Allmänt om v2

DeletedUser

Guest
på den listan finns d bara 6 stammar jag gillar.

Lad familjen en del vänner bra stam
TKOTRT familjen stammen som fostrade mig första gången på TW =)
TCO ja danney säger d mesta
KOL hmm hört mkt bra om dom
Bringt väldigt trevliga å ha å göra med all heder till EdubbleE å sir brobeck
MOB maxen å kompani gillar er väldigt mkt

Fy på dig. BringT är faktist en demokrati! :D
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har tråkigt:( Någon som har ett bra förlsag?

Tycker V2 delen är död nu igen... Varför skriver ingen?


Ang MR... Vad händer där? Har hört rykten om att de ska lägga ner? Plus att spelare har lämnat MR o gått till andra stammar... Needz to know =)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag har tråkigt:( Någon som har ett bra förlsag?

Tycker V2 delen är död nu igen... Varför skriver ingen?


Ang MR... Vad händer där? Har hört rykten om att de ska lägga ner? Plus att spelare har lämnat MR o gått till andra stammar... Needz to know =)

Mycket riktigt angående MR. Vi håller på att lägga ner dem. Det stämmer även att spelare flyr till andra stammar men jag har hört att det mest skapar problem för de stammar som välkomnar de som försöker komma undan våra spelar nedskärningar. Visst är det trist, men det måste ske. Det är hårda tider just nu, arbetsmarknaden är inte vad den en gång var.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Är det ett krav att ha 12355p byar för att vara med i STU eller?
Ser att allt fler oäktingar lämnar skeppet
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
ingen skriver så ja har en fråga till..
Ser att MR börjar fly fältet på riktigt nu. Är det så att MR helt kommer upphöra.? Kommer kanske den nyjoinande spelaren "Mörkretsriddare" bli en jättedeffad by för att MR fortfarande ska finnas kvar som stam?
Och hur ser ni i LaD på att DO (och 20) suger åt sig flyktingar
 

DeletedUser

Guest
Vi suger in dem som en svamp haha... neerå

De vi suger upp sugs upp av en anledning ^^

Vi suger inte så många dock! En sugning måste förtjänas genom hårt och idogt arbete! När man väl blivit sugen känns det bra :)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha okej. Ja jag såg att det bara var Forsberg i ert fall. Kan tänka mig att ni varit sluga nog att snacka me LaD innan ni plockade på er.
Ska bli intressant dock att se hur DO ska klara sig undan en krigsförklaring av LaD. Dem suger ju på som aldrig förr.
 

DeletedUser

Guest
stack forsbeerg till 20?? ja då finns det ju iaf lite skills i den stammen nu då ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha okej. Ja jag såg att det bara var Forsberg i ert fall. Kan tänka mig att ni varit sluga nog att snacka me LaD innan ni plockade på er.
Ska bli intressant dock att se hur DO ska klara sig undan en krigsförklaring av LaD. Dem suger ju på som aldrig förr.

Ne du SirBrobeck, så sluga är dom inte - Elo & Co kör fortfarande som om dom hade världsherravälde & skiter fullständigt i att kolla av läget innan dom "suger (av)" någon...:rolleyes:

När det gäller huruvida vi kommer att förklara krig mot DO eller inte kommer jag inte att kommentera men vi bryr oss inte om vilken stam MR-spelarna nu "flyr" till - vi anfaller som om inget hade hänt...:D
 

DeletedUser

Guest
Ne du SirBrobeck, så sluga är dom inte - Elo & Co kör fortfarande som om dom hade världsherravälde & skiter fullständigt i att kolla av läget innan dom "suger (av)" någon...:rolleyes:

När det gäller huruvida vi kommer att förklara krig mot DO eller inte kommer jag inte att kommentera men vi bryr oss inte om vilken stam MR-spelarna nu "flyr" till - vi anfaller som om inget hade hänt...:D

Vad är roligast? Att göra som man vill eller som andra vill? ^^ Vi sög av dig en gång i tiden och då klagade du inte! hehe
 

DeletedUser

Guest
Ne du SirBrobeck, så sluga är dom inte - Elo & Co kör fortfarande som om dom hade världsherravälde & skiter fullständigt i att kolla av läget innan dom "suger (av)" någon...:rolleyes:

När det gäller huruvida vi kommer att förklara krig mot DO eller inte kommer jag inte att kommentera men vi bryr oss inte om vilken stam MR-spelarna nu "flyr" till - vi anfaller som om inget hade hänt...:D

I viss mån har dom det :) Bara du som inte ser :)

Roliga är att du pratar om dom(mig) som att vi var dumma i huvudet ^^ Kom ihåg att du en gång var en legend.
 

DeletedUser

Guest
Ja det är verkligen kul när vissa inte alls ser sanningen ;)

men men. Poletten kanske trillar ner så småningom... vad vet jag.

Nu ska jag fortsätta adla upp le-måg :p
 

DeletedUser

Guest
Vad är roligast? Att göra som man vill eller som andra vill? ^^ Vi sög av dig en gång i tiden och då klagade du inte! hehe

Klart att det är roligare att göra som man själv vill - har jag alltid gjort! ^^

Sög av mig? Fan, det måste ha varit dåligt för det kommer jag inte ens ihåg... ;)
 
Topp