Allmänt om v2

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Tror de flesta som läser detta forum, inte minst du, har koll på vilka i den stammen som förtjänar att bli kallade "drakar".

Du som har en så gullig kanin behöver ju inte bli ledsen för att du inte kallas drake.

Drakarna kom ifrån Solace och Legenderna ifrån 20 så N3power var rätt ute.:D
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Japp det är väl så=)
Men jag tror de finns ännu roligare anledningar än att jag ska få lite fler incs till denna tystnad.
Ska bli kul att se vad som händer den närmsta tiden. Tror de blir action snart
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Indeed. Inte många som adlar fiender som första by ^^.

Jag väntade tills min andra :/
 

DeletedUser

Guest
Jag blir adlad av en medlem i TCO =)
jag känner mig hedrad av att ha en by som han är intresserad av =)

Lite synd bara att jag hade en massa off trupper i den bara :p hehe
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag blir adlad av en medlem i TCO =)
jag känner mig hedrad av att ha en by som han är intresserad av =)

Lite synd bara att jag hade en massa off trupper i den bara :p hehe

Rätt inställning ;). Tycker dock att du ska bygga något i byn som ger 1 poäng innan du förlorar den :rolleyes:.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
DO, vafan.
Varför ska ni blanda er med packet från RIM? Inte nog med att ni låter dem heta DO. Ni lägger också in RIM i ert namn? Fattar ingenting?
Jaja mer för oss att adla
 

DeletedUser

Guest
Kanske för att DO har förstånd nog att lära känna folk och dessutom uttrycka sig på ett vårdat och förnuftigt sätt...till skillnad från dig brobeck som snackar skit och är oförskämd mot folk du inte har en aning om vem är!...Kram på dig!
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kanske för att DO har förstånd nog att lära känna folk och dessutom uttrycka sig på ett vårdat och förnuftigt sätt...till skillnad från dig brobeck som snackar skit och är oförskämd mot folk du inte har en aning om vem är!...Kram på dig!


Jag har väl aldrig varit oförskämd mot dig.
Sen vette fan om DO ska ranka sina soldater och allierade efter hur trevliga dem är. Känns inte som tiden är den rätta för det.
 
Senast ändrad:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag har väl aldrig varit otrevlig mot dig.
Sen vette fan om DO ska ranka sina soldater och allierade efter hur trevliga dem är. Känns inte som tiden är den rätta för det.

De var ju en familj tidigare ^^. Jag har dock alltid klassat RIM som Systerstam till DO, även efter namnbytet till RIM.
 

DeletedUser

Guest
DO, vafan.
Varför ska ni blanda er med packet från RIM? Inte nog med att ni låter dem heta DO. Ni lägger också in RIM i ert namn? Fattar ingenting?
Jaja mer för oss att adla

trevligt? upplyst?...näää...och ditt igm nyss låg på liknande nivå...sorry...men det placerar dig långt ner på listan över människor med hyfs....nog om det nu ...jag är sällan inne och skriver ytterst sällan här och så kommer det att förbli...men inte kul bli kallad "pack" när man faktiskt tittar in....men du slipper höra mer om det...
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp