Då vad de gangbang nu!

DeletedUser

Guest
enligt uppgifter så är det väl en del stammar som krigar med US , men ingen har ju sett vad US går för så det ska bli intressant att se hur detta utvecklar sig , önskar båda sidor lycka till i kriget
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jojo men jag kolla på U.S senste meddlämmar de har tagigt folk ifrån de olika stammarna!
 

DeletedUser

Guest
hur lyder hisorian ang detta?
Gangbang, finns ingen info i forumet ang krig mot U.S så vill gärna höra hur ryktena lyder ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi får det garanterat rätt tufft nu.

Har inget emot att vi får flera olika stammar på oss. Det är så det funkar. Hoppas bara att nästa gangbang blir mot en viss stam, eftersom dom är väldigt bra på att följa strömmen själva, kul och se hur dom löser det.
 

DeletedUser

Guest
Vi får det garanterat rätt tufft nu.

Har inget emot att vi får flera olika stammar på oss. Det är så det funkar. Hoppas bara att nästa gangbang blir mot en viss stam, eftersom dom är väldigt bra på att följa strömmen själva, kul och se hur dom löser det.

Ja en del stammar visar verkligen vad de går för ;D ....
 

DeletedUser

Guest
För "tillfället" är det ST2 och LCN stammarna.

Bara att beklaga att man inte rensa bort LCN när man hade chansen. Men jag såg dom som nära vänner till oss. Som dom flesta vet är ju nästan alla från våran stam från LCN. Men vi ville inte vara kvar och enbart internadla. Och ta en månad för ledningen att besluta om ett krig mot 10 mille stam var nåt dom vågade eller ej.


Men det är synd, för det är i stort sett bara ledningen i LCN som jag vill ha bort. Dom flesta är väldigt trevliga, och dom rör jag inte, betraktar dom fortfarande som vänner. Men som sagt synd att dom har en sån ledning. (ni har inte direkt medlemmarnas förtroende.)

Och LCN är väl kända för att komma och "hjälpa" sina allierade först när det inte finns nåt hot.

ST2 har jag inte mycket att säga om, spelar schysst och är duktiga spelare, såg fram mot ett roligt krig.

Nu vill jag bara att dagen ska komma när dom tar och rensar bort LCN. Iaf ledningen.
 

DeletedUser

Guest
För "tillfället" är det ST2 och LCN stammarna.

Bara att beklaga att man inte rensa bort LCN när man hade chansen. Men jag såg dom som nära vänner till oss. Som dom flesta vet är ju nästan alla från våran stam från LCN. Men vi ville inte vara kvar och enbart internadla. Och ta en månad för ledningen att besluta om ett krig mot 10 mille stam var nåt dom vågade eller ej.


Men det är synd, för det är i stort sett bara ledningen i LCN som jag vill ha bort. Dom flesta är väldigt trevliga, och dom rör jag inte, betraktar dom fortfarande som vänner. Men som sagt synd att dom har en sån ledning. (ni har inte direkt medlemmarnas förtroende.)

Och LCN är väl kända för att komma och "hjälpa" sina allierade först när det inte finns nåt hot.

ST2 har jag inte mycket att säga om, spelar schysst och är duktiga spelare, såg fram mot ett roligt krig.

Nu vill jag bara att dagen ska komma när dom tar och rensar bort LCN. Iaf ledningen.

prata strunt kan man ju alltid men är ju mäst dom andra medlämmanra i lCN stammen som ville få bort er båda då och nu se
 

DeletedUser

Guest
col86, ok så är det, vi säger så. Jag tänker inte tjafsa med dig här.
 

DeletedUser

Guest
För "tillfället" är det ST2 och LCN stammarna.

Bara att beklaga att man inte rensa bort LCN när man hade chansen. Men jag såg dom som nära vänner till oss. Som dom flesta vet är ju nästan alla från våran stam från LCN. Men vi ville inte vara kvar och enbart internadla. Och ta en månad för ledningen att besluta om ett krig mot 10 mille stam var nåt dom vågade eller ej.


Men det är synd, för det är i stort sett bara ledningen i LCN som jag vill ha bort. Dom flesta är väldigt trevliga, och dom rör jag inte, betraktar dom fortfarande som vänner. Men som sagt synd att dom har en sån ledning. (ni har inte direkt medlemmarnas förtroende.)

Och LCN är väl kända för att komma och "hjälpa" sina allierade först när det inte finns nåt hot.

ST2 har jag inte mycket att säga om, spelar schysst och är duktiga spelare, såg fram mot ett roligt krig.

Nu vill jag bara att dagen ska komma när dom tar och rensar bort LCN. Iaf ledningen.

Trams! Jag ska inte ge mig in i någon pajkastning (kommer säkert bli en hel del av den varan ändå), men ville ändå kommentera det där med medlemmarnas förtroende för ledningen i LCN. Finns ingen bäring i det uttalandet. Vår ledning har visst vår förtroende. Ingen ska tro något annat. Om en eller annan spelare som överlöpt från LCN har annan åsikt, får det stå för dem. Den absoluta majoriteten har förtroendet intakt. Sedan går det ju inte att gå alla till mötes när det gälle beslut av olika slag. Alltid är det någon som tycker annorlunda.
 

DeletedUser

Guest
Nu får ju Noob Killah största samlingen noobs på .se att döda, så han om någon borde vara nöjd

Jag tror -U.S- kommer slutföra det de påbörjade när de var med i LCN
Att "internadla" LCN

Mycket svårare än så tror jag inte att det blir

Lycka till!
 

DeletedUser

Guest
korrekt eller fel

Corian och U.S var familj tillsammans.

Enligt min mening har U.S agerat dumt o gå ur ;) eller om corian slängt ut dem :)

Ja menar om us gick ur borde de lagt ihop 1+1 iaf...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -U.S- US-PO
Players:

Side 2:
Tribes: -ST2- LCNP LCNC
Players:

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 75
Sida 2: 258
Skillnad: 183

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 670,531
Sida 2: 2,374,357
Skillnad: 1,703,826

image.php
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
ni i -U.S- vet precis vad ni har gjort för fel för att detta kriget skulle bryta ut..

vi ses på slagfältet! :D
 
Senast ändrad:

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Lycka till båda sidorna!

Ni i -U.S- får leva efter uttrycket "Death before glory" tills någon hoppar in på er sida i kriget =)
 

DeletedUser

Guest
isgren, kriget säger jag ingenting om, det är det spelet går ut på. Sen vet jag vad du menar att vi vet precis varför. Även om det är fallet, så går vi långt tillbaka som vänner. Sen att ni som är pa´s m.m med vissa av oss inte ens kan ta er tid och bryta den med den personen tycker jag både är fegt och fult. Ni visste mycket väl att vi flyttat en del trupper mot ST2 anfallslinjer. Att ni sen väntar tills ni har öppen gata med era adlar, (tilläggas att en del av er även deffat oss.) Visar bara hur LCN tänker.

Skulle det roliga nu ta slut längre fram för mig och mina vapenbröder, så ångrar jag ingenting. Flytten från LCN var det bästa jag kunde gjort, sen att vi kanske är lite för agressiva, även för vårat eget bästa, det är en annan sak. :)

Men inget illa mot ST2, beklagar bara att vi inte fick visa våran samanhållning och vilja av stål i en fairfight. :)
 

DeletedUser

Guest
-U.S- är ingen aggresiv krigarstam. De har blivit inspirerade av NoD och MASH. Ett par wannabes.
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig påstått att vi är det heller, vi har inte satts på några prov alls innan nu. Det jag mena med det var bara att jag var less på att enbart internadla, och ville som dom andra i stammen spela spelet som det är tänkt.
 
Topp