byta stam. Det är ingen hemlighet att det är tiindra som är stommen i Stribe och har varit det länge, ända sedan Spider himself var sjuk/frånvarande/på semester/whatever för något år sedan skulle jag vilja påstå. Hon kämpar på mot alla fiender och tycks, utifrån sett, vara den som håller moralen uppe i Stribe överhuvudtaget.
Det är inte menat att låta nedvärderande mot er andra i Stribe, det finns fler som visar kämparglöd och gör spelet lite roligare. Inte för att jag märker av det själv i mitt ringa spelande, men jag kan läsa..
Absolut kämpar ni på bra för att vara så omringade. Över förväntan från min sida vill jag säga, kul att ha fel ibland faktiskt. :)

- Sir, we're surrounded!
- We're paratroopers. We're meant to be surrounded! :p

Haha...
Jo du, det är skönt att se vilken insikt du har i den forna stammen.

Som med allt annat (ok, mesta annat då) så är det lite mer än så i stammen som hänt.
Till att börja med kan ju påpekas att stammen hade mer än en stomme. Visste du förresten att fröken Tiindra senaste tiden haft en massa roligare saker att ägna siig åt irl? Trots detta piska hon skiten ur de flesta av er så hon e förbannat duktig. Kan tro att hon överraskade många som trodde hon var en Caf... Ehm... Sim City-byggare med att döda deras attacker på löpande band och adla upp många av deras byar. :p

Spider var sjuk/borta ett tag för flera flera månader sen, men sen dess kan jag ju påpeka att han har slitit som ett djur. De av er som vart i ledningen av en stam och gjort ett bra jobb av det vet att det är mycket, mycket mer arbete bakom en stam än att visa positiv adlingsstatistik.
För en bra ledare kommer stammens tillväxt före ens egen, eller ja, om man inte heter T.. *retas* :p

Förrutom både Spiderweb och Tiindra så fanns det en del andra som slet som djur både på slagfältet och i bakgrunden för att få iordning både det ena och andra. Att ens bekymra sig som utomstående med att påstå att någon i en stam gör si eller så mot någon annan är sånt slöseri med tid eftersom endast dem i ledningen vet vad som egentligen händer.

Fast å andra sidan, fortsätt skriva vidare med era små funderingar, jag slösade trots allt min tid på ett helt onödigt inlägg som detta.

Förövrigt skulle många av er platsa perfekt på Hänt Extras redaktion :p

MOVH Sketis :p
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Haha...
Jo du, det är skönt att se vilken insikt du har i den forna stammen.

Som med allt annat (ok, mesta annat då) så är det lite mer än så i stammen som hänt.
Till att börja med kan ju påpekas att stammen hade mer än en stomme. Visste du förresten att fröken Tiindra senaste tiden haft en massa roligare saker att ägna siig åt irl? Trots detta piska hon skiten ur de flesta av er så hon e förbannat duktig. Kan tro att hon överraskade många som trodde hon var en Caf... Ehm... Sim City-byggare med att döda deras attacker på löpande band och adla upp många av deras byar. :p

Spider var sjuk/borta ett tag för flera flera månader sen, men sen dess kan jag ju påpeka att han har slitit som ett djur. De av er som vart i ledningen av en stam och gjort ett bra jobb av det vet att det är mycket, mycket mer arbete bakom en stam än att visa positiv adlingsstatistik.
För en bra ledare kommer stammens tillväxt före ens egen, eller ja, om man inte heter T.. *retas* :p

Förrutom både Spiderweb och Tiindra så fanns det en del andra som slet som djur både på slagfältet och i bakgrunden för att få iordning både det ena och andra. Att ens bekymra sig som utomstående med att påstå att någon i en stam gör si eller så mot någon annan är sånt slöseri med tid eftersom endast dem i ledningen vet vad som egentligen händer.

Fast å andra sidan, fortsätt skriva vidare med era små funderingar, jag slösade trots allt min tid på ett helt onödigt inlägg som detta.

Förövrigt skulle många av er platsa perfekt på Hänt Extras redaktion :p

MOVH Sketis :p

Och där sög du musten ur midkers hyllande av tiindra med flera. Synd att du inte vill unna tiindra lite cred från fienden:(
 

DeletedUser

Guest
Att hylla en spelare i en gemenskap är det samma som att racka ner på de övriga. Ska du starta en fan-club så kan du ju skriva det till henne direkt, detta forum ser jag främst som för propaganda vilket jag avskriver Midkers inlägg som. Att Tiindra är sjukt komplett som tw spelare och ledare är uppenbart för alla som inte har sågspån i skallen, åtminstone de som talat med henne. Kanske inte p12 spelare(läs caf2) men ändå.

Den Respekt som ni i Mash påstår att ni har för vissa spelare i stribe ekar lite ihåligt när ni var en starkt bidragande orsak till till Stribes nesliga avslut på denna värld.
Att Stribe valde att göra grått istället för att sakta förblöda som en konsekvens av ert fega påhopp ser jag som en protest mot ert sätt att spela detta spel. Den respekt jag en gång hade för Mash på grund av ert renhåriga sätt att spela och er känsla för fair play är som bortblåst.

Vårt sätt att avsluta hoppas jag gör att andra stammar får upp ögonen för detta och kanske har en annan handligberedskap inför ert kommande ofrånkommliga svek.
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Och där sög du musten ur midkers hyllande av tiindra med flera. Synd att du inte vill unna tiindra lite cred från fienden:(

Jag börjar allvarligt fundera på om du lider av någon slags sjukdom som gör att du fantiserar ihop saker av det du läser. För det du läser är definitivt inte detsamma som din hjärna tar in.

Hur du fick mitt inlägg till att på något sätt dra ner Tiindra vetefan. Var det hur jag skrev att hon överraskade många genom att spöa skiten ur dem, eller var det hur jag skrev att hon är förbannat duktig?

Att jag skriver att Spider och flera andra inte var så inaktivt spelande som flera verkar tro drar ju knappast ner Tiindra som spelare, eller kan det enligt dig enbart finnas en bra spelare per stam? I Stribe var det flera extremt hårt arbetande ledare som slet som djur och de var alla en del av det som höll uppe stammen, låter det konstigt i dina öron?

Oh. Och om du tog raden " Om man inte heter T... *retas*" som något mot Tiindra så syftade jag inte på henne alls där. Det finns andra spelare som startar sitt namn med "T"...

Förklara dig gärna, men be helst någon annan läsa både denna texten och ditt svar innan du postar det så att du svarar på detta och inte på någon fantasi du får ihop.

MOVH Sketis
 
Senast ändrad:

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Och om du syftade på raden "om man inte heter T..." så syftade jag definitivt inte på Tiindra.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Att hylla en spelare i en gemenskap är det samma som att racka ner på de övriga. Ska du starta en fan-club så kan du ju skriva det till henne direkt, detta forum ser jag främst som för propaganda vilket jag avskriver Midkers inlägg som. Att Tiindra är sjukt komplett som tw spelare och ledare är uppenbart för alla som inte har sågspån i skallen, åtminstone de som talat med henne. Kanske inte p12 spelare(läs caf2) men ändå.

Den Respekt som ni i Mash påstår att ni har för vissa spelare i stribe ekar lite ihåligt när ni var en starkt bidragande orsak till till Stribes nesliga avslut på denna värld.
Att Stribe valde att göra grått istället för att sakta förblöda som en konsekvens av ert fega påhopp ser jag som en protest mot ert sätt att spela detta spel. Den respekt jag en gång hade för Mash på grund av ert renhåriga sätt att spela och er känsla för fair play är som bortblåst.

Vårt sätt att avsluta hoppas jag gör att andra stammar får upp ögonen för detta och kanske har en annan handligberedskap inför ert kommande ofrånkommliga svek.

Men herregud vad du tar i och är bitter, sluta värdigt som de flesta andra i STRIBE. Du fanns inte ens i STRIBE när vi tog beslutet om att bryta med er så du kan knappast ha fått mer än 1 version av anledningen.
Som upplysning så har jag sagt till tiindra personligen också vad vi i MASH anser om hennes kämpagöd.
Men nu vet jag att det här forumet enbart är till för propaganda. Ska vi ta det som att allt som sägs är lögn och förbannad dikt allt som skrivs?
Varför skulle vi inte vara ärliga när vi säger att tiindra har vår respekt? Du tycker ju själv att hon är duktig. Men när mash säger det så är det fel?
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Snälla Hansepag, vi har förstått att du inte gillar MASH och vi (i alla fall jag) förstår att du enbart skriver på forumet för att försöka få andra stammar att se dem på samma sätt som du gör. Men jag tror det är ganska hopplöst då många respekterar MASH sedan tidigare. De som vet orsaken till att kriget startade, vilket de flesta i söder gör, har väldigt goda anledningar att se positivt på MASH.

Ni har, som flera tidigare sagt, stått upp väldigt bra mot en överlägsen summa spelare och jag förstår varför ni tagit beslutet att lägga ner. Dock önskar jag att ni kunde gjort det lite mer hedersamt, utan att försöka få stammarna ni krigat mot i dålig dager. Därmed hoppas jag att ni slutar med det nu då ni knappast har något för det. Jag har inte kommit särskilt bra överens med vissa i Stribe tidigare, men det finns mycket trevliga personer hos er, och jag önskar samtliga lycka till IRL :)

Observera att med "ni" menar jag inte alla i Stribe, utan vissa av dem.

Ville bara säga detta, jag kommer inte att skriva något mer här
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp