Allmänt om v2

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Då har det hänt för första gången.

Topp 20 spelarna är alla större än en stam på topp 20.

Poängho*or elit eller är världen helt plötsligt lite liten?
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
En blandning kanske??
De börjar bli jobbigt stora skillnader mellan plats 20 och plats 1 i stamrank också.
Men e de bara som ja fått för mig eller kan man säga att v2 har dem bästa taktikerna.. Kollar man på självuppdaterande kartor från andra världar så är det ingen värld som är så strukturerad och organiserad som våra. Vi har större stammar och rensat och fint innanför våra gränser.
Iofrs har inte alla världar hållt på lika länge men även dem som varit igång lika länge tycker ja de e samma sak på.

Bara jag?
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
Nej, jag kan hålla med dig..

ni rensar väldigt bra ;)

det ser ut som man kan dela in kartan i (nästan) 4 lika stora tårtbitar :D


om ni vill ha en jämmnare stam ranking får ni vell sluta slå ut alla små stammar :rolleyes: eller sluta göra stammar på 14 pers ^^

jag tycker ändå det är ganska coolt :p
 

DeletedUser

Guest
Snart finns det inga småstammar kvar att slå på. LaD annketerar ju dem en efter en för att hålla sin poäng uppe. ;)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Snart finns det inga småstammar kvar att slå på. LaD annketerar ju dem en efter en för att hålla sin poäng uppe. ;)

Skall jag tolka det som att du vill ha in din stam i våran? :D



Småstammar Enligt Ebolas, ganska namnkunniga namn:
KGB
20
UrbanT

Samt enstaka spelarrekryteringar.
 
Senast ändrad:

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Men man skall vara ödmjuk.

Som gammal Solace-medlem har jag aldrig bytt stam och vi har hittills bara gått med på en vapenvila och medverkat till flertalet stamsönderfall.

Den där svarta fläcken (vapenvilan), är lite svår att åtgärda då KWN inte finns längre och dess dåvarande ledare numera är ledare i min stam....
 

DeletedUser

Guest
Men man skall vara ödmjuk.

Som gammal Solace-medlem har jag aldrig bytt stam och vi har hittills bara gått med på en vapenvila och medverkat till flertalet stamsönderfall.

Den där svarta fläcken (vapenvilan), är lite svår att åtgärda då KWN inte finns längre och dess dåvarande ledare numera är ledare i min stam....

Hehe - vi kan kan hoppa av och starta upp KWN igen för din skull Hoaa - frågan är bara vem som skulle vinna...!? :D:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hmm,undrar om vi vunnit innan sommaren.
Kanske lite väl fort,men med denna fart så blir man ju inte förvånad om så skulle ske.
Kusligt imponerande K¤O¤L.
 

DeletedUser

Guest
Hmm,undrar om vi vunnit innan sommaren.
Kanske lite väl fort,men med denna fart så blir man ju inte förvånad om så skulle ske.
Kusligt imponerande K¤O¤L.

Hahahahahahahahahahahahaha....:D

Visste inte att du va en sån skämtare Canza - K¤O¤L vinna - hahahahaha....herregud...;)
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahahahahahahahaha....:D

Visste inte att du va en sån skämtare Canza - K¤O¤L vinna - hahahahaha....herregud...;)

hehe visst var det kul, låg o skratta ett bra tag här:) alla vet ju att när v2 stängs är det kexfabrikerna som tagit över allt...muhahahaha
 

DeletedUser

Guest
woaaah deja vu...

känns igen detta med att underskatta en stam...
undrar om urban/mr skrattade lika mycket för ett halvår sedan.

som hoaa sa tidigare så ska man vara ödmjuk!
 

DeletedUser

Guest
hehe visst var det kul, låg o skratta ett bra tag här:) alla vet ju att när v2 stängs är det kexfabrikerna som tagit över allt...muhahahaha

Jo men då är det inte du som äger dem längre ;) Nya generationer måste ta över och vem är bättre lämpad än mig? :) Nej inte du Born2bwild :p
 

DeletedUser

Guest
woaaah deja vu...

känns igen detta med att underskatta en stam...
undrar om urban/mr skrattade lika mycket för ett halvår sedan.

som hoaa sa tidigare så ska man vara ödmjuk!

hehe Urban skrattar nog i samma tempo som innan, de sitter ju i fiende stammar o anfaller lika friskt som någonsin innan, men nja vi i MR skrattar väl mer åt alla lirare man fått byta åsikt om, lite kul hur fel man kan ha om folk :)
 
Topp