Comics Vs SA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
så nu ska du också rätta mig ? för fan du byter ämne hela tiden när jag ber dig visa rapport , skämms du att ni har förlorat allt ? ..

vad skäms du för? att du måste ta över konton hela tiden eftersom du inte kan bygga upp ett själv? blir du rensad på ditt konto nu hoppar du väl över till nästa?
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

jag skämms inte, och jag har fortvarande lirat i trojan sen start även om jag börja om .. och vi tar de här i skype och du söker konto facking hela tiden, sen ska du säga till mig? ..
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

säg walla? alltså va cool ni är säga jag säga att sa och TS räknas också i stats, räkna sammanlagt TS och BOPE och sa har tagit byar av comics och DOH! de inte bara bope som räknas cool ni är att ni tog 1 by, kan jag få er autograf?
 

DeletedUser

Guest
säg walla? alltså va cool ni är säga jag säga att sa och TS räknas också i stats, räkna sammanlagt TS och BOPE och sa har tagit byar av comics och DOH! de inte bara bope som räknas cool ni är att ni tog 1 by, kan jag få er autograf?

Mesut har inte du annat en otrevligheter och svordomar att vräka ur dig i forumet ??
tror det är fler än jag som börjar trötna på ditt ovårdade språk
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Som åskådare och flitig extern läsare så måste jag tycka att det är låg nivå på den här forumstråden. kan inte diplomaterna och ledare vara dom som för talan istället för att allt och alla sitter och kastar skit på varann? vill gärna följa tråden med statistik och fina rapporter utan att behöva läsa oceaner av rappakalja ;) !

lycka till båda sidor och god fortsättning.

Det här var ju ganska vettigt mina kära!
Höj nivån ett par snäpp och släng gärna in lite rapporter eller liknande som faktiskt ger något konkret att diskutera :)
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Mesut har inte du annat en otrevligheter och svordomar att vräka ur dig i forumet ??
tror det är fler än jag som börjar trötna på ditt ovårdade språk

Tar gärna 1vs1 mot dig!

Vänta ni tills vi ger oss in i kriget på allvar, ska bara göra slut på det lilla de finns kvar av Enade!
 

DeletedUser

Guest
LoL ser ut som fiende sidan tar hjälp av random spelare å små stammar för att fejka på oss
tror jag skrattar byxorna av mig
 

DeletedUser

Guest
säg walla? alltså va cool ni är säga jag säga att sa och...

MINDFUCK!

Vet att det är ett helt meningslöst inlägg (som alla mina andra). Men allvarligt talat! Mesut innan du trycker på "Skicka svar" knappen så läs igenom vad du har skrivit en extra gång.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

TheLaw, Nej det är ingen meninglös inlägg de du skrev till mig du har rätt men jag säger mina åsikter och de skryter att de leder när de bara är en hel gäng rygglösa spelare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp