Då vad de gangbang nu!

DeletedUser

Guest
Då har vi snart detta kriget (gamningen) bakom oss oxå, tanken när vi gick in i kriget (gamningen) var att det skulle vara avslutat innan sommaren.
-U.S- är kraftigt minimerat pga av (att vi tog bort våra konton) bla LCN:s massiva attacker som gjort att vissa spelare nollats (de med färre än 40 byar totalt) o andra kastat in handuken (vilket knappast bara är LCNs förtjänst).
/WW

Enbart spekulering.. Ligger en del i att LCN attackerat, men långt långt ifrån avgörande. Sätt inte er själva på en pidestal om det inte är en rättvis bild av läget du ger bengt!

En "krigarstam" mindre
Synd att dom avslutade på det sätt dom gjorde. (tycker capitan)

Och det ironiska i det hela är att det var LCNs krigarstam...

Även Lepralars, Sudden6 och kanske några till blev också barbarer inatt. Sist jag kollade hade -U.S- ca 4,8 mille kvar men det kan vara fler som har blivit barbarer. (fler ja)

Stämmer. Vi som aldrig blev besegrade.

//gamla LepraLars
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Känns väldigt bra att slippa denna världen nu, där alla hållar alla om händerna och gullar.

Se nu till att "internadla" LCN så dom fegisarna får vad som förtjänar.
 

DeletedUser

Guest
Då har vi snart detta kriget bakom oss oxå, tanken när vi gick in i kriget var att det skulle vara avslutat innan sommaren.
-U.S- är kraftigt minimerat pga av bla LCN:s massiva attacker som gjort att vissa spelare nollats o andra kastat in handuken.
/WW

Hahaha, att ni tar åt er äran, hahah (hade vi orkat/velat duka och ta era attackera så hade det inte varit nåt problem, men vi skulle som sagt sluta som bestämts innan, ni är inte stjärnlirare direkt)
 

DeletedUser

Guest
Vad ni än säger så visar väl statisktiken vem som drog längsta strået, sen är det väl inte bara svart o vitt i ett strategispel.. vi har haft läget under full kontroll hela vägen o allt har mer eller mindre gått enligt planerna.
/WW
 

DeletedUser

Guest
harakiri är kanske inte ärofullt, men en sista bra sätt att jäklas, genom att låta fler än bara fienden få tillgång till ens byar
 

DeletedUser

Guest
Vad ni än säger så visar väl statisktiken vem som drog längsta strået, sen är det väl inte bara svart o vitt i ett strategispel.. vi har haft läget under full kontroll hela vägen o allt har mer eller mindre gått enligt planerna.
/WW

Hur såg era planer ut?

"Nu blev det krig mellan -U.S- och st2 så vi passar på att, precis som vanligt, snatta så mycket vi kan när de redan har ett krig och sen passar vi på att kalla det krig och sen tar vi åt oss äran för andras arbeten. Fan vad vi är bra"
 

DeletedUser

Guest
Hur såg era planer ut?

"Nu blev det krig mellan -U.S- och st2 så vi passar på att, precis som vanligt, snatta så mycket vi kan när de redan har ett krig och sen passar vi på att kalla det krig och sen tar vi åt oss äran för andras arbeten. Fan vad vi är bra"

Du går fortfarande i dina drömmars värld o tror att ni skötte era kort väl och fortfarande inte förstår vad som gick snett :)
 

DeletedUser

Guest
Du går fortfarande i dina drömmars värld o tror att ni skötte era kort väl och fortfarande inte förstår vad som gick snett :)

Har du någonstans sett att vi påstått att vi skött diplomati m.m bra? Men jag spelar lik förbenat så här som vi gjorde än med svansen mellan benen och fegspelar sig igenom en värld. I väntan på att nån stam behöver utrymmet och byarn.
 

DeletedUser

Guest
Har du någonstans sett att vi påstått att vi skött diplomati m.m bra? Men jag spelar lik förbenat så här som vi gjorde än med svansen mellan benen och fegspelar sig igenom en värld. I väntan på att nån stam behöver utrymmet och byarn.

Nopp, kan inte erinra mig om att du sagt något om att ni skulle va bra på diplomati, det är nog dom flesta eniga om att ni inte var. Ni har bara sagt att ni var bäst.. frågan är väl vad ni menade med det nu när vi kollar hur läget ser ut som det gör :)
 

DeletedUser

Guest
Att ni stora starka LCN slog oss, då vi var max 10 aktiva på slutet säger inget om er, speciellt inte när ni inte lyckades ta dom som var aktiva utan medvetet bara tog spelare som lagt ner.

Och snälla säg mig vart vi har sagt att vi var bäst. Ha bevis för skiten du slänger ur dig. Vi har aldrig påstått att vi är bäst. Men spela tw på erat sätt, internadla, internadla, internadla, och lite barbarian byar, ta stammar som är under krig med andra vill vi som lämnade er slippa. Vi hann med att kriga lite, inte alls så mycket som vi ville, och även om ST2 hade tagit oss så hade vi gett dom en fight, att sen ni ville börja kriga när all def var borta så visst. ST2 har allt att tacka för att ni VANN kriget åt er alla.

Men när dom stora krigen är slut och dom har dåligt på motstånd så får ni nog se upp. För ni år då inga elite styrkor för ni lyckades med 150 personer ta 15st. Med uppbackning av UF/ST2 m.m.

Men igen bra bra jobbat.
 

DeletedUser

Guest
Stämmer. Vi som aldrig blev besegrade.

//gamla LepraLars

Jag tycker att man lugnt kan säga att ni blev besegrade, då era poäng blev färre och färre tills ni förstod att ni inte kunde fortsätta hålla emot våra attacker. Då slutade ni.

Sluta utan att bli besegrad kan man göra med med flaggan i topp när man har saker och ting under full kontroll.

Ni slutade med flaggan i källaren.

Hail La Cosa Nostra
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att man lugnt kan säga att ni blev besegrade, då era poäng blev färre och färre tills ni förstod att ni inte kunde fortsätta hålla emot våra attacker. Då slutade ni.

Sluta utan att bli besegrad kan man göra med med flaggan i topp när man har saker och ting under full kontroll.

Ni slutade med flaggan i källaren.

Hail La Cosa Nostra


Med tankte på att era attacker inte riktigt hade samma tider som resten så hade det inte varit några problem att jävlas ett bra tag till med er. Men vi gjorde ett gemensamt beslut och ville komma från v3 och svågerpolitiken. :p
 

DeletedUser

Guest
Även Lepralars, Sudden6 och kanske några till blev också barbarer inatt. Sist jag kollade hade -U.S- ca 4,8 mille kvar men det kan vara fler som har blivit barbarer.

Stämmer. Vi som aldrig blev besegrade.

//gamla LepraLars

Jag tänkte nu inte ge mig in i någon pajkastning. Jag respekterar er i -U.S- även om det gick snett för er. Mitt inlägg var blott konstaterande av faktum, att fler än Noob Killah har lagt av. Det var inte menat som en värdering.
 

DeletedUser

Guest
Tycker bara ni är patetiska!
ni snackar bara en massa dynga om LCN hela tiden fast det var ni själva som satte er i denna situation!
Sen att vi skulle vara 150 personer som adlade ner er är väl inte riktigt sant eller??
ni hade rätt många vänner kvar i LCN som inte attackerade er pga vänskapen så jag tycker att Resterande av LCN klarade det riktigt bra mot er och sen att ni gav upp utan att ni nu skulle kunna motbevisa att vi är så "dåliga" på att kriga är ju bara synd.
Men men så är det ju alltid att folk som snackar mest slutar alltid på ruinens brant;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att man lugnt kan säga att ni blev besegrade, då era poäng blev färre och färre tills ni förstod att ni inte kunde fortsätta hålla emot våra attacker. Då slutade ni.

Sluta utan att bli besegrad kan man göra med med flaggan i topp när man har saker och ting under full kontroll.

Ni slutade med flaggan i källaren.

Hail La Cosa Nostra

Det tycker du ja. Jag själv vet ju att jag låg plus bra länge och att jag hade full kontroll på läget. Jag var inte besegrad och enda gången jag började tappa byar på allvar var när jag tagit det aktiva beslutet gemensamt med resten av stammen att sluta och fortsätta på annat håll för vi ville slippa v3 och alla fjanterier som pågår där, men sen att vi som stam inte vann "kriget" där alla var mot oss 10 som var kvar och fortfarande VAR LÅNGT IFRÅN besegrade, det fanns t.o.m. spelare som låg plus för oss och jag själv hade rensat ut mitt kluster väldigt bra och läget kändes väldigt stabilt och de var lika för flera andra i stammen. Så att kalla oss besegrade som stam är möjligt, men som spelare var vi det knappast, trängda, men knappast besegrade.



Med tankte på att era attacker inte riktigt hade samma tider som resten så hade det inte varit några problem att jävlas ett bra tag till med er. Men vi gjorde ett gemensamt beslut och ville komma från v3 och svågerpolitiken. :p

Wörd to the bird.

Tycker bara ni är patetiska!
ni snackar bara en massa dynga om LCN hela tiden fast det var ni själva som satte er i denna situation!
Sen att vi skulle vara 150 personer som adlade ner er är väl inte riktigt sant eller??
ni hade rätt många vänner kvar i LCN som inte attackerade er pga vänskapen så jag tycker att Resterande av LCN klarade det riktigt bra mot er och sen att ni gav upp utan att ni nu skulle kunna motbevisa att vi är så "dåliga" på att kriga är ju bara synd.
Men men så är det ju alltid att folk som snackar mest slutar alltid på ruinens brant;)

Sluta snacka om rykten du inte ens nästan kan bekräfta eller ens föstå situtationen för. i övrigt är "LOL" en bra kommentar till dig.


Jag tänkte nu inte ge mig in i någon pajkastning. Jag respekterar er i -U.S- även om det gick snett för er. Mitt inlägg var blott konstaterande av faktum, att fler än Noob Killah har lagt av. Det var inte menat som en värdering.

Det vet förstod jag Benzo, menade inte på något annat, bara sa att vi som inte blev besegrade tog bort våra konton.


F.ö så angående våran diplomati och att vi inte var bra på den handlar ju snarare om att vi inte drog jämt med stammarna runt oss.
Vi gjorde det bästa av situationen, men om viljor går isär går det ju inte direkt att göra något åt det och eftersom v3 uppenbarligen inte delar våran syn på att man ska kriga i ett krigsspel så valde vi att lämna den och spela på världar där trupperna används istället för att fortsätta dela upp världen i en kaka och ingen får någonsin göra något aggressivt.

Det ska bli förbannat kul att se när alla ni fjantstammar i den här världen inser att ni rent geografiskt faktiskt måste kriga när ni alla har allianser med varanndra. Vad ska ni göra då? Vänta på att första stammen säger upp alliansen med en sen kommer alla andra och gamar precis som brukligt i v3, eller förlåt, "hjälper sina allierade"?

Det fanns saker som vi kanske kunde gjort bättre, men vissa saker gjorde vi jävligt bra och är jävligt stolt över och mitt mål med v3 har jag uppnått, men att fullständigt förlita mig på att andra gör jobbet åt mig skulle jag aldrig i hela mitt liv gå och hoppas och vänta på.
Har LCN någonsin inlett ett krig själva? nej, det har de inte. Har de ens krigat? nej de har det, de har BARA gamat till sig byar.

Shit vilka jävla fjantar och samlingar fegisar ni är alltså, LCN och större delen av v3, med undantag för några få vad jag märkt hitills och även de tycker likadant som jag.

Att kalla sig som en bra stam som krigar när det kommer 20 000 yxor ensamma inte en, två, eller tio gånger, utan regelbundet kommer ensamma och felaktiga attacker. Jag kunde logga in och se att jag dödat 4-5-6 adelståg utan att ens har varit inloggad och då börjar man allvarligt fundera på hur fan ni fungerar, speciellt när det också var vanligt att man såg döda adelståg utan att ha varit inloggad och flera skickade mot samma by, flera gånger om.. Liksom.. haha..Det var EN person i LCN som jag krigade mot som faktiskt gjorde ett bra jobb och han vet vilken han är.

Nu lämnar jag tråden med ett stort hånflin.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag vet mera än vad du tror!
Sen talade det väl för sig om att ni tog spelare från oss eller??
Kan du inte svara på det LepraLars??
Snälla förklara för mig om att ni INTE tog spelare från eran allierade?
För normalt sett är det väl inte så smart att bjuda in folk från en allierad stam!
 

DeletedUser

Guest
Jag vet mera än vad du tror!
Sen talade det väl för sig om att ni tog spelare från oss eller??
Kan du inte svara på det LepraLars??
Snälla förklara för mig om att ni INTE tog spelare från eran allierade?
För normalt sett är det väl inte så smart att bjuda in folk från en allierad stam!

Vet du ens om anledningen till U.S existens? eller sorry, uppenbarligen inte.
 
Topp