Bringt förlora

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Fattar inte varför ni stör er så på hoaa.

Tycker han är stört skön :) Ni blir så lätt provocerade lilla vänner. :D


För övrigt tappar solace lite byar just nu men vad tusan lite försprång måste vi ju ge till lilla TCO så de inte förlorar för stort sen :)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Fattar inte varför ni stör er så på hoaa.

Tycker han är stört skön :) Ni blir så lätt provocerade lilla vänner. :D


För övrigt tappar solace lite byar just nu men vad tusan lite försprång måste vi ju ge till lilla TCO så de inte förlorar för stort sen :)

kanske dags att börja slå tillbaka nu då..eller? Försprånget börjar bli rätt stort. Men förr alldel..jag klagar inte.. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Edubbel vi vet alla att de är du som är clownen :)

Tco anfaller med spjyyt!!
 

DeletedUser

Guest
Att TCO valde den sidan var ju inte oväntat. Lögnare hela bunten
 

DeletedUser

Guest
Har inga lingonveckor. P-spruta :p

Minns bara hur TCO-spelare svor på att de inte skulle beblanda sig i kriget.
 

DeletedUser

Guest
Visar man svaghet får man skylla sig själv, så gäller det överallt, man kan aldrig visa svaghet ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja det är ju lätt att hoppa på de svaga. Så jag kan inte se det som en prestation om ni vinner ;)
Själv har jag inte spelat på 5 månader av olika anledningar. Spelglädjen hade liksom försvunnit av olika anledningar. Undrar varför? Hmmm
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Ja det är ju lätt att hoppa på de svaga. Så jag kan inte se det som en prestation om ni vinner ;)
Själv har jag inte spelat på 5 månader av olika anledningar. Spelglädjen hade liksom försvunnit av olika anledningar. Undrar varför? Hmmm

tror du missförstått vad spelet går ut på. Det är ett krigsspel där man krigar mot andra stammar.
Du har särkert själv adlat upp små spelare..eller...har du kanske bara adlat barbarer?

Den starkaste vinner = TCO
 

DeletedUser

Guest
Ja det är ju lätt att hoppa på de svaga. Så jag kan inte se det som en prestation om ni vinner ;)
Själv har jag inte spelat på 5 månader av olika anledningar. Spelglädjen hade liksom försvunnit av olika anledningar. Undrar varför? Hmmm

Svaga!?!?!
Man förlorar inte stora mängder trupper av att adla barbarbyar.
 

DeletedUser

Guest
Spelglädjen hade liksom försvunnit av olika anledningar. Undrar varför? Hmmm

för att du och din stam blev attackerade av en annan stam i detta spel som direktöversatt från engelska till svenska heter "stamkrigen".

Det är lite synd om dig. du ville ju bara sitta under din korkek och lukta på blommorna.
 

DeletedUser

Guest
skulle vilja be moderator ändra titeln på tråden föresten. det är en mans åsikt att vi förlora, långt ifrån sanningen dessutom.
 

DeletedUser

Guest
skulle vilja be moderator ändra titeln på tråden föresten. det är en mans åsikt att vi förlora, långt ifrån sanningen dessutom.

Jag har valt att inte göra det då jag har sett det här som en diskussion huruvida BringT förlorade eller inte.

Men nu har det kommit till det stadiet då jag anser det vara över, och på detta är ju BringT trots allt en del av TCO. Vidare diskussioner kan alltså tas i tråden som rör kriget (TCO Vs. Solace)

Tack för mig!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp