Då vad de gangbang nu!

DeletedUser

Guest
Jag vet inte om du har något sam spel med dom eller ej, men jag ser att du inte är från varken LCN eller ST2

Vad är det du inte har koplat...

När ni hete -usdn- så började ni adla till er byar av spelare i stammen Elite...
Av mig tog ni någon by ( spelaren *****)...
Hellt oki då ni tillhörde kryddunionen var det hellt acceptabelt men att spelare fortsatte skicka anfall på spelare i Elite är tyvär oacceptabelt och deräfter så är jag i krig mott er också.....
 

DeletedUser

Guest
Vad är det du inte har koplat...

När ni hete -usdn- så började ni adla till er byar av spelare i stammen Elite...
Av mig tog ni någon by ( spelaren *****)...
Hellt oki då ni tillhörde kryddunionen var det hellt acceptabelt men att spelare fortsatte skicka anfall på spelare i Elite är tyvär oacceptabelt och deräfter så är jag i krig mott er också.....

Okej, nu hänger jag med på vad du menar!
 

DeletedUser

Guest
Synd att v3 utsätts för ännu en gangbang - skulle vilja citera en person som jag tyvärr inte vet vem det är men jag misstänker Lobo eller Znize.
Lever man på gangbang så kommer man gå under av gangbang. Gangbangande är den enda legitima taktiken att kriga på i v3. Heder existerar endast hos oss som accepterar att bli vedergälld för vår orättvisa vedergällning mot orättvisan.
 

DeletedUser

Guest
Hehe stort tack... ! Du vet att jag har ca 70 % av mitt rens kvar tack vare dig... "Synd bara att jag var lite snabbare med adeln "

Snabbare? Jag slutade ju för sjutton att adla byarna när jag hade tusen inkommande från dig varje gång jag tog en by. Om du kollar på TWstats så ser du att vissa av de där byarna tog du av mig och inte av -U.S-.

Så jag var först men jag gav upp byarna. Ingen idé att tjafsa om en klunga på 20 byar när man har nästan 400. Nu har jag ju bara fler adlar som jag kan skicka på -U.S-byar med bättre slagläge.
 

DeletedUser

Guest
Darkdwarf: Ditt citat kommer från min profil i V3? Kommer från Thingen som jag tyckte la en fin kommentar, så den fick hamna där;)
 

DeletedUser

Guest
jag är inte heller någon från LCN eller -ST2-.Hade en som anföll mig hela tiden så jag anfaller också er för vad han gjorde mig.En från Elite
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
wizzlee , när var vi i U.S med i en gangbang? Startar vi ett krig och sen andra "hänger" på, typ LCN. Kan det då kallas gangbang från våran sida?
Jag har full respekt för ST2, dom har kört ett rent spel. Det är just LCN som är mitt problem.

Frälsaren, om du inte tycker LCN kommer in och gangbangar i krig, då vet jag inte vad du anser att gangbang är. Han ni någonsin startat ett krig?

isgren, jag är fullt medveten om vad taktik är. Men det ni kör är inte taktik i mina ögon, utan rent fegspel. Ni kommer bara in och försöker få grattis byar då ni vet en stor del av våran deff är borta. Det är ju det ni är bra på, blir ju som internadling för er med byarna.


Tråkiga med historien är att vi inte får veta hur vi hade stått oss mot ST2, nu när vi har ett par stammar till på oss. Hoppas bara dagen kommer snart då vi får se LCN gå under i en fin gangbang.
 

DeletedUser

Guest
... men ville ändå kommentera det där med medlemmarnas förtroende för ledningen i LCN. Finns ingen bäring i det uttalandet. Vår ledning har visst vår förtroende. Ingen ska tro något annat. Om en eller annan spelare som överlöpt från LCN har annan åsikt, får det stå för dem. Den absoluta majoriteten har förtroendet intakt. Sedan går det ju inte att gå alla till mötes när det gälle beslut av olika slag.

Säger en medlem som inte ens varit med sen Ni! stammarna slaktades och han la svansen mellan benen...
 

DeletedUser

Guest
Sorry LCN men jag håller med honom helt och hålle.t jag gillade ledningen tills vi slog ihop oss med bf

Ledningen i LCN har varit toppen men jag var igentligen emot sammanslagningen med NBG mm men jag tycker det blev väldigt lyckat och jag ågrar inte en sekund i LCN.

För att svara dig devil blade, det var en hel del diskutioner mellan U.S och LCN. Vi försökte få med er på en hel del intressanta saker. Men allt som kom från LCN var att vi får se, får kolla det, inte just nu, kanske senare m.m m.m.

Hade du vetat allt som låg bakom kriget mot Ni akademin. Men vi skulle gå i krig mot hela Ni familjen, ensamma. Sen blev det som det blev, med merge m.m. Så då fick det bli att vi gick i krig mot en akademi, även där frågade vi LCN om ni ville vara med. Även då var svaret nej. Men som vanligt började LCN ta byar när hotet var över och det var fritt fram.

Du har rätt. Ledningen var försiktiga början men ni var inte överhuvudtaget bättre. Visst det var mot hela Ni! ni planerade krig ok förståligt att det tog sådan tid då, men det med att slå sig ihop med corian var rent utav ruttet gjort. Attlämna en familj och lite senare gå med en annan är faktiskt fegt. (av ren nyfikenhet vill jag gärna veta varf ni blev en del av Corian ^^)
 

DeletedUser

Guest
För att citera min gode vän i stammen och de är såhär stämningen går i stammen....


När jag frågade hur det gick för honom svarade han:



"Tjena! Jodå, är väl fullt upp. Är ju så förbannad bara på hela grejen med LCN. Tycker det är så fult sätt. Jag menar, det hela började med att vi bröt oss ur för att kunna kriga mera frikostigt pga. deras diplomat-tjafs med allt o alla. Tanken var att vi skulle "bereda" en väg för LCN som satt fast i diplomati. Visst allt kanske inte gick precis som vi hade tänkt, men jag förstod då aldrig allvaret eller att dom blev så jävla griniga när vi plockade över spelare. Måste ju ändå vara fritt o upp till var o en vilken stam man vill tillhöra o iaf. när tanken var att dom som ville kriga skulle höra till oss o dom som ville köra lite mera laidback kunde stanna kvar. Blev ju bara en enda soppa av allt o jag trodde då aldrig att dom skulle vara SÅ fula att dom åkte snålskjuts på ST2:s krig mot oss. Jag menar, vi har ju varit en del av LCN en gång i tiden o borde ju samarbeta när vi är så tajta. Sen stör jag mig på att det är folk som jag såg till fick komma över till LCN från SLN-A, småskitar då, att dom attackerar mig nu. Nja, nog fan kämpar jag på allt men inte fan e det kul just nu iaf. Inga probs alls med själva krigandet, utan hela LCN grejen som skaver som fan. Hoppas vi kan få med oss större stammar eller hoppa in i nån större."

---

Och angående Elite blev det mest "jaha, krig där, jaha, men den som vill får väl ta ngn by då" så att det var koordinerat krig var det knappast tal om. 2 medlemmar av oss eller något som bor i det området.
 

DeletedUser

Guest
sluta tjata!

Nu är det bara så dom gick i krig mot U.S .
inget som dom kommer att ändra på, så det är bara att kämpa på mindre snack mer attacker :)
 

DeletedUser

Guest
Säger en medlem som inte ens varit med sen Ni! stammarna slaktades och han la svansen mellan benen...

LepraLars, inget snack om Ni!-stammarna är du snäll. Du vet inte vad som pågick bakom kulisserna. De spelare som lämnade flydde inte med svansen mellan benen utan det handlar om helt andra saker inför sammanslagningen med -ST2-. Du har själv spelare från Ni! i din stam så du kan ju höra med dem.

Det handlar enbart om lojalitet och vänskap, inte om strategisk planering. Det är därför de spelarna inte ingår i -ST2- idag.

Observera att jag inte tänker bidra till någon pajkastning eller retorik, men jag måste gå in och korrigera när folk börjar spekulera om Ni!

/Benzocaine f.d. ledare för Ni!
 

DeletedUser

Guest
För att citera min gode vän i stammen och de är



Och angående Elite blev det mest "jaha, krig där, jaha, men den som vill får väl ta ngn by då" så att det var koordinerat krig var det knappast tal om. 2 medlemmar av oss eller något som bor i det området.



Stammen Elite som Elite är inte i fulltskaligt krig utan det är enbart få spelare, (Jag en av dom). Vi ser det så som du själv skrev : jaha det är krig där borta så det blir som du själv sa jaha men de spelare som vill joina och ta byar får göra det....


"Jag hade oavsätt vad sett det på jaha det är krig där ute... Ingen går på LCN familjen utan att få tillstånd från mig hehheheh :cool: "
-------

Peace, love and totalmissunderstaning...
 

DeletedUser

Guest
LepraLars, inget snack om Ni!-stammarna är du snäll. Du vet inte vad som pågick bakom kulisserna. De spelare som lämnade flydde inte med svansen mellan benen utan det handlar om helt andra saker inför sammanslagningen med -ST2-. Du har själv spelare från Ni! i din stam så du kan ju höra med dem.

Det handlar enbart om lojalitet och vänskap, inte om strategisk planering. Det är därför de spelarna inte ingår i -ST2- idag.

Observera att jag inte tänker bidra till någon pajkastning eller retorik, men jag måste gå in och korrigera när folk börjar spekulera om Ni!

/Benzocaine f.d. ledare för Ni!


Okej, jag tycker inte direkt det var fel av umeflintis att gå in i LCN, men jag var själv den personen som accepterade att han fick gå med i LCN så jag vet vad jag pratar om Benzo ;)

Men som sagt, jag förstår honom.. men blir störd på att det ska komma åsikter i en fråga som han knappast är behörig att svara på..
 

DeletedUser

Guest
Stammen Elite som Elite är inte i fulltskaligt krig utan det är enbart få spelare, (Jag en av dom). Vi ser det så som du själv skrev : jaha det är krig där borta så det blir som du själv sa jaha men de spelare som vill joina och ta byar får göra det....


"Jag hade oavsätt vad sett det på jaha det är krig där ute... Ingen går på LCN familjen utan att få tillstånd från mig hehheheh :cool: "
-------

Peace, love and totalmissunderstaning...

whatever...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eftersom vi tydligen är ett alldeles för svårt motstånd och är smått omöjliga att klara av så känner även UF-BIA att dom nu inte kan vara passiva längre och se sina vänners byar försvinna utan går med aktivt i kriget.

Önskar även er i UF-BIA lycka till.

Tack, tar det ärligt talat mest som en komplimang att så anser sig behövda för att klara oss.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom vi tydligen är ett alldeles för svårt motstånd och är smått omöjliga att klara av så känner även UF-BIA att dom nu inte kan vara passiva längre och se sina vänners byar försvinna utan går med aktivt i kriget.

Önskar även er i UF-BIA lycka till.

Tack, tar det ärligt talat mest som en komplimang att så anser sig behövda för att klara oss.


då får väl jag börja anfalla då :D
 

DeletedUser

Guest
Ni har visst blivet sura nu för att ni fått ett motstånd.
 
Topp