Comics Vs SA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
TheLaw, Nej det är ingen meninglös inlägg de du skrev till mig du har rätt men jag säger mina åsikter och de skryter att de leder när de bara är en hel gäng rygglösa spelare.
Därför halva comics har lämnat :)
å flyr åt alla håll
trode ryggraden på en spelare var hans trupper och sådana saknar vi inte direkt
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kommer gå ut i kriget som värdig förlorare och inte en som en ynkrygg och flyr.

Jag ger mig inte i första taget.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Grattis BOPE , och SA! men kriget är inte precis över xD kanske Comics borta men DOH finns kvar.. ^^ ..
 

DeletedUser

Guest
Tror denna tråd kan låsas då den aktuella stammen inte längre fins
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

nej inte låsa , för den stammen kanske inte finns som jag minns står DOH kvar ? bra jobbat men nu får ni möta DOH! som kommer inte ge lätt upp. 3<. DOH Vs TS / SA / BOPE. för fan va spännade de blir nu. ^^ .. O_O
 

DeletedUser

Guest
TheLaw, Nej det är ingen meninglös inlägg de du skrev till mig du har rätt men jag säger mina åsikter och de skryter att de leder när de bara är en hel gäng rygglösa spelare.

Men lär dig skriva med korrekt svenska så kanske de som läser förstår vad du har för åsikter.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

vilken noob du är som vanligt , som sagt skiter jag fullständigt i vad du säger och jag och elmorte har löst de här problemet mellan oss.
 

DeletedUser

Guest
vilken noob du är som vanligt , som sagt skiter jag fullständigt i vad du säger och jag och elmorte har löst de här problemet mellan oss.

Fan vad nice mannen! Jääklar, coolingen har pratat. Det är bra fortsätt så! Jag tror på dig! :cool:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

vänta när du vidare inte kör v18 behöver du inte va uppkäftig och kommentera bullshit? för fan ingen ide säga till dig när du ändå tror du är ngn.
 

DeletedUser

Guest
Ta det lugnt killar, håll god ton. Alla har varit "noobs" en gång i tiden.
 

DeletedUser

Guest
Lite lustigt att det kom från Ägg riket då han fortfarande är Noob :/

Nu räcker det. Under mina tre år på TW.se så har jag aldrig varit med om något liknande i ett världsforum. Det är pajkastning högt och lågt och fruktansvärt onödiga inlägg. Noob hit och noob dit, vem bryr sig? Ge fan i att vara så otrevliga och var glada, trevliga och ödmjuka istället och fokusera på själva spelandet istället. Det är inte genom att sitta och vara otrevliga ni får en bra tid här på TW utan det är vad ni gör på banan. Ut och visa vem det är som bestämmer i v.18 istället för att säga att du är en nolla eller noob etc. Ni vinner inga krig genom ord på ett officiellt forum. Som sagt, värsta jag varit med om och alla ska givetvis inte ta åt sig då det endast är ett par spelare som utmärker sig för detta men de är fanimig över allt bland v.18's olika ämnen!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp