Comics Vs SA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
kontakta mig i skype sü für du veta de flesta, och du va den första som faila i DOH , Du ska se andra doh spelare de für massa ink pü sig men failar inte , eller ger upp de forsätter bygga upp sina trupper som Joe Quimby som har fütt dagens försvarare 2 ggr , det är ganska bra. men Deprive va cool du är ? , brudan förlora de dära trupper för HELA Sa deffade robbenpower men nu är robbens trupper borta och halva era stam ..

Någon som kan ge mig mesuts ingame nick denna gång? Skickar adlar direkt.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Jag faila alderig som dig, du hade 2,7k men blev ner kattad till 1,9k för fan va pinsamt ? och ja sluta inte heller jag forsatt iallafall skillnad frün dig när man für 1 ink lägger du pü golvet.. aa jag nickar AbsoluteWar kom dü ? .. du skulle skicka adel pü mig ? juste ..
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Och så får jag återigen påminna om att hålla er till ämnet, nämligen Comics vs SA :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

aa sant.. men Deprive nu ska du fü en förklaringen varför vi starta krig mot er !! vi är inte dumma vi vet att ni tänkte attackera oss med BOPE efter jul, sü därför starta vi krig mot er för ni inte ska planera ett skit.. och de va bra att vi gjorde de.
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Stammar: Comics
Sida 2:
Stammar: SA

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 11
Sida 2: 2
Skillnad: 9

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 21,184
Sida 2: 3,599
Skillnad: 17,585

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,085
Sida 2: 0
Skillnad: 5,085

chart
 

DeletedUser

Guest
Jag faila alderig som dig, du hade 2,7k men blev ner kattad till 1,9k för fan va pinsamt ? och ja sluta inte heller jag forsatt iallafall skillnad frün dig när man für 1 ink lägger du pü golvet.. aa jag nickar AbsoluteWar kom dü ? .. du skulle skicka adel pü mig ? juste ..

AbsoluteWar är ju sämst. Inget att skryta över.
 

TeddyyBear

New Member
Reaktionspoäng
0
AbsoluteWar , keep going mannen. Killen som anföll en fast att man hade iap med hans stam. Fegt eller smart de får du avgöra själv men tänk inte förlänge bara.. :rolleyes:
 

Deprive

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi hade som jag skrev till dig inte planerat ett ända dugg innan ni skickade första skarpa, det kan jag ge dig mitt ord på. Vi ville ha kvar vår allians och litade på er, vi hade skrivit under avtal och ni verkade seriösa och lojala. När ni bröt alliansen och började attackera är det väl självklart att vi började planera, vad tror ni egentligen? Det är ni som agerat fult, det är allt jag vill säga.

Men det är inte mycket att whina om. Nu är det krig och det ska bli spännande hur det slutar, statistiken nu i början talar ju definitivt till er fördel men vi är långt ifrån slagna ännu. Tittar man på förlorade trupper har ni faktiskt gått back 15k mer än vi i nuläget. Jag förstod förresten inte vad som var patetiskt med min bifogade rapport, vadå landade efter ditt rens?
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Deprive anledningen till att vi ligger efter är för att ni är en ren deff-stam det finns ett fåtal spelare som kör off i eran stam.

Sen det där med Alliansen vi kanske inte var tydliga med det men de som inte är aktiva resulterar i adling.
 

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
Vi hade som jag skrev till dig inte planerat ett ända dugg innan ni skickade första skarpa, det kan jag ge dig mitt ord på. Vi ville ha kvar vår allians och litade på er, vi hade skrivit under avtal och ni verkade seriösa och lojala. När ni bröt alliansen och började attackera är det väl självklart att vi började planera, vad tror ni egentligen? Det är ni som agerat fult, det är allt jag vill säga.

Men det är inte mycket att whina om. Nu är det krig och det ska bli spännande hur det slutar, statistiken nu i början talar ju definitivt till er fördel men vi är långt ifrån slagna ännu. Tittar man på förlorade trupper har ni faktiskt gått back 15k mer än vi i nuläget. Jag förstod förresten inte vad som var patetiskt med min bifogade rapport, vadå landade efter ditt rens?

Jag kan upplysa dig (eftersom du tycks ha glömt det).
Att vi meddelade er när vi bröt alliansen, att vi skulle göra det och dessutom varför.

En eller ett par dagar senare får vi reda på att ni planerar ett krig mot oss.
Det kan vi naturligtvis inte bara sitta och vänta på, alltså gjorde vi denna krigsdeklarering och startade attackerna.

Svårare än så är det inte.
Försök inte få oss till backstabbers.
 

DeletedUser

Guest
aa sant.. men Deprive nu ska du fü en förklaringen varför vi starta krig mot er !! vi är inte dumma vi vet att ni tänkte attackera oss med BOPE efter jul, sü därför starta vi krig mot er för ni inte ska planera ett skit.. och de va bra att vi gjorde de.

var har du fått den infon skulle jag gärna vilja veta ??
 

SirKnatchAlot

Member
Reaktionspoäng
3
Jag kan upplysa dig (eftersom du tycks ha glömt det).
Att vi meddelade er när vi bröt alliansen, att vi skulle göra det och dessutom varför.

En eller ett par dagar senare får vi reda på att ni planerar ett krig mot oss.
Det kan vi naturligtvis inte bara sitta och vänta på, alltså gjorde vi denna krigsdeklarering och startade attackerna.

Svårare än så är det inte.
Försök inte få oss till backstabbers.

Case closed.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp