Då vad de gangbang nu!

DeletedUser

Guest
Ok. Fått det intrycket av er. Men starkt gjort att ta det steget att bryta sig ut om man är missnöjd.
 

DeletedUser

Guest
Håller på -U.S-! Dom har det rätta tänket..

Är ju egentligen helt förståeligt att dom lämnade LCN.. Där fick dom ju bara internadla och adla nybörjare som ploppade upp. Då tröttnar man ju ganska fort.. Var nog antagligen ny stam eller sluta för en del..

Go -U.S- go!
 

DeletedUser

Guest
Håller på -U.S-! Dom har det rätta tänket..

Är ju egentligen helt förståeligt att dom lämnade LCN.. Där fick dom ju bara internadla och adla nybörjare som ploppade upp. Då tröttnar man ju ganska fort.. Var nog antagligen ny stam eller sluta för en del..

Go -U.S- go!

Och vem är du?:confused:
 

DeletedUser

Guest
monchichi, rätt uppenbart att han inte vill att vi ska veta det. :p
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
hmm, ganska underhållande att läsa vad som står.

Tänkte fråga er i -U.S-, om ni nu skulle bli en såkallad krigarstam varför startade ni inte något krig innan LCN gjorde det?

Lcn gick på DC efter dem var klara med sina internadlingar, istället för att kriga så börjar ni själva att INTERNADLA de spelare som gått med er i -U.S- , var det inte ni som var trötta på att internadla?

vet inte riktigt vilka uppgörelser som gjordes mellan -U.S- ledarna och LCN ledarna, men var inte en av dem att LCN skulle internadla dem spelare som skulle sluta? istället bröt ni detta avtal och började själva att internadla..
 

DeletedUser

Guest
Vill inte direkt sitta och klaga men ärligt talat tycker jag att -U.S- får vad de förtjänar. Att bryta sig ut ok. men sedan några veckor senare bli en del med Corian är rent sagt bara skit. (Inget illa mot corian) Att lämna en "familj" med löften om krig och sedan gå med i en annan "familj". Först ett bra tag senare starta krig med en Ni! akademi och till och med har LCN redan hunnit förklara krig emellanåt och internadla.

Sedan också att fortsätta bjuda in med löften mm tycker jag är taskigt. Utan att snacka med någon av ledarna i LCN så försöker ni bara värva spelare genom alt. Typ som att använda LCN som ett såll.

Känner väldigt många goda typer i -U.S- men det är inget man kan göra. Jaja lycka till.
 

DeletedUser

Guest
För att svara dig devil blade, det var en hel del diskutioner mellan U.S och LCN. Vi försökte få med er på en hel del intressanta saker. Men allt som kom från LCN var att vi får se, får kolla det, inte just nu, kanske senare m.m m.m.

Hade du vetat allt som låg bakom kriget mot Ni akademin. Men vi skulle gå i krig mot hela Ni familjen, ensamma. Sen blev det som det blev, med merge m.m. Så då fick det bli att vi gick i krig mot en akademi, även där frågade vi LCN om ni ville vara med. Även då var svaret nej. Men som vanligt började LCN ta byar när hotet var över och det var fritt fram.

Isgren, vilken stam i ordningen var ni när ni gick på DC? Det gjordes uppgörelser mellan stammarna, kan tillägga att LCN ofta kom med "ändringar" i det vi kom överens om.
För att ge svara dig varför vi inte startat krig nu på slutet. Som en liten ensam stam är det inte lätt att hitta bra mål, eftersom hela världen är uppbyggt med systerstammar. Och tanken var från första början att LCN skulle vara med på krigen, dels med off men framförallt med def. Kan du påstå att vi nån gång fått mycket hjälp?

Kan du svara på vilka spelare som gått över till oss och sen internadlats? Kan komma på ett par, 3 st, men med månader emellan att dom bytte och internadlades.
 

DeletedUser

Guest
Haaaaj

Jävlar vad det ska snackas skitt, gangbang hitt gangbang ditt...


-U.S- förstår att ni är ute efter att folk ska tycka synd om er men varför skrev ni inte gangbang när ni beslutade att gå på oss när vi var i "krig" med stammen dragon ..?


Inte kom vi ut och gangbang hit gang ditt utan som man bedar får man ligga..

När vi redan i början beslutade att ge oss på Dragon så räknade vi med att ha er -U.S- och Corian hackande på oss, inte att vi såg det som gangbang utan mer som en möjlighet till att trappa upp kriget efter att man var klar med dom byar som stammen dragon hade som var vid våra områden.:cool:
 

DeletedUser

Guest
wizzlee, då har du missförstått mig. Jag är inte ute efter några sympatier, som många i detta spel verkar ha glömt, är att det är just ett spel. Enda anledningen att jag spelar är för att det är en grymt trevlig och bra stam jag är med i. Och jag säger inte att vi inte har orsakat detta själva, utan vi har tagit både bra och dåliga beslut som tagit oss hit.

Och ang gangbang, så gör det mig inte nåt heller.
Har du läst mina posts så är mitt problem LCN och LCN enbart.
 

DeletedUser

Guest
wizzlee, då har du missförstått mig. Jag är inte ute efter några sympatier, som många i detta spel verkar ha glömt, är att det är just ett spel. Enda anledningen att jag spelar är för att det är en grymt trevlig och bra stam jag är med i. Och jag säger inte att vi inte har orsakat detta själva, utan vi har tagit både bra och dåliga beslut som tagit oss hit.

Och ang gangbang, så gör det mig inte nåt heller.
Har du läst mina posts så är mitt problem LCN och LCN enbart.


Hmmm angående LCN. Jag kan tro att du individuellt vill kanske enbart ått LCN men varför skriver du då upp : Då var det gangbang nu! ), skönt och veta att du är medveten om att deta är ett spel och härligt att du öppet signalerar på att du trivs i den stammen du är med i men den stammen råkar själva vara gangbangers så nu är det bara att kämpa på..

Vet att ni har några krigssugna spelare i den stammen vilket igår lede till att jag tog 11-12 byar ifrån er ( pay back ) ( st2 sry, men tack för rensen heheh )... Jag tror inte jag hade skickat anfall på er om inte era spelare hade passat på att köra sina race under vår lila expansions krig...
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Förstår att många är bittra, ordet taktik borde du fundera på oblivioon Vi ses på slagfältet allihopa :)

Min sista post här :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ni kunde ju gått på oss själva istället innan st2 då ju!
 

DeletedUser

Guest
Det var vi.För där var just en som skickade hela tiden på mig och jag skickade på honom.Ingen pajkastning nu.Ses på slag fältet
 

DeletedUser

Guest
För att svara dig devil blade, det var en hel del diskutioner mellan U.S och LCN. Vi försökte få med er på en hel del intressanta saker. Men allt som kom från LCN var att vi får se, får kolla det, inte just nu, kanske senare m.m m.m.

Hade du vetat allt som låg bakom kriget mot Ni akademin. Men vi skulle gå i krig mot hela Ni familjen, ensamma. Sen blev det som det blev, med merge m.m. Så då fick det bli att vi gick i krig mot en akademi, även där frågade vi LCN om ni ville vara med. Även då var svaret nej. Men som vanligt började LCN ta byar när hotet var över och det var fritt fram.

Isgren, vilken stam i ordningen var ni när ni gick på DC? Det gjordes uppgörelser mellan stammarna, kan tillägga att LCN ofta kom med "ändringar" i det vi kom överens om.
För att ge svara dig varför vi inte startat krig nu på slutet. Som en liten ensam stam är det inte lätt att hitta bra mål, eftersom hela världen är uppbyggt med systerstammar. Och tanken var från första början att LCN skulle vara med på krigen, dels med off men framförallt med def. Kan du påstå att vi nån gång fått mycket hjälp?

Kan du svara på vilka spelare som gått över till oss och sen internadlats? Kan komma på ett par, 3 st, men med månader emellan att dom bytte och internadlades.



Det finns ju alltid två sidor av alla mynt, en US spelares version kommer ju alltid främja US rätt och en LCN spelares version kommer alltid främja LCNs rätt. Tycker dessa diskussioner är tämligen onödiga... Men jag må säga att US inte riktigt agerat rätt i det här fallet. Kan inte heller säga att LCN inte gangbangar men det har jag inga problem med att vi gör heller, förkortar kriget och man behöver inte vara fullt så aktiv och lägga ner lika mycket tid även om man kanske gör det ändå ;).
 

DeletedUser

Guest
ST2 har inget med mig att göra :p eller vad säger du borgqvist....:confused:

Men men hoppas ni har lite krigsanda in er efter all nåd som skrivs....


Jag vet inte om du har något sam spel med dom eller ej, men jag ser att du inte är från varken LCN eller ST2
 

DeletedUser

Guest
För "tillfället" är det ST2 och LCN stammarna.

Bara att beklaga att man inte rensa bort LCN när man hade chansen. Men jag såg dom som nära vänner till oss. Som dom flesta vet är ju nästan alla från våran stam från LCN. Men vi ville inte vara kvar och enbart internadla. Och ta en månad för ledningen att besluta om ett krig mot 10 mille stam var nåt dom vågade eller ej.


Men det är synd, för det är i stort sett bara ledningen i LCN som jag vill ha bort. Dom flesta är väldigt trevliga, och dom rör jag inte, betraktar dom fortfarande som vänner. Men som sagt synd att dom har en sån ledning. (ni har inte direkt medlemmarnas förtroende.)

Och LCN är väl kända för att komma och "hjälpa" sina allierade först när det inte finns nåt hot.

ST2 har jag inte mycket att säga om, spelar schysst och är duktiga spelare, såg fram mot ett roligt krig.

Nu vill jag bara att dagen ska komma när dom tar och rensar bort LCN. Iaf ledningen.

Sorry LCN men jag håller med honom helt och hålle.t jag gillade ledningen tills vi slog ihop oss med bf
 
Topp