Bringt förlora

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
det roliga är att en i bringit sitter och slår sig på bröstet att vi åker på stryk av en mindre stam , han har uppenbarligen missat att TCO går på oss med =)

snacka om koll på läget


Hur tänkte du nu? Bringt mötte Solace i 1 månad och nu när vi krigat mot er i 4h anser du att bringt inte kan skryta över sin insats?
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Ursprungligen postat av Danney
Tyvärr Solace, ni hade chansen att utrota oss redan under LaD tiden, ni tog den inte och nu får ni stå ert kast.

Jo vi hade chansen men inte under LaD, då 20-gänget bara vill anfalla MR och sedan DO och sedan TKOTR.

Chansen var efter vapenvilan med KWN, tyvärr så sluta nästan hela stammen då.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ursprungligen postat av Danney
Tyvärr Solace, ni hade chansen att utrota oss redan under LaD tiden, ni tog den inte och nu får ni stå ert kast.

Jo vi hade chansen men inte under LaD, då 20-gänget bara vill anfalla MR och sedan DO och sedan TKOTR.

Chansen var efter vapenvilan med KWN, tyvärr så sluta nästan hela stammen då.

KGB och Solace då?
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Hur tänkte du nu? Bringt mötte Solace i 1 månad och nu när vi krigat mot er i 4h anser du att bringt inte kan skryta över sin insats?

Danney du vet lika väl som alla här att bara jämföra Solace kontra Bringt i poäng haltar. Med tanke på hur mycket "assistans" de fick, så var nog Solace i underläge poängmässigt.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Danney du vet lika väl som alla här att bara jämföra Solace kontra Bringt i poäng haltar. Med tanke på hur mycket "assistans" de fick, så var nog Solace i underläge poängmässigt.

Vadå, anser du att om Bringt skulle få 10% av vårt deff (Överdriver lite för din skull :)) så ska hela TCOs poäng räknas in? Även om vi inte bidrar offensivt?


Och sen fanns det TCOare som deffade Solace också, räknas inte dem med?
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Vadå, anser du att om Bringt skulle få 10% av vårt deff (Överdriver lite för din skull :)) så ska hela TCOs poäng räknas in? Även om vi inte bidrar offensivt?


Och sen fanns det TCOare som deffade Solace också, räknas inte dem med?

TCO deffade väl inte bringt om jag minns Beaver rätt ;)

Glöm inte av DO/DOD/... osv
 

DeletedUser

Guest
TCO deffade väl inte bringt om jag minns Beaver rätt ;)

Glöm inte av DO/DOD/... osv

Varför har du börjat jiddra så jävla mycket om att vi va deffade helt plötsligt?
Detta sa du inget om under tiden vi krigade. Men nu bara för att ni kommer få stor stor ***** så ska du hitta på undanflykter för att försöka smutskasta oss. Moget, och inte minst effektivt
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Varför har du börjat jiddra så jävla mycket om att vi va deffade helt plötsligt?
Detta sa du inget om under tiden vi krigade. Men nu bara för att ni kommer få stor stor ***** så ska du hitta på undanflykter för att försöka smutskasta oss. Moget, och inte minst effektivt

Du prata om moget..................hahahahaha.....fasen du har humor.

Om du orkade läsa mer än tre ord skulle du även läsa detta där jag talar om att jag nämt det tidigare, fråga någon med insikt vet ja.
 

DeletedUser

Guest
Du prata om moget..................hahahahaha.....fasen du har humor.

Om du orkade läsa mer än tre ord skulle du även läsa detta där jag talar om att jag nämt det tidigare, fråga någon med insikt vet ja.

Fasen Hoaa kunde du ens sjunka så här lågt?
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
men käre barn.. Lägg ner nu Hoaa och co. Du är bara bitter för att det går utför för er nu.. INse fakta. Detta är ett krigsspel..vi attackerar er... Vad hjälper det att älta gammal skit?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: -RoBBaN-

Side 2:
Tribes: Solace
Players:

Timeframe: 04/09/2009 00:00:00till17/10/2009 00:53:09

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 129
Sida 2: 1
Skillnad: 128

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,276,745
Sida 2: 10,029
Skillnad: 1,266,716

image.php


HÅLL KÄFTEN HOAA!!!!! :cool:
 

DeletedUser

Guest
ohh har bring joinat storebror hmm tydligen var det inte så mkt krut i bring endå utan bring har aldrig varit och kommer aldrig vara något utan TCO
först starta krig sen fly in i TCO najs jobbat men det är ju så dom "stora" brukar göra när orken inte finns kvar
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
ohh har bring joinat storebror hmm tydligen var det inte så mkt krut i bring endå utan bring har aldrig varit och kommer aldrig vara något utan TCO
först starta krig sen fly in i TCO najs jobbat men det är ju så dom "stora" brukar göra när orken inte finns kvar

För det första. Idiot.

För det andra. Tycker dom bevisat sig tillräckligt bra mot Solace.

För det tredje. Jag ville också kriga.
 

Tompakorv

New Member
Reaktionspoäng
0
Hoaa ditt största misstag hittills på server 2 var att du tillsammans med krocko lyckades slarva bort den enda vettiga ledningsmedlemmen (tillsammans med jimbolainen bör sägas ;) ett par månader före, bara det var ju en del av förspelet inför bringt kriget...

Massinvite av noobs gick före att vara ärlig mot sin stam, delar av ledningen samt allianser vilket bevisligen straffat sig rätt hårt.

Hade solace låtit jimbolainen tagit kommandot helt från början hade inte det här uppstått och ni hade troligen kunnat merga sönder världen till er fördel.

Over and Out

PS. DEFFA HOAA
 

DeletedUser

Guest
ohh har bring joinat storebror hmm tydligen var det inte så mkt krut i bring endå utan bring har aldrig varit och kommer aldrig vara något utan TCO
först starta krig sen fly in i TCO najs jobbat men det är ju så dom "stora" brukar göra när orken inte finns kvar

Haha denna pajasen. odin81/lucky64?/soutwind/skullmaster/10 namn till, är lite butter.
Han spenderade tidigare (och har sen lång lång tid tillbaka) alla sina uppkopplade timmar till att slicka Bringt rumpa. Speciellt SirBs och EE och några andra utvalda lyckliga. Spionerade till oss på solace genom lucky kontot gjorde han också.
Sen börjar han visa attityd i forumet så SirB adlar bort honom från k62 och blixten spräcker mödomshinnor uppe i norr.
Strax därefter (dagen efter) har han slutat spela och dyker upp med nytt nick "southwind"....
kanske blir detta konto ett "inne" konto. Jag tror på dig odin/skullmaster/lucky/southwind/nya elohim????
 

DeletedUser

Guest
Du prata om moget..................hahahahaha.....fasen du har humor.

Om du orkade läsa mer än tre ord skulle du även läsa detta där jag talar om att jag nämt det tidigare, fråga någon med insikt vet ja.

jodå såatteeeee
Lycka till Hoaa.
 

DeletedUser

Guest
Haha denna pajasen. odin81/lucky64?/soutwind/skullmaster/10 namn till, är lite butter.
Han spenderade tidigare (och har sen lång lång tid tillbaka) alla sina uppkopplade timmar till att slicka Bringt rumpa. Speciellt SirBs och EE och några andra utvalda lyckliga. Spionerade till oss på solace genom lucky kontot gjorde han också.
Sen börjar han visa attityd i forumet så SirB adlar bort honom från k62 och blixten spräcker mödomshinnor uppe i norr.
Strax därefter (dagen efter) har han slutat spela och dyker upp med nytt nick "southwind"....
kanske blir detta konto ett "inne" konto. Jag tror på dig odin/skullmaster/lucky/southwind/nya elohim????


lilla brobeck du är ju bara dum om du inte inser att ingen vet att det är du som sitter på fiskens forumskonto..
å adlade mig intressant för du har aldrig å kommer aldrig adla mig
finns ingen förutom camaro för över 1 och ett halvt år sedan som adlat mig
så sprid du dina lögner å tro på dom men jag med fler kommer alltid tycka du är patetisk å en dålig förlorare, ser solace som vinnare i detta då ni inte kunde vinna mot dom i bring så var ni så feg att ni flydde in i TCO
som sagt när saker går tungt så grinar ni till storebror
tack och adjö
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp