Comics Vs SA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Comics Vs SA!

Krigets namn: Comics Vs SA

Krigsförklaring:
Ni vart tydligen lite sura över att vi bröt Alliansen, inget att vara sura för.

Lycka till (lär behövas) och ha kul. Festa inte för mycket nu bara.


Inte mycket att hänga i Julgranen men låt kriget börja.

Lycka till alla slagskämpar!

Sida 1:
Stammar: Comics
Sida 2:
Stammar: SA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 8
Sida 2: 1
Skillnad: 7

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 17,021
Sida 2: 1,881
Skillnad: 15,140

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,985
Sida 2: 0
Skillnad: 2,985

chart
 
Senast ändrad:

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Hej guys & gals!

Politik och propaganda är alltid trevligt. Det finns dock vissa riktlinjer för detta:

-Undvik personangrepp. Här är spelet och det som sker där det intressanta.
-Undvik helt onödiga inlägg utan relevans för tråden.
-Att kommentera någons stavning eller grammatik är enligt reglerna inte tillåtet.
-Och så naturligtvis resten av vår bibel (reglerna).

Är det någon som har synpunkter/frågor kring detta går det alldeles utmärkt att skriva till mig istället för att posta inlägg som kommer resultera i förseelser, jag är alltid öppen för lite trevlig diskussion via pm!


God jakt, god slakt som en gammal filosof brukade säga.
 

Deprive

New Member
Reaktionspoäng
0
Lagom till julfreden!

Vill bara föra fram från oss i SA att Comics är några riktiga backstabbers. Vi hade en allians mellan våra stammar, ett delat forum och ett ganska omfattande avtal till och med. Utan en speciell anledning avslutar de alliansen och nån dag senare kommer första skarpa + adel utan att vi hann mobilisera något försvar. Att avsluta en allians utan orsak för att sedan attackera brukar räknas som väldigt ohederligt och vill gärna att folk ska veta detta för framtiden, lita inte på Comics helt enkelt. Jag blev faktiskt varnad av en vän att de var väldigt opålitliga, men avfärdade detta och blev sen med råge motbevisad. Avtalet med underskrift från deras förra diplomat för de som är intresserade:

Havocboy den 03.12. kl 22:17

Kontrakt för en Allians mellan SA och Comics

I denna allians genomförs såklart inga som helst attacker på respektive stammar ingående i avtalet. En sådan handling tolkas som att personen brutit mot kontraktet och denna spelares byar kommer få attacker från den stammen som fått attacken som repressalier för detta och ska genast skicka en skiftlig ursäkt och förklaring.

Vidare ser vi inga adlingar inom SA:s eller Comics område. Att adla byar inom respektive stams gränser utan att först be om tillåtelse från den andra stammen räknas som ohederligt förfarande och som en stöld.

Stammens gränser innebär inte 30 timmar bort ifrån den spelare som har en by 50 timmar ifrån den övriga stammen, utan området där huvudklungan ligger (där den absolut största gruppen av medlemmar befinner sig). Som regel kan man säga att det som räknas som varje stams område är en ruta utanför den som ligger ytterst i huvudklungan i varje stam. På de platser där våra områden går ihop och det är oklarheter ska de berörda spelarna själva försöka samsas om byarna som vanligt, då utgår alltså bestämmelserna ovan och ersätts med en bra kommunikation.

Om två parter krigar med varandra som är IAP/Allierade med samma stam bör den stammen stå neutral eller medla i kriget för fred och "Treparts-IAP" dvs de båda stridande parterna sluter fred och ingår IAP eller allians.

I värld 18 kan man inte skicka assistans mellan allianser men man kan hjälpa varandra med diplomatiska frågor, attacker, rens, adling samt föra gemensamma krig. Behöver man hjälp med något sådant ska man göra en förfrågan i det gemensamma forumet.

Här med ingås en Allians i enlighet med avtalet:

UNDERSKRIFT SA: Ledare Deprive

UNDERSKRIFT Comics: Diplomat: Havocboy

Sen tänkte jag att det kunde vara kul att spica upp det hela med första ordentliga rapporten. Comics fick smaka på lite betongvägg :)


 

SirKnatchAlot

Member
Reaktionspoäng
3
Utan en speciell anledning avslutar de alliansen och nån dag senare kommer första skarpa + adel utan att vi hann mobilisera något försvar.

Hade det varit någon skillnad ifall det var någon annan spelare som adlat? Hade du hunnit mobilisera erat försvar bättre då eller?

Sluta gråta och spela spelet istället. Mr.Serious.
 

Deprive

New Member
Reaktionspoäng
0
Kanske, kanske inte, meningen du citerade innehåller iaf bara fakta, vi hann inte mobilisera något försvar.

Hahaha hur kunde du veta att jag sitter och storbölar framför datorskärmen?? Känner mig lite skakad.. :S
 

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
Deprive.
Ska jag lägga ut några genanta rapporter om era medlemmars truppantal?

Rätt patetiska siffror faktiskt.
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Denna rapporten var rätt patetiskt deprive eftersom den landade efter mitt "rens". Så det är inget att visa för att ni ska verka starka.

Comics still alive!;)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Tachuk jag e inte som dig du spela i nicket Apu och faila sü hürd.. blev ner kattad hela tiden, för fan va pinsamt där dü ? ... :D
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

kontakta mig i skype sü für du veta de flesta, och du va den första som faila i DOH , Du ska se andra doh spelare de für massa ink pü sig men failar inte , eller ger upp de forsätter bygga upp sina trupper som Joe Quimby som har fütt dagens försvarare 2 ggr , det är ganska bra. men Deprive va cool du är ? , brudan förlora de dära trupper för HELA Sa deffade robbenpower men nu är robbens trupper borta och halva era stam ..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp