Comics Vs SA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Deprive

New Member
Reaktionspoäng
0
Att vi planerade krig mot er innan ni började attackera förnekar jag som sagt, men ord står mot ord så det är inte mycket mer att prata om på det området.
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Fattar inte riktigt varför ni tjuter över att vi började attackera er.. Vi attackerade inte er mer än någon annan -.-
 

SirKnatchAlot

Member
Reaktionspoäng
3
Asså vad i H har Mesut med denna tråd att göra?!
Vill ni snacka med barnet kan ni väl skicka ett pm eller något.
 

Galeenpanda

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom killen har skrivit en hel del i tråden så undrade jag om han C.oade Trojan bastard, för att dem använder samma "skrivstil" "ü" istället för "å" Och dels för att jag tror han vill komma in till B2K för att spya.


/pandis.
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom killen har skrivit en hel del i tråden så undrade jag om han C.oade Trojan bastard, för att dem använder samma "skrivstil" "ü" istället för "å" Och dels för att jag tror han vill komma in till B2K för att spya.


/pandis.

Det mesut har skrivit i tråden har inget med hans idiotiska och jävligt jobbiga sätt att skriva på. Ta det på pm.
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
"23 12
14:15 Stammen (!TS!) har gått med i kriget."


Tror inte det vet riktigt vad de sysslar med?:D
 

DeletedUser

Guest
Tachuk jag e inte som dig du spela i nicket Apu och faila sü hürd.. blev ner kattad hela tiden, för fan va pinsamt där dü ? ... :D

Håll din mun tyst om det du pratar om är gojja.

tachuk satt inte på Apu kontot. Om du ska komma här och skriva FALSK information om oss så håll de för dig själv istället för att framstå som en idiot.

Dessutom handlar denna tråd om Comics VS SA & inget annat. Annan disskustion kan du ta med oss ingame eller liknande.

Ha en bra dag och god jul.

Mvh:
Azike
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

jag e vän med tachuk igen, och konton apu va test-konto. om du inte tror jag e vän med honom kan du fråga han själv. men stammen TS har väl DOH! på sig ? va många stammar mot Comins xd.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
jag e vän med tachuk igen, och konton apu va test-konto. om du inte tror jag e vän med honom kan du fråga han själv. men stammen TS har väl DOH! på sig ? va många stammar mot Comins xd.
Kan väl reda ut lite fakta här:
Ja ts är med i kriget då dom har DoH! på sig, och DoH! hjälper comics i kriget mot SA
Anledningen till att vi i bope gått med i kriget kan tänkas bero på att comics inte kan hålla fingrarna i styr å försöka sno byar av oss

Desutom till er som inte vet det är comics å DoH! ally
och är med varandra i kriget mot oss andra..

Hoppas någon kanske blev lite kokare av det här
det blev då inte jag :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

aha , så klart doh gick med kriget när vi i comins visste att efter julfreden tänkte ni bope och sa sammarbeta att ta ut oss ? hur många ally har ni ? det är TS , BOPE , SA, vs DOH och comins. sluta klaga på de, stor skillnad.
 

DeletedUser

Guest
aha , så klart doh gick med kriget när vi i comins visste att efter julfreden tänkte ni bope och sa sammarbeta att ta ut oss ? hur många ally har ni ? det är TS , BOPE , SA, vs DOH och comins. sluta klaga på de, stor skillnad.

Ingen som klagar !! bara konstatera fakta, men att ni fått kriget på er är erat eget fel då ni har lysnat på falska rykten då varken vi eller sa hade några som helst planer mot er.

men så går det när man lysnar på flyktingar från gamla sob kanske hmm men men nu krigar vi
låt yxorna ljuda å må bäste stam/stammar vinna
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

aa okej, men inte vårt fel? och att vi fick ingen fel fakta kom inte säg till mig om att vi fick fel fakta , och comins e glad att de får kötta flera stammar. kan säga SA har '' skit mkt bra trupper '' :cool:
 

DeletedUser

Guest
aa okej, men inte vårt fel? och att vi fick ingen fel fakta kom inte säg till mig om att vi fick fel fakta , och comins e glad att de får kötta flera stammar. kan säga SA har '' skit mkt bra trupper '' :cool:

Men då kan du väl lägga upp ditt egna truppantal här på forumet om du själv "har så mycket"? ;)

Nej, sluta upp med att sitta och larva dig på forumet.. Ut och kriga med dig istället och visa vad du kan. Sedan kan du snacka, just nu skämmer du bara ut dig..
 

DeletedUser

Guest
aa okej, men inte vårt fel? och att vi fick ingen fel fakta kom inte säg till mig om att vi fick fel fakta , och comins e glad att de får kötta flera stammar. kan säga SA har '' skit mkt bra trupper '' :cool:
kan säga att ni inte ens har en susning om vad ni talar om
då SA inte hade den minsta plan att gå på er.

Dom var ju era ally men det säger bara att ni är stabbers inget annat..
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Elmorte, hur vet du att vi har Ally?

Måste man ha en allians för att DOH! står på ens sida, tänk på saken;)
 

DeletedUser

Guest
Anledningen till att vi i bope gått med i kriget kan tänkas bero på att comics inte kan hålla fingrarna i styr å försöka sno byar av oss


Ingen som klagar !! bara konstatera fakta, men att ni fått kriget på er är erat eget fel då ni har lysnat på falska rykten då varken vi eller sa hade några som helst planer mot er.

Först för att de inte kunde hålla fingrarna i styr sen för att de lyssnar på falska rykten? Pratar du i nattmössan min lilla vän?

Tycker inte kunna bestämma vilken anledning varför ni gick med egentligen!
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp