Bringt förlora

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahahahahaha.......

Trots deff ifrån flera stammar och Kö ifrån flera externa spelare, måste de ändå kalla in storebror TCO när orken tryter.

Bra jobbat Solace, med tanke på hur mycket deff vi mött i deras byar och hur mycket off de sänt har ni gjort det bra.
 

DeletedUser

Guest
ja gud va vi förlora, de ser man ju på statsen.. eller?
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahahahahaha.......

Trots deff ifrån flera stammar och Kö ifrån flera externa spelare, måste de ändå kalla in storebror TCO när orken tryter.

Bra jobbat Solace, med tanke på hur mycket deff vi mött i deras byar och hur mycket off de sänt har ni gjort det bra.

störste förloraren är väl ändå du..eller? Du har ju slutat..
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Vi är trött på att sitta bredvid å se på när ni uppenbarligen lider, tänker göra ert lidande så kort som möjligt.

C U in da battlefield ;)
 

DeletedUser

Guest
5 spänn på att dina 20dagar "tagit slut nu" hoaa.
Du bryr dig inte för du skulle ändå sluta, eller hur?
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Inga sura miner nu från båda sidorna, nu har vi kul och krigar istället.

Om det nu vore krig, tittar jag på min inkommande lista, så är det inte krig.

Tar jag bort EdubbleD alla fejk då vi bomba ut honom i helgen och Abels fejktåg (du brukar ju ha mer moral än fejka 100%?) så är det ändå runt 8000 inkommande kvar, känns det som att någon inte tycker jag är helt ofarlig....
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Om det nu vore krig, tittar jag på min inkommande lista, så är det inte krig.

Tar jag bort EdubbleD alla fejk då vi bomba ut honom i helgen och Abels fejktåg (du brukar ju ha mer moral än fejka 100%?) så är det ändå runt 8000 inkommande kvar, känns det som att någon inte tycker jag är helt ofarlig....

Jag trodde att du hade slutat :(. Ber om ursäkt för detta och ska försöka avbryta mina anfall.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Om det nu vore krig, tittar jag på min inkommande lista, så är det inte krig.

Tar jag bort EdubbleD alla fejk då vi bomba ut honom i helgen och Abels fejktåg (du brukar ju ha mer moral än fejka 100%?) så är det ändå runt 8000 inkommande kvar, känns det som att någon inte tycker jag är helt ofarlig....

Oj, jag tror inte du är ofarlig..
Du kan säkert skada, men kanske inte just i detta tillfället..
 

DeletedUser

Guest
Om det nu vore krig, tittar jag på min inkommande lista, så är det inte krig.

Tar jag bort EdubbleD alla fejk då vi bomba ut honom i helgen och Abels fejktåg (du brukar ju ha mer moral än fejka 100%?) så är det ändå runt 8000 inkommande kvar, känns det som att någon inte tycker jag är helt ofarlig....

Haha okej. Synd att du inte sa detta innan ni körde som taktik att köra "alla på 1", såfall hade ja nog hållt med dig.
 

DeletedUser

Guest
Kul också att du sitter o gnäller på alla. När felet egentligen är ditt.
Hade jimbo och sirväs fått styra stammen hade ni antagligen mergat med TCO o adlat barbarer i lugn o ro nu.
Men ack
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Kul också att du sitter o gnäller på alla. När felet egentligen är ditt.
Hade jimbo och sirväs fått styra stammen hade ni antagligen mergat med TCO o adlat barbarer i lugn o ro nu.
Men ack

Om de fått styra stammen hade vi inte överlevt länge då allt inom två kvadranter är lämpligt mål. (Rött som blått) :)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Haha okej. Synd att du inte sa detta innan ni körde som taktik att köra "alla på 1", såfall hade ja nog hållt med dig.

Lessen men vi har inte kört alla på en, om du tittar på TW-stats syns det i deffob. Du borde kunna detta vid det här laget, hör av dig annars så kan du få assistans.
 

DeletedUser

Guest
det roliga är att en i bringit sitter och slår sig på bröstet att vi åker på stryk av en mindre stam , han har uppenbarligen missat att TCO går på oss med =)

snacka om koll på läget
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp