Då vad de gangbang nu!

bricken

New Member
Reaktionspoäng
0
Vad som är en krigarstam, kan tydligen disskuteras i det oändliga. Det finns lika många förklaringar som det finns spelare i TW. Vi gör inte någon stor sak om vad ni tycker om oss, eller vårat sätt att spela detta spel. Ni har rätt att tycka vad ni vill, och vi har våran rätt att spela som vi gör.

Spelar det någon roll om man är en krigarstam, eller har skicklig diplomati eller om man gamar eller bryter allianser och iap´s och backstabbar andra stammar? Tydligen så finns det någon sorts etik/heder och moral i spelet ändå, och det visar ju bara hur svårt det verkliga livet är att leva, när vi går i spinn för ett sällskapsspel? Tur vi inte står i afghanistan eller irak och bråkar om vilka som är krigare eller inte, eller vem som backstabbade vem....

Vi i ST2 spelar för att det är kul. Vi använder alla tricks och listigheter och drar oss heller inte för att anfalla, om det behövs för att vinna. Vi tycker i alla fall att det är det som spelet går ut på, att vinna. Då spelar det ingen roll hur vi gör, bara vi vinner, har roligt och kan titta oss i spegeln utan att skämmas för vad vi har gjort.

Vi har haft en trevlig tid nu, till skillnad från då vi blev överaskande anfallna, först av Fiskarna, sen av DöD/NoD och MASH. Nu fick vi anfalla först, även om vi trodde att U.S skulle hoppa på oss. När vi ändå deffat och förberett oss så var det ju bara att köra på, innan de anföll oss. De visste att vi kom men utgången är ju nu klar.

Tack för spelandet och ha en trevlig sommar. Lycka till i andra världar, ni som fortsätter och kanske möts våra vägar igen.

Jag tycker att vi avslutar detta analyserande av varför-hur och särskilt påhoppen och glåporden som skickas fram och tillbaka i detta forum. Ingen vinner på detta längre. Det är avslutat kapitel, historia och en ny framtid väntar oss alla. Skiljs som vänner eller åtminstone inte som ovänner. Detta är ett spel och den som sig i leken ger, får le................................

Tack alla på "våran" sida och givetvis även ni på "andra" sidan. Bra kämpat allihopa och hoppas att ni har haft roligt ni också.

Jag hoppas att ni förstår att detta inte har något med er personligen att göra och det inte betyder att vi tycker illa om er eller försöker att förnedra er på något sätt. Vi respekterar er alla och era åsikter och vi spelar bara ett spel för att ha ett roligt tidsfördriv.

Det är ju synd att bara en kan vinna och inga andra priser delas ut. Om det sen inte gick så bra denna gången så är ju huvudsaken, att man lär sig av misstagen och kanske gör på annat sätt nästa gång. // Cribba

Sen till Bricken: Och den eventuella vinsten ska ni se som en stor lättnad att ni inte skämde ut er totalt inför hela TW!

Varför skulle vi vara rädda för att göra misstag och skämma ut oss inför hela TW? Vad händer då och tror du vi bryr oss om det. Det är väl bara att sluta spela och göra som alla andra som har drabbats före oss, starta om i en annan värld under ett fejkat namn, och låtsas att man är någon annan? Det är väl bara att köra på igen och försöka spela korten rätt nästa gång? Vad skall man skämmas för?

Är det kanske du som skäms eller varför försöker du att få oss att känna skuld över någonting som vi inte gör? Du får gärna förklara dig och sprida lite ljus över ditt inlägg så att jag förstår ditt problem. Är du också en drabbad spelare som vi har slagit ut? Vilken stam spelar du i?


Att det handlade om att ni skulle skämmas var taget efter vad dina kamrater skrivit. Att ni var en krigarstam av rang.. förstår inte att dina kamrater kan kalla er för en krigarstam med de argument de lägger fram. Det gör mig dessutom lycklig när du grusar det för dina kamrater genom att säga att ni använder alla metoder och listigheter för att vinna, det kan väl inte ens ni definiera för en krigarstam.

Jag tillhör inte någon stam som har blivit slagna och jag har personligen inte blivit slagen av er, utan jag bara gav mig in i diskussionen eftersom att ni såg ner på U.S på ett icke värdigt sätt. Och angav er trots era metoder för en krigarstam, det störde mig något fruktansvärt!

Mitt inlägg var även av den mening till att sprida ljus över era olika åsikter kring hur ni vinner, endera använder ni alla metoder för att vinna endera påstår ni vara en krigarstam som slåss för samma möjligheter som er motståndare. Ni kanske borde prata ihop er?

Och mitt inlägg... läser du noga borde du ha förstått den enkla innebörd som jag förmedlade! Hoppas i alla fall att detta inlägg gjorde dig något klokare..

Och jag har inte blivit utslagen av er.. Och om jag skäms så är det för att jag inte kan hjälpa min vänner på TW då jag i dagsläget inte kan lägga ner den tid jag skulle vilja!
 
Senast ändrad:

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Utan att lägga mig på eller försöka klanka ner på någon så kan jag iaf som tidigare fiende till -st2- bara säga att oavsett vilka metoder -st2- använder eller inte så är dom den bästa och mest skickliga och envisa motståndare jag mött på slagfälten i detta spel.
Så jag törs nog påstå att dom är en samling krigare som verkligen kan kriga. Sen om dom blandar dessa skills med skicklig diplomati och andra metoder betyder inte att dom inte är en krigarstam i mina ögon.


Jag avslutar med att tacka för matchen vi hade till alla spelare i -st2-, hoppas jag slipper möta er igen;)
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
Okej, så du påstår att vi inte kunde kriga trots att det tog 10 offbyar för att ta ut en av mina byar?
Du menar att vi inte kan kriga när våra 100k spelare adlade byar av mille spelare i ST2?
Eller kanske syftar du på att spelare erkände att vi var bra?



Ja, på mig tog de 10 offbyar på varje på by nästan ;)
Tom 9,5 k(med en by) spelare kan ta byar av deras 1 mille spelare eller vad säger du Viktor? :rolleyes:

De ända i V3 som har min respekt är MASH,gamla ST2,Elite och möjligtvis kryddorna,
 

DeletedUser

Guest
Cribba tydligen bryr du dig om vad vi tycker eftersom du annars inte skulle ha skrivit ett så långt inlägg om det hela. Och självklart finns det med heder och moral! Vad tror du att du får respekat för?
Respekt får man när man kan spela på ett ärligt sätt, respekt för att man är stor får man av nybörjarna. Respekt för att man är duktig får man av andra erfarna spelare.

Jag har inte sagt att det spelar någon roll, men att ni påstår er vara det tycker jag är fel. Fast kriga kan ju vissa av er iaf, ingen tvekan om det.

Dock förstår jag inte varför vi skulle stå i Irak eller Afghanistan och bråka om detta? Det har inget med saken att göra.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det jag menar är att det är löjligt i mina ögon att tjafsa om man är en krigarstam eller inte. Sanningen ligger ju alltid i betraktarens ögon och vinnaren skriver historien. Det spelar ingen roll om vi är krigare eller skurkärringar, bara vi vinner de få krig som vi utkämpar. :cool:

Annars kan vi ju sluta eller spela sim city och merga oss till toppen av spelet. Vi kan rensa ut och plocka bort de som har minst poäng. Om vi gjorde det och värvade, med omtanke, skulle vi lätt pasera de andra som ligger före oss i rankingen och nå första platsen.

Varför gör vi inte det, då så många av er bara snackar Ob och rankingen? Därför att den inte är viktig för oss. Vi försöker att plocka in spelare med omtanke, och hålla ihop våran stam. Det har ju visat sig vara det rätta då vi klarat oss ganska bra så här långt i spelet.

Sen finns det ingen stam i spelet som är bara bestående av toppspelare. Styrkan ligger i att göra så bra som möjligt ifrån sig, med de spelare man är. Samarbete, förtroende, sammanhållning, öppenhet.....listan kan göras lång.

Samma sak gäller för oss, vi har en blandning av alla möjliga typer av spelare och åldrar. Det som vi gillar är det som jag beskrev ovan i förra stycket. Vi är inte bäst, eller skickligast, vi kanske bara är vackrast?;)

Vi strävar inte efter era vackra ord eller att bli omnämnda som en "Krigarstam". Vad fan är det? I detta spel finns det de som är skickliga på att spela olika roller, och vissa spelare är krigare. Men de klarar sig inte ensamma utan behöver de andra, deffarna, ledarna, de omtänksamma, de tystlåtna. Alla dessa tillsammans gör en stam.

Så vad är då en "krigarstam"????????? En stam bestående av bara krigare?

Nån sa att U.S var en krigarstam, och hur gick det för dem då? VVV, Tjekan, DöD, =B= , =S=, TW4U, Itab-B, GotH. Finns många jag inte nämnt som hade den beskrivningen. De är alla borta nu, trots att de var superbra krigarstammar.

Vad vi lär oss av det får väl framtiden tala om, men ni behöver inte tycka att vi är en krigarstam eller inte. Vi klarar oss utan den omnämningen och mår lika bra för det.

Sen att vissa spelare förlorar byar i ett krig har inget med storleken att göra. Det händer de bästa och "förlorar man på gungorna så tar man igen det på karusellen".

Bricken:
Att det handlade om att ni skulle skämmas var taget efter vad dina kamrater skrivit. Att ni var en krigarstam av rang.. förstår inte att dina kamrater kan kalla er för en krigarstam med de argument de lägger fram. Det gör mig dessutom lycklig när du grusar det för dina kamrater genom att säga att ni använder alla metoder och listigheter för att vinna, det kan väl inte ens ni definiera för en krigarstam.

Kul att vi kunde göra dig lycklig. Var fanns du i det krig som varit? Slogs inte du också mot U.S, eller tillhörde du dem som deffade upp dem?

Vi kanske skulle komma ner och hälsa på dig och din stam och kolla om du pallar för lite massage av oss. Är det det du vill eller vad syftar du på? Kanske du vill visa oss vilken krigare du är?
Du låter så bitter på oss att jag börjar fundera på vad du och din stam har i kikaren? Vi har lärt oss nu att agera istället för att parera, så kanske du får sätta på kaffepannan snart?;)
 

DeletedUser

Guest
Att det handlade om att ni skulle skämmas var taget efter vad dina kamrater skrivit.

Bricken, att välja att lägga ner är inte för mig att göra en värdig sorti.
ser inte ner på US för det men jag tycker de borde slagits tills det inte fanns mer att slåss om.
Det är vad jag tycker. Du o andra tycker annat.

Att kalla mig krigare tycker jag att jag gott o väl har förtjänat. Om du sedan vill kalla mig mask så gör det, vet inte vem du är eller vad du gjort och anser nog rakt av att nej vad du tycker om mig är egalt.

ok då var du avklarad.

näste man, om man så får säga till rakning.
REX.
jag har hållt käften ganska länge om ditt fjantade om st2 som enligt dig är allt ont i hela världen osv. bu hu hu. men här kommer sanningen.
du var inget vidare på att slåss. ledsen men så är det. visst det var många i din stam som var sämre men någon jämrans hjälte är du inte, inte ens martyr.
din stam sög på att slåss även det sorgligt men sant.
er diplomati sög riktigt. Det var ju ingen hejd på hur usla ni var på det där.
allt detta bidrog till att ni blev överkörda. inget annat, ni ställde er o började jävlas med folk och slog er på bröstet och sedan blir ni förvånade när folk får nog av er och kör över er och överkörda blev ni, så att kycklingfjädrarna rök.
och vet du vad.
personligen så tycker jag det var ganska tillfredsställande att för en gång skull få ge sig på någon som verkligen förtjänade det.det visste jag ju inte i början men informationen kom ju från er själva som bevis på hur ni betedde er.

Inte som us som visserligen hade planer på att ge sig på oss, men som ändå har varit trevliga att snacka lite skit med under hela kriget. på det viset har de hela tiden haft sin flagga högt, inte en massa skitsnack om hur orättvist det är eller snyft snyft i forumen här ute med hur mycket skit som helst. visst lite är det ju alltid men lite är helt ok det är vad man kan förvänta sig, där kan jag ge dem en riktig applåd och säga respekt.
ang "att göra"
är du ens kvar på värld 3 ? om inte så kan man ju undra varför du springer här o tjafsar jämt o ständigt.
personligen tror jag det handlar om att du fortfarande inte fattat att ni åkte på stryk för ert beteendes skull. vill du ha respekt så sluta gnäll och visa att du förtjänare den.
så då var jag färdig med mitt. med lite tur så slipper vi mer snack om annat än just US i denna tråden
 

DeletedUser

Guest
Inte som us som visserligen hade planer på att ge sig på oss

Jag dementerar det här. Vi hade inte för avsikt att ge oss på er, men vi såg svårigheterna i att undvika det. Det gjorde vi länge, ända sedan innan mergen med Ni! visste vi om att fighten mot er skulle komma förr eller senare, men vi ville dra ut på tills vi vuxit oss lite större genom andra måltavlor (spec på slutet) och genom säkra inbjudningar. Det var något även LCN visste om och när vi fick reda på eran "deff mot U.S för att de ska angripa oss" blev det andra bullar och saker skedde väldigt snabbt den veckan. Deffningen mot oss, vilket jag fortfarande tror var ett svepskäl för att deffa fronten med defensiva motiv för stammen, men egentligen nog var lite dolda motiv under ytan tror jag ;) var helt avgörande för utgången, men vilket nog var ett rätt smart drag av er i st2 såhär i efterhand.
.. men nog var det st2 som var den naturliga fienden för oss, så var det, vi kunde ju aldrig i våran vildaste fantasi tro att vi hade svikare till den graden runt oss..:eek:
Det hade nog varit annorlundare om vi trodde det. Vilken moder hugger ihjäl sina barn liksom? hur småsur hon än må vara?

Men iaf. Det jag sörjer mest är att vi inte fick göra våran kraftmätning mot st2 som vi alla sett fram emot med blandade känslor så länge och alla vet ju vad jag tycker om LCN angående det.

//lepralars.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag håller med föregående talare. Det är ointressant för mig om man vill kalla oss en krigarstam eller inte. OK då är vi väl ingen krigarstam då bara för att våra ledare är bra på diplomatin. Det är ändå bara ett ord. Vi blir inte sämre på slagfältet för det.

-U.S- har min respekt. Tråkigt att det skulle sluta som det gjorde för dem. De var alltid trevliga att snacka med som Tribal-Hobbe säger. På det sättet slutade de med flaggan i topp vad som än hände i övrigt. Det kan ingen ta ifrån dem.

Till skillnad från vissa andra stammar då som fortfarande inte fattar att det var deras eget fel att de blev angripna. Ingen nämnd, ingen glömd.
 

DeletedUser

Guest
Jag håller med föregående talare. Det är ointressant för mig om man vill kalla oss en krigarstam eller inte. OK då är vi väl ingen krigarstam då bara för att våra ledare är bra på diplomatin. Det är ändå bara ett ord. Vi blir inte sämre på slagfältet för det.

-U.S- har min respekt. Tråkigt att det skulle sluta som det gjorde för dem. De var alltid trevliga att snacka med som Tribal-Hobbe säger. På det sättet slutade de med flaggan i topp vad som än hände i övrigt. Det kan ingen ta ifrån dem.

Till skillnad från vissa andra stammar då som fortfarande inte fattar att det var deras eget fel att de blev angripna. Ingen nämnd, ingen glömd.

Angående krigarstam - se mitt föregående inlägg i denna tråd, den säger det mesta om den biten (imo).

Sista stycket har jag bara en passande fras till:
I exist - therefor i get rimmed? ;)
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
du var inget vidare på att slåss. ledsen men så är det. visst det var många i din stam som var sämre men någon jämrans hjälte är du inte, inte ens martyr.
din stam sög på att slåss även det sorgligt men sant.
er diplomati sög riktigt. Det var ju ingen hejd på hur usla ni var på det där.


I alla stammar finns det mer skickliga spelare och mindre skickliga, även ST2( trot eller ej :eek: :rolleyes:) Har nåra mer duktiga och vissa mindre..
 

DeletedUser

Guest
@Tribal-hobbe: Men snälla någon! Klart man blev sur för man blev adlad, men sen är det ingen big deal. Va fan det är ett spel. Men får ju fortfarande gärna tro att vi tycker att ni står för allt ont buhuhu.
Fan lägg av med löjligheterna och sköt diskussionen snyggt! Jag har hittills inte smutskastat någon och har inte för avsikt att göra det. Jag har bara sagt att jag inte tyckte att ni var en krigarstam.
Att ni sedan lever i en värld där ni tror att vi försöker smutskasta er jämn och ständigt är ju bara löjligt. Jag skulle vilja veta vad mitt fjanteri om st2 kommer ifrån. Det är nämligen inte jag som har tagit upp backstabbing och svek eller allt det andra efter att vi blev överkörda, det är ni som har gjort det! Fattar inte riktigt varför ni måste dra in det i alla diskussioner för?
Bara för att man blivit adlad av er så får man inte säga sin åsikt om saker och ting?

Sen när du kommer och påstår att jag suger så är det ren smutskastning. Jag mins inte att du skickade några anfall på mig! Men du kan ju fråga dem som gjorde det. Inte fan var det lätt att ta byar av mig men med 200 inkommande per dag så blir man till slut adlad. Jag säger inte att jag är någon hjälte eller ens en av de bästa spelarna, för det är jag inte men när någon säger att jag suger utan att själv ha krigat mot mig blir jag less. Jag skulle vilja se hur ni klarar er med 200 inkommande per dag, vill du att jag ska komma och säga att du suger då efter att ha blivit adlad efter ca 2 veckor?
Näe, sluta upp med fåneriet och håll dig till vad diskussionen handlade om från början!

Och btw så springer jag inte här och tjafsar, jag gör precis som alla andra jag kommenterar det jag anser att jag vill kommentera. Men nej jag är inte kvar på v3 men det betyder väll inte att jag inte får läsa det forumet? Jag har ju faktiskt vänner som spelar här och då är det kul att se vad som händer på världen. Sen återigen så förstår jag inte varför ni hela tiden tror att vi fortfarande är sur? Vi måste väll få kommentera och säga vad vi tycker ändå?

Förstår dessutom inte hur du tror att ett inlägg som ditt ska förbli obesvarat? För när någon smutskastar försvarar man sig, det borde du och alla de andra veta.

@Benzo: Vi förstår precis vad som gick fel och vi har accepterat det, det är ett avslutat kapitel för oss så du och de andra behöver inte ta upp det något mer, för jag vet att vi var några av de du syftade på.

@Cribba:
Roligt för er! :) Det är alltid kul med en stam man trivs i och där sammanhållningen är bra. Sen har jag aldrig sagt att man blir en långvarig stam om man är en krigarstam. Det säger sig självt egentligen, krigar man mer än man sköter diplomatin så stöter man för eller senare på en stam som har för många eller för starka allierade och då går man under. Att jag sen tycker att det är mer respekt att vara en krigsstam står ju för mig och alla andra får ha sin egna åsikt om det.

Edit: Förtydligade bara vem jag svarade till och rättade några stavfel
 

DeletedUser

Guest
Inte fan var det lätt att ta byar av mig men med 200 inkommande per dag så blir man till slut adlad. Jag säger inte att jag är någon hjälte eller ens en av de bästa spelarna, för det är jag inte men när någon säger att jag suger utan att själv ha krigat mot mig blir jag less. Jag skulle vilja se hur ni klarar er med 200 inkommande per dag, vill du att jag ska komma och säga att du suger då efter att ha blivit adlad efter ca 2 veckor?

Bara 200? Har ni blivit slappa i ST2? =)

Till Rex, Hobbe har redan visat långt tidigare att han klarar av en längre belägring i kriget mellan ST2 och MASH. Vad jag kan minnas så fanns det alltid bussar som gick från MASH-land med riktning mot just Hobbe. Att många av våra trupper gick på de vita bussarna och aldrig kom tillbaka igen måste betyda att Hobbe klarade sig ganska bra.....
 

DeletedUser

Guest
Okej, då är han bra. Men jag har bara en fråga, egen deff eller egen + andras?
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill inte påstå att jag vet hur det är att hantera 200 attacker emot mig, då jag inte haft den mängd anfall emot mig. Men jag har däremot inga problem att sätta en spelare på konstant 200+ anfall.
 

DeletedUser

Guest
Okej, då är han bra. Men jag har bara en fråga, egen deff eller egen + andras?

Självklart hade han mer än sitt eget deff, han var/är medlem i en stam som kan samarbeta. Men det spelar ingen större roll då han inte var det enda målet MASH hade.
Hade du själv bara din egna deff så får det stå för dig, det är ingen ursäkt. Vi andra spelar iaf TRIBALwars. :)
 

DeletedUser

Guest
Sant jag hade bara min egen deff, anledningen var att jag låg rätt ensamt efter att visa lämnat eller svikit, såna smällar man får ta. Menade det inte heller som en ursäkt utan snarare som jämförelse. Så va jag ville få fram var aatt han inte borde nedvärdera mig och de andra innan han är fullt insatt.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt men sant är folk väldigt ofta för snara med sin slutsatser och tolkningar av läget, oavsett värld.

Många agerar enbart efter att ha hört en sida, en nackdel och tillika fördel, med kriget som förs via IGM och forum.
Dock kan viss del av dessa fördelar snabbt vändas till nackdelar och vice versa när informationen granskas noggrannare under lupp från en mer opartisk och/eller mer open-minded sida.

Det litas blint på stamledare - för de kan ju inte ha fel i det som de skriver?
Visar det sig senare, som i många fall, att de haft fel saknas det ett ord som yttras väldigt sällan till de som blivit utsatta för dessa fel, ordet jag tänker på är förlåt.

Dock har förståelsen för vad man utsätter andra för genom sitt agerande ökat, något som jag ser som positivt.
 

bricken

New Member
Reaktionspoäng
0
Att jag använde ord som lycklig var för att betona vad mina åsikter var på ett starkare sätt. Det gjorde mig inte direkt ”lycklig”, utan det du gjorde var att säga emot dina kamrater i st2 som hela tiden snackade om att ni var en krigarstam...

Alla svar jag fått på mina 2 inlägg är inte de svar jag vill ha, då de kommit långt bort från ämnet och inte svarar på det jag egentligen syftar på. Jag tog upp att ni inte var en riktig krigarstam, endast när folk ur er stam, st2, sagt att ni är en stolt och riktig krigarstam, men utnyttjar allierade. Det är inte en krigarstam för mig. Jag förstår att ni har en god diplomati, och det är bra! Och jag säger inte emot att ni spelar TW på ett bra sätt, för ni verkar sköta kontakter ganska bra och TW i övrigt bra, (som det låter som här). Så jag är inte emot ert sätt att spela, och det hade ni förstått om ni verkligen läst mina inlägg. Det handlar bara om att ni säger emot varandra, ena stunden är ni en super bra krigarstam och andra stunden en stam med topp diplomater och ett stort diplomati nät som ni mer än gladeligen utnyttjar! Jag säger inte att ni arbetar fel, men jag la endast i mig för att ni pratar emot varandra säger att er stam är 2 väldigt olika saker på samma gång som inte går ihop för mig.

Jag kommer inte ihåg US på det sättet, tror dock att jag tagit någon US by då det funnit bra utgångslägen och strategiska lägen för mig. Men inga större strider för min del emot dem!

Och om jag vill strida så kan jag inte svara då jag endast hörsammar min ledare och blir utan åsikt! Jag följer endast min stam, min stams åsikter är mina åsikter, vi skall tala som en!

Jag behöver ingen massage, har gått kurser och jobbar extra som massör så jag tror jag klarar mig själv.
Jag har faktiskt en gnutta självinsikt så varför ska jag hävda mig när jag redan vet vad jag kan klara av? Jag gillar inte kaffe, och just nu är jag värd för 35 amerikanare så om ni vill fortsätta på ert spelsätt vill jag bara säga att jag inte är inne 16 timmar om dagen just nu. Så om ni vill ta mig, ta mig nu, haha, ne skämt åsido ni gör vad ni vill, jag är inte lika krigsvillig som många andra men om jag kommer in i ett personligt krig eller om jag ska slåss för min stams överlevnad skall jag spela varje minut tills min sista by är tagen eller att alla fiender är besegrade!

Det finns en sak till man borde nämna som du tog upp cribba55.. Tjekan la av för att de var för överlägsna, dom gav inte upp eller någonting annat, de var bara väldigt bra och la av på topp! De blev inte ”tagna” av någon, är inte det att sluta värdigt? :)

Och att US gav upp, det kanske var deras beslut om de kända att det var förlorat och de ville satsa på andra världar, så kan det endast bli deras beslut och deras beslut är alltid det rätta eftersom de själva kom fram till det. Det brukar kännas ganska meningslöst att göra något du inte vill göra helhjärtat!


Så om ni förstått mig rätt denna gång och inte vill svara på något lika onödigt sätt och överreagerar samt pratar med en nedvärderande ton till mig, och alla oss andra som innan så.... läs inlägget en gång till och ställ frågor om jag måste vara med tydlig!!!!!!! (har ju i detta nu lagt nivån så att min 10 åriga syster skulle kunna förstå det!)
 

DeletedUser

Guest
@Tribal-hobbe: Men snälla någon! Klart man blev sur för man blev adlad, men sen är det ingen big deal. Va fan det är ett spel. Men får ju fortfarande gärna tro att vi tycker att ni står för allt ont buhuhu.
Fan lägg av med löjligheterna och sköt diskussionen snyggt! Jag har hittills inte smutskastat någon och har inte för avsikt att göra det. Jag har bara sagt att jag inte tyckte att ni var en krigarstam.
Att ni sedan lever i en värld där ni tror att vi försöker smutskasta er jämn och ständigt är ju bara löjligt. Jag skulle vilja veta vad mitt fjanteri om st2 kommer ifrån. Det är nämligen inte jag som har tagit upp backstabbing och svek eller allt det andra efter att vi blev överkörda, det är ni som har gjort det! Fattar inte riktigt varför ni måste dra in det i alla diskussioner för?
Bara för att man blivit adlad av er så får man inte säga sin åsikt om saker och ting?

Sen när du kommer och påstår att jag suger så är det ren smutskastning. Jag mins inte att du skickade några anfall på mig! Men du kan ju fråga dem som gjorde det. Inte fan var det lätt att ta byar av mig men med 200 inkommande per dag så blir man till slut adlad. Jag säger inte att jag är någon hjälte eller ens en av de bästa spelarna, för det är jag inte men när någon säger att jag suger utan att själv ha krigat mot mig blir jag less. Jag skulle vilja se hur ni klarar er med 200 inkommande per dag, vill du att jag ska komma och säga att du suger då efter att ha blivit adlad efter ca 2 veckor?
Näe, sluta upp med fåneriet och håll dig till vad diskussionen handlade om från början!

Och btw så springer jag inte här och tjafsar, jag gör precis som alla andra jag kommenterar det jag anser att jag vill kommentera. Men nej jag är inte kvar på v3 men det betyder väll inte att jag inte får läsa det forumet? Jag har ju faktiskt vänner som spelar här och då är det kul att se vad som händer på världen. Sen återigen så förstår jag inte varför ni hela tiden tror att vi fortfarande är sur? Vi måste väll få kommentera och säga vad vi tycker ändå?

Förstår dessutom inte hur du tror att ett inlägg som ditt ska förbli obesvarat? För när någon smutskastar försvarar man sig, det borde du och alla de andra veta.

ok då svarar vi på detta.
1) kolla dina inlägg i detta forumet från den dagen vi började vår merge med NI!. Du kommer nog, om du har minsta lilla självdistans, se att det enda du gjort är gnällt och kastat skit på st2, en hel del av det oförtjänt, nu fick jag nog och berättade precis det jag tycker om dig o ditt snack. det är helt o hållet du som skapat den bild jag har av dig.
2) Från dag 1 till sista minuten vid vapenvilan var jag ett huvudmål för Mash eftersom jag var någonstans runt en tredjedel av vår gräns mot dem, samtidigt som vi hade full rulle uppe i norr mot NOD, så om du tror att det fanns enorma mängder trupper tillgängliga för mig så kan jag berätta att det kan du fet glömma. och visst var det nära att man förlorade allt några gånger.
ibland hade man inte ens 100 svärd att slå tillbaks ett adelståg med.
men på något sätt så gick månaderna och när dammet lagt sig efter sista striden så var jag fortfarande kvar och hade tom lite fler byar än när det startade.

3) om jag får 200 anfall på mig per dag och jag är bortadlad efter 2 veckor så är det helt ok att du säger att jag suger för det skulle vara sant.

Bricken
vi ingår i samma stam vi är inte robotar vi har våra egna viljor och hjärnor.
men om du inte inser att en stam kommer ingenstans om man inte har bra diplomater och diplomaterna kommer ingenstans om inte de har bra krigare i ryggen så får det ju stå för dig.
 
Topp