Bringt förlora

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Hoppas jag inte mött någon såkallad bra spelare från v4.
Blir ju bara sämre och sämre, vet någon v3 spelare om jag har rätt för mig.
Riktigt dåliga.
Skulle inte förvåna mig om jag slaktat v4 spelare med här i v2.

Du är ju den enda som gör motstånd, eloge till dig Hoaa ^^ mot mig då :)

Jag lovar det är bara rena misstag, skulle attackera mina egna byar.
 

DeletedUser

Guest
Jo för ni räknar bort Forsberg / Elohim /eppelc osv....
Samt på totalen hade vi ett underläge, men det hade slutat växa och var på väg att börja krympa.


Elohim / Forsberg var ju med i Solace, när han gick över till Bring it började ni adla er själva :)


Men Tco har nu förklarat krig och tagit över stafettpinnen. Bringt finns inte längre och känner till få tillfällen då segraren kan hävda seger trots att man inte finns kvar utan blivit upplöst.

Bring it har mig veterligen inte hävdat sig segrare, de ledde stort i vs statsen mot er och enligt mig finns det ingen stam som förlorat ett krig då man tagit fler byar än sin motståndare.
 

DeletedUser

Guest
så är såg det ut för alltid mellan Bringt och Solace.

Side 1:
Tribes: Solace
Players:

Side 2:
Tribes: Bringt
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 24,016
Sida 2: 6,227
Skillnad: 17,789

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,005
Sida 2: 1,999
Skillnad: 994

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 191,524,031
Sida 2: 53,618,003
Skillnad: 137,906,028

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,903,037
Sida 2: 19,651,052
Skillnad: 9,748,015

image.php
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Elohim / Forsberg var ju med i Solace, när han gick över till Bring it började ni adla er själva :)

Han var aldrig i stammen i obannat skick under kriget.

Bring it har mig veterligen inte hävdat sig segrare, de ledde stort i vs statsen mot er och enligt mig finns det ingen stam som förlorat ett krig då man tagit fler byar än sin motståndare.

Kanske, men svårt att se att vår stam som ligger på nästan samma antal byar före och efter jämfört med Bringt och dom numera ligger på typ en by.
 

DeletedUser

Guest
Han var aldrig i stammen i obannat skick under kriget.

Stämmer, men ni hade helst velat haft honom på er sida, nu blev det så att Forsberg förklarades som ägare till kontot och inte Elohim. Detta visar ju också viss karaktär hos er, så mycket galla det har spytts på orginal Elohim i vårat gemensamma forum. Elohim/Forsberg kontot spelades aldrig, Forsberg gick in och körde en offensiv, sen kom han på att han inte ville spela mer, detta resulterade i ett konto ingen ville ha :) Jag har själv adlat byar från detta konto, kommer till fin användning nu! :)

Kanske, men svårt att se att vår stam som ligger på nästan samma antal byar före och efter jämfört med Bringt och dom numera ligger på typ en by.

Come again please! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Han var aldrig i stammen i obannat skick under kriget.



Kanske, men svårt att se att vår stam som ligger på nästan samma antal byar före och efter jämfört med Bringt och dom numera ligger på typ en by.

Jo det är ju jätte svårt att adla barbs för att inte tappa i antalet byar, det är ju det enda ni kan och våga inte hävda att ni kan nått annat för det är rent ut sagt inte sant
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att TCO deffat Bengt sen kriget började så har ju solace gjort bra ifrån sig. Det är bara att inse Bengt kan inte kriga utan TCO.
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att TCO deffat Bengt sen kriget började så har ju solace gjort bra ifrån sig. Det är bara att inse Bengt kan inte kriga utan TCO.

Vilken klarhet! Vilken känsla! Sådan visdom!
Born2bwild mina damer och herrar! Från krigare i K¤O¤L till barbarby för att ha blivit sur på admins, bannad på forumet för att ha kastat skit på en viss admin.
Nu är han tillbaks i DO och gör karriär som den fräcka pajasen i forumet.

Ge honom en varm applåd! Denna legend!

Born2bwild mina damer och herrar!



Nu till fakta:

Nej! TCO har ALDRIG gått ut och sagt att vi skulle deffa Bring it, tvärtom så har jag försökt hålla tillbaks det men som i spel på internet så får man vänner, vänner som man hjälper.
Kanske hade Bring it fler vänner än Solace?

Några enstaka spelare har skickat deff, men det är absolut ingenting som har varit stamsanktionerat!
 

DeletedUser

Guest
Nu till fakta:

Nej! TCO har ALDRIG gått ut och sagt att vi skulle deffa Bring it, tvärtom så har jag försökt hålla tillbaks det men som i spel på internet så får man vänner, vänner som man hjälper.
Kanske hade Bring it fler vänner än Solace?

Några enstaka spelare har skickat deff, men det är absolut ingenting som har varit stamsanktionerat!

Det stämmer faktiskt, i ingången av kriget va vi (Solace) lite försiktiga, för vi trodde vi skulle springa in i 100k 100k byar överallt, men så va det inte alls.

Sen så är det så att Solace hade så sjukt mycket mer byar än Bringt att det inte skulle göra någon större skillnad ifall vissa TCO spelare skulle deffa vissa Bringt spelare.

Sen behöver man ju inte vara en kandidat för Nobel-priset för att räkna ut att Bringt orginal-spelare lättare skulle få deff utifrån medans sista månadernas rekryter skulle få mindre.

Och även det visade sig stämma. Deff utifrån till Bringt va inte av den mängden att det skulle avgöra kriget åt något håll, långt ifrån.

Att bringt adlade mer av oss än tvärt om va ren kvalité/aktivitets skillnad.
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att TCO deffat Bengt sen kriget började så har ju solace gjort bra ifrån sig. Det är bara att inse Bengt kan inte kriga utan TCO.

Som vanligt går Born ut med egna sk. "sanningar" utan att ha någon som helst fakta att stödja sig mot - herregud, börjar likna Hoaa (din idol?) mer & mer i dina uttalanden...
 

DeletedUser

Guest
Kul med aktivitet i V2 =) Dock mycket skryt, pajjkastning och whine må jag säga =P
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
KOL är och förblir den mest fruktade stammen under sina glansdagar. Synd bara att det finns såna som Karagara med flera som väljer att gå med fienden för att överleva.

jag är väl en av de "med flera" som du säger "gått med fienden".
Frågan är vem/vilka som sviket vem? Jag + några till valde att stanna kvar och spela detta spel när du och de andra valde att ge upp.
Tycker inte du ska uttala dig om hur vi väljer att spela detta spel.
 

DeletedUser

Guest
word ripley! ni fajtades bra mycket längre än va b2bw gjorde. den fjollan lekte martyr och avslutade sitt konto istället, hans ord är inte värt piss
 

DeletedUser

Guest
Det här handlar ju trots allt inte om K¤O¤L's vara eller inte vara. Vem som är feg/mindre feg osv osv.
Detta handlar om huruvida BringT förlorade eller inte. Men vad säger ni, är diskussionen över?
 

DeletedUser

Guest
TCO har på ett ungefär fått världsherravärlde .
om inte do går på er medan vi har en chans. (liten) :p

mindre snack och mer verkstad solace ?
 

DeletedUser

Guest
word ripley! ni fajtades bra mycket längre än va b2bw gjorde. den fjollan lekte martyr och avslutade sitt konto istället, hans ord är inte värt piss

Det brukar låta så när sanningen börjar uppdaga sig.

Heja Ripley!!! Du kan om du vill...synd att det ska ta 2 krig för dig att innse det.

TCO går mot seger :D
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle gärna svara på det några bett mig om på finare eller fulare sätt men då jag efter två år på TW inte förstått hur man skall uttrycka sig på rätt sätt, så blir mitt svar " ". :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp