Bringt förlora

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tycker att ni är jävligt löjliga allihopa.

Hoaa- Skärp dig nu för fan.

BringT- Det var sagt att ni skulle förlora eftersom att ni var mycket mindre och tillslut skulle få slut på trupper, adlar, motivation, ork m.m. Och eftersom ni nu hoppar in i TCO (vill inte säga flyr eftersom jag inte tycker att ni flyr) så bevisar ni inget om att ni vunnit något.

Trupper m.m kunde tagit slut och kriget kunde vänt snabbt som fan, ingen vet vad som kunde hända så ni har inte vunnit ett skit.

Tco - Smart drag är väl allt jag kan säga, tycker inte ni gjorde något dåligt på något sätt förutom att Solace faktiskt var en allierad stam, men vem bryr sig?
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Efter ca 6.5 timmars strid (24h för Urrskogen som ligger back) ser statsen ut så här:

Side 1:
Tribes: TCO TCO2
Players: Urrskogen

Side 2:
Tribes: Solace
Players: matte47

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 133
Sida 2: 10
Skillnad: 123

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,325,837
Sida 2: 98,507
Skillnad: 1,227,330

image.php



Någon som saknas?
 

DeletedUser

Guest
ohh har bring joinat storebror hmm tydligen var det inte så mkt krut i bring endå utan bring har aldrig varit och kommer aldrig vara något utan TCO
först starta krig sen fly in i TCO najs jobbat men det är ju så dom "stora" brukar göra när orken inte finns kvar

när ska du sluta yttra dig? för 2 månader sen var vi dina största hjältar. du var som en 13årig flicka i publiken på idol. En dag fick du ambitioner att bli viktig inom solace så du började käfta så smått. du försökte förtala ett par bringt it medlemmar och räknade inte med att mötas av hat från oss alla. plötsligt stod du där gråtandes och med nersketna trosor.

några dagar senare kontaktar du mig på skype där du försöker dig på utpressning och kommer med massa tomma hot. "jag kommer få hela bringt bannade, ni har gett er in på djupt vatten. ni har tjafsat med fel snubbe!" gastade du. Jag sket fullständigt i dina hot och som väntat hände det heller ingenting. du har gjort bort dig och alla tycker du är en pajas, lägg ner.
 

DeletedUser

Guest
Den här tråden verkar vara på väg neråt. Dra upp nivån en bit och jag låter den vara kvar, okej ? :)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Men vad i..!

*Solace och Bringt krigade.
*Båda adlade byar av varandra, dock tog Bringt fler.
*TCO och Solace var allierade.
*TCO och Bringt var allierade.
*TCO tyckte bättre om Bringt.
*TCO och Bringt gick ihop.
*TCO förklarar krig mot Solace.
*Solace är sura.

Det är som ett förhållande.
TCO var gift med Bringt men vänsterprassalde med Solace. Men till slut tog TCO sitt förnuft tillfånga och gick tillbaka till Bringt. Och lämnade Solace ensam och övergiven, bitter på att ha blivit sviken.

Nu vore ju det slut där..om nu inte detta varit ett KRIGSSPEL och inte ett Sims.

*TCO adlar byar på löpande band av Solace.
*Solace klagar på offentliga forumet.
*Solace kommer med bortförklaringar.

Solace...med Hoaa i spetsen..
Sluta klaga börja kriga.

THE END
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Efter ca 6.5 timmars strid (24h för Urrskogen som ligger back) ser statsen ut så här:

Hahahahaha....
Tack för upplysningen, så nu har Urriskontot och eppels gått samma väg som Forsbergskontot. (Till de övergivnas å utanför statestiken.)

Riktigt kul att läsa Acidclowns (hette han så?) i efterhand.

Men all heder till orginalet även om han lämnade ett getingbo efter sig under MR-kriget.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Du kan inte gnälla till dig en vinst Hoaa, Back on track: Bringt förlorade inte, det vet du lika bra som alla andra här.
 

Cr@pman

New Member
Reaktionspoäng
0
TCOs plan:
Döda Solace
Döda DO/DO-A
Världsherravälde...........

Det tråkiga är att de antagligen kommer lyckas -.-
 

DeletedUser

Guest
det roliga är att en i bringit sitter och slår sig på bröstet att vi åker på stryk av en mindre stam , han har uppenbarligen missat att TCO går på oss med =)

snacka om koll på läget

Petrinas... mmmm..

Kortfattat

1. Vi har presterat BRA i kriget innan mergen med tanke på vår poäng och storlek mot er, fakta talar och jag tänker inte smutskasta!
2. Detta är ett nytt krig, ny stam och vi tar det därifrån

SLUTA leka dagis här som småbarn, gnäll inte, kasta inte skit. Detta är BARA ett spel inte verkliga livet boys and girls

HAKUNA MATATA!
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Du kan inte gnälla till dig en vinst Hoaa, Back on track: Bringt förlorade inte, det vet du lika bra som alla andra här.

Hahahaha .... jasså det gick inte .... hahahaha.

Bringt loosa för som det sas innan krigsstart var att när TCO gick in i kriget hade Bringt förlorat. Nu finns ju visserligen Bringt kvar med en spelare....

Bringt har skött sig bra med tanke på förutsättningarna, fast det hade inte hållit så länge till då vi började se sönderfallet.

Men som en vettig röst sa, så är det ett nytt krig ifrån igår.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hahahaha .... jasså det gick inte .... hahahaha.

Bringt loosa för som det sas innan krigsstart var att när TCO gick in i kriget hade Bringt förlorat. Nu finns ju visserligen Bringt kvar med en spelare....

Bringt har skött sig bra med tanke på förutsättningarna, fast det hade inte hållit så länge till då vi började se sönderfallet.

Men som en vettig röst sa, så är det ett nytt krig ifrån igår.

Vilket sönderfall?
 

DeletedUser

Guest
Lägg ner gnället, ta spelglädjen och sköt den...

Nytt krig, nya utmaningar... have fun ^^
 

DeletedUser

Guest
Alla vet ju redan vad Bringit går för? Hur annars försvann traktorerna? För de ringde mitt i natten och snacka skit med folk ifrån dem? Troligtvist inte!

Och du Hoaa ta och skärp dig är alla så jävla dåliga i Bringit ta tillbaka ditt jävla konto och kör över dem?
 

DeletedUser

Guest
Alla vet ju redan vad Bringit går för? Hur annars försvann traktorerna? För de ringde mitt i natten och snacka skit med folk ifrån dem? Troligtvist inte!

Och du Hoaa ta och skärp dig är alla så jävla dåliga i Bringit ta tillbaka ditt jävla konto och kör över dem?

Tycker inte att tkotrt är att jämföra med solace.

Vi tänker inte radera våra konton för att de är lite motigt. iaf inte dom som spelar någon roll.

Lycka till nu :)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Alla vet ju redan vad Bringit går för?
Ja stora i orden och sedan ropade på hjälp för att hålla det.
Hur annars försvann traktorerna? För de ringde mitt i natten och snacka skit med folk ifrån dem? Troligtvist inte!
Har för mig att de kollapsa inifrån, fråga dina stamfränder som är Ex TKOTR.
Och du Hoaa ta och skärp dig är alla så jävla dåliga i Bringit ta tillbaka ditt jävla konto och kör över dem?

Två fel:
Har aldrig lämnat kontot (Du skall inte tro på allt du läser i ett propaganda forum)

Köra över Bringt, går inte! (De gav ju upp och finns inte mer)
 

DeletedUser

Guest
Bring it hade ett stort övertag mot er, nu har vi tagit över stafettpinnen ihop med Bring it.
Oavsett hur du vill vrida på orden så är det ni som förlorar - inte någon annan.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Bring it hade ett stort övertag mot er, nu har vi tagit över stafettpinnen ihop med Bring it.
Oavsett hur du vill vrida på orden så är det ni som förlorar - inte någon annan.

Jo för ni räknar bort Forsberg / Elohim /eppelc osv....
Samt på totalen hade vi ett underläge, men det hade slutat växa och var på väg att börja krympa.

Vi knäckte ryggraden på Bringt, räkna hur många av de 20 kontona som har samma ägare nu och inte varit köad de senaste två veckorna. Så det var bara en tidsfråga.

Men Tco har nu förklarat krig och tagit över stafettpinnen. Bringt finns inte längre och känner till få tillfällen då segraren kan hävda seger trots att man inte finns kvar utan blivit upplöst.

Solace ville inte ha krig med Bringt men är man så korkad att man anfaller en allierad som hellre vill merga och lämna över ledarrollen å sedan inte kan behålla stammen intakt till slutet kan man ju bara gråta.

Jag hoppas nu att Beaver lyckas bättre än Brobeck (han har iallafall börjat bättre) å inte måste av liknande skäl merga in i DO.

MVH Hoaa
PS
TCO har ett krigarrykte och jag tror det är välförtjänt.
Bringt är utskrattat på bl.a. v4
DS
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Bringt är utskrattat på bl.a. v4
DS

Hoppas jag inte mött någon såkallad bra spelare från v4.
Blir ju bara sämre och sämre, vet någon v3 spelare om jag har rätt för mig.
Riktigt dåliga.
Skulle inte förvåna mig om jag slaktat v4 spelare med här i v2.

Du är ju den enda som gör motstånd, eloge till dig Hoaa ^^ mot mig då :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp